Al unsprezecelea meaj
Buna, daca esti un cititor nou nu ignora asta ! Cartea aceasta este impartita in doua fara voia mea , daca doriti sa intelegeti cum a inceput totul ar trebui sa treceti la Wattpad 1 , imi pare rau pentru asta .
Zayn-Malik69 : Ariana ,imi pare rau,am vazut acum mesajele de aseara ,am fost un mare nesimtit .
Zayn-Malik69 : te rog ,iarta-ma ,ma simt foarte rau ,asta se datoreaza bauturii ,dar si faptului ca nu imi raspunzi .
Zayn-Malik69 : nu m-am mai rugat niciodata de nimeni ,Ariana, chiar imi pare rau .
Zayn-Malik69 : urasc asta .
Zayn-Malik69 : urasc sa fiu ignorat.
Zayn-Malik69 : ce ar trebuii sa fac ?
Zayn-Malik69 : Ariana ,am o durere ingrozitoare de cap ,iar faptul ca ma ignori nu imi face deloc mai bine .
Zayn-Malik69 : vreau sa stii ca nu e adevarat ce am spus ,nu esti o mucoasa ci o fata foarte draguta ,si ciudat este ca imi pasa ,chiar imi pasa .
Zayn-Malik69 : tot ce imi doresc in momentul asta este iertarea ta ,deci,te rog iarta-ma .
Nici nu mai am cuvinte , n-am avut deloc idei ,dar totusi sper si sa nu fie cel mai nasol capitol din acesta carte .Va multumesc mult pentru fiecare parere ,inseamna enorm de mult pentru mine ,acesta este si motivul pentru care imi storc creierii sa iasa ceva acceptabil .
Ca de fiecare data va astept parerile .
Doamne va multumesc enorm pentru cele 3000 de lecturi , va iubesc, sunteti minunate <333
YOU ARE READING
Wattpad 2
Teen Fiction#Ea o simpla admiratoare . #El un scriitor popular si talentat . All Rights Reserved 2015 ©RalluRelly