Bezirsen.
Her gun ozunu fikirlerden uzaqlasdirmaqdan.
Her gun eyni qorxu ile oyanmaqdan.
Her gun suallari beyninde firlatmaqdan.
Her gun monoton davam etmekden.
Kohne gunleri yadina salmaqdan.
Eslinde kohne gunu yad edirsense demeli bu gunun istediyin gun deil. Bes bugunnun yadi etdiyin kohne gunlerden yaxsi olmasi ucun ne etmisen? Hecne.
Probleminde o HECNEde asili qalir. Yox mubarize aparirsan. Dayanmirsan. Axtarirasan. Amma dogrumu suala cavab axtarirsan onu bilmirsen. Bes dogru suallarin hansi oldugunu axtarirsan? Bilmirsen. Tebii ki dayanmaq istei her an aglindadi. Lakin o fikirden uzaqlasdirirsan ozunu.
Eslinde kohne gunlerini yad edende o anlar ucun darixmirsan. Orda ki MEN ucun darixirsan. Orda ki MEN ferqli idi. Heyati bu yanindan gormemisdi. Bir gunle yasayan biri idi. Lakin belli bir vaxt kecenen sonra anlayirsan ki bir gunle yasamaa cetindi. Her gunun bir mubarizedi. Sanki bir oyunun icindesen. Her gunun bir SEVIYYEdi. Negeder seviyye oldugunu bilmirsen. Amma sabaq yeni bir seviyyeye oyanacaqin hissi ile yasayirsan. Eslinde sen her gun eyni seviyyede oyanirsan amma bunun ferginde deilsen.
Sonuncu seviyye ne zamandi? Sen artiq gozunu bu dunyaya baglayanda. Sadece calis eyni seviyyede qalaraq sonlandirma.
YOU ARE READING
Bezirsen
SpiritualBelkede icimde bir pessimist yatir. Sadece men onu gormurem yada gormek istemirem. Aglimda yigilmis bu hikirleri dile getire bilmirem hec olmasa yazaraq ifade edim