Aizawa:bakugonun yerini tespit ettik hemen pro kahramanlar ve gönüllüleri alıp gelin geç olmadan gitmeliyiz
Herkez işini olabildiğince hızlı yapmaya çalışıyordu.midoriya ve Bakugo herkez için önemliydi.
Pro kahramanlar ve 1-a sınıfı toplanıp bakugonun bulunduğu yere gittiler.
Midoriya hala iceri deydi ve gücünü all for one a vermek üzereydi.bakugo hemen bişeyler yapmak istiyordu ama vücudu buna karşı çıkıyordu.Her yeri yara bere içindeydi zor hareket ediyordu.
-----------------------------o----------------------------
Midoriyanin ağzından
Eger all for one gelene kadar burdan cıkamassam herşey biter.
önce Toga yı bayıltmalıyım.ben Bakugou gibi bağlı degıldim yani ellerimi az da olsa kullana biliyordum.toga bizi bayıltırken dıkkati dağınıktıgetirdiği iki sırıngadan birini Bakugo ya batırıp enjekte ettikten sonra gelip bana batırmıştı.2. şıringayı(lan nası yaziliyo)elinden almayı başarmıstim şimdi bunu ona batırmaliydim.
-Toga~Yanıma gelsene
×Hımmm tabi
Siktir bunu gerçekten yapicağıma inanmıyorum.toga gelip kucağıma oturdu.sıringayi ona batırıp ken dabiyi cağırmasini engellemeliyim.
Toganin dudaklarına yapıştım ve siringayi ayağına batirdim.agızını çekip bağırmaması için dudağını ısırdım.
ellerimi cözmem biraz uzun sürdü ama başardım sadece dabiyi geçip burdan çıkmalıyım .ki bu bu durumdayken koşmam imkansız.
*O sırada diğerleri*
bakugonun durumu çok kötüydü ve Midoriya hala iceri de olduğuna göre az zamanımız vardı.
herkez fazlasıyla endişeli ydi kimse düzgün düşünemiyordu.
Hemen saldırmaya karar verdik. tek katlı bir evdi ve şehirden uzaktı.bakugonun dediklerine göre Midoriya bir planı olduğunu söyleyip gücünü vermeyi kabul etmişti bu demektir ki all for one buraya gelicekti gelmediğini umarak herkez iceri daldı.
çok kişiydik bu sebeple şuan lık avantaj bizimdi.Dabi iceri daldığımız gibi kaçmaya çalıştı.bi kaç kişi onun peşinden giderken geri kalanları evin içinde Midoriya yı arıyordu o sırada merdivenlerden (Aşşağıda bodrum gibi biyer var ordan çıkıyo .d)çıkmaya çalışan yeşil saçlı çocuğu farkettiler.hizlica Midoriya yı hastaneye götürdüler.dabi kaçmayı başarmıştı fakat Toga yakalanmıştı.
Bakugo 2 gün sonra taburcu oldu midoriya nin iyileşmesi biraz zaman alacak gibiydi.
-----------------------------o----------------------------
Bakugou nun ağzından
Deku hala iyilesmemişti doktorların dediklerine göre tekrar yürüye bilmesi için en az 1 hafta gecmeliydi.
Onun için tatlı bişeyler alıp odasına geldim.
-Günaydın kacchan
+Günaydin
Elimde kileri kenardaki sehpahaya buraktım ve Sevgilimin yanındaki sandalyeye oturdum . Elini tuttum.
+daha iyi misin?
Kafasını koluma yasladı.
-hı hı
+sana çikolata aldım
-teşekür ederim
Her zaman ki gibi gülümsemişti.yanagına bir öpücük kondurup onu oturur pozisyona geçirdim.
-kacchan
+efendim
-seni seviyorum
+bende seni seviyorum küçük brokoli.
Kafasını omzuma koydu ve elimi tuttu.
-biraz böyle kalalım
Kafamı kafasının üstüne koydum.
+sen nasıl istersen
---------------------------o------------------------------
Nasi fake attım ama
Kısa oldu ama bişi Olmz
Oy vre lna
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Götü Gzl (Bakudeku)
Фанфик-HANGİ SIKIK LaN BU +... -EGER BU BOKTan SAKAYİ Yapan SiKIk 10 saNiYE ICInde OrTayA ÇikMasSa TÜM YURDU PatLatIRIm 1 Sıçtık 2 Çok pis Sıçtık 3 4 5 Helvam pembe olsun.. 6 7 8 9 Gözlerimi kapatıp bir adım öne gittim Göt korkusu tabi-