gamze de kim di ki ??

302 11 3
                                    

Medyadaki ali :))

Balo akşama olduğu için ben çok rahattım. Ama gece' nin iki ayağı bir pabuca girmişti. Baloya 2 saat kala hazirlanmaya başladık. Kiyafetlerimi giyince ayna karşısına gectim ... gercekten guzel olmuştum. Kulaklarima bastan başa küpelerimi taktım. Dovmelerimi fondöten ile kapatıcaktım. ama vazgeçtim. Beni seven boyle sevsin. çünkü ben buyum. tam kendime hayran hayran bakarken gece seslendi. Elbisesinin fermuarını cekemedigi icin. Bir kendime baktım bir gece ' ye baktım . Ikimiz arasinda seçim yapsalar : 100 kisiden en az 98 i onu secerdi. Nasıl guzel oldugunu anlatabil misimdir. Neyse ali ' nin gelmesine 20 dakika filan vardı ama tam hazır değildim. Gece bana söyleniyordu. Aman çokta umrumda . Ali gelirse bekler valla . Hic onun icin kendimi yoramam . Tam hazırlandım ,kapı çaldı . Koşarak ali ' yi karşıladım. Ali tabi şok oldu beni görünce. Ağzı açık kaldı 1-2 dakika.

- hazal. Gercekten doğru söyle bu senmisin??

- ne dememi istersin ?

Tam konusurken ali ' nin arkasından bir çocuk geldi . Ali bizi tanıştırdı. Alinin kuzeniymiş adı Rüzgar. Tam o arada gece de geldi. Beraber alinin arabasına bindik. Ali kapımı açtı tam iceri girerken göz göze geldik. Ali bana ,

-hâlâ bunu  sen olduğunu inanamıyorum.

Deyip gülüştük . Ben one oturdum . Gece ile rüzgar da arkaya oturdu. Hemen de kaynaşmışlardı. Balo yerine gelmiştik.tam kapıdan girerken ali elimi tuttu. Ne yapacağımı bilemedim. Hiç tepki vermedim. Sadece ona baktım. Bana;

- lutfen bana bunu yapma. Olurmu . Dedi

- neyi yapmiyim ?

- bana oyle bakma . Dayanamıyorum.

- bak bana öyle şiirsel konuşma. Ben öyle şeyler sevmem. Yani ben cok dygusal bir insan değilim. Tamam mı ? Bak seni de anlıyorum. Ben tuhaf biriyim . Ama ben buyum. Hosuna giderse . Okey ?

- işte. Benim kızım .

Ona güzel bir gülücük attım . Oda beni o karizmatik gülüşünü

ile tekrar kendine aşık etti.

Içeri girdiğimizde bir anda herkez ali' ye baktı. Bende hepsine " o çocuk benim . Bulaşanı doverim hatta dövmekten beter ederim "bakışı attım.

Hemen bir masaya eşyalarımızı koyduk. Ve ben tuvalete gittim .diyer kızlar gibi makyaj temizlemeye değildi. çişim gelmişti çünkü. elbiseyle yuruyemiyordum . Kızlar bunu nasıl giyiyor ? Anlamıyorum.

Gece de geldi benimle. Ben hemen konuya girdim.

- alinin kuzenide yakışıklı çocuk muş dimi ??

- eyhhh. Biraz ..... tamam tamam bayaa yakışıklı

- anlamıştım. Rüzgardan hoşlanıyorsun .

- birine soylersen. Ali yi sevdigini herkese söylerim.

-heyyy ben ali den hoşlanmıyorum . Tamam mı ??

- bana yalan söyleme . Ona nasıl baktığını gördüm.

- ufff neyse beni oyalama çişim var .

Sonra oturduğumuz masaya geri döndük. Ve ali bir kızla konuşuyor du. Hemen kim oldugunu öğrenmek için ali nin yanına gittim ve omzuna elimi koydum. Eğer kız ali den hoşlanıyorsa " onun bir sahibi var " demek için.

- ali cim bu kız kim canım ??

Ali çok şaşırmıştı. Ama halinden memnun görünüyordu.

- eski bir arkadaşım. Sizi tanıştırıyım istersen.

- tabii.

- bu gamze, gamze buda hazal .

- memnun oldum. Dedim ama sadece kızı tanımaya çalışıyor dum.

Gamzeye sinir olmama gerek yoktu çünkü sonra öğrendim ki sevgilisi varmış. Adı doruk .

Neyse gamze sevgilisinin yanına gitti.

Artik müzikler çalmaya başlamıştı. Erkekler kızları dansa kaldiriyorlardi. Ama ali sadece bekliyordu. Rüzgar bile geceyle dans ediyordu. Sonra benim tek sevdiğim slow parça çıktı. Ali bana bakıp gülmeye başladı. Sonra elini uzattı, bende elimi uzattım . Kendimi bir anda sahnede buldum. Ali kollarını belime koymuştu . Kalbim küt küt atıyordu. Bende kollarımı boynunda birleştirdim . Aramızda santimler vardı. Kalbim yerinden çıkcak gibi atıyordu. Alinin de öyleydi çünkü konuşamıyor du .

Ben ali'ye

- parfümün çok etkileyici. Dogruyu söylemek gerekirse

- sen de. Dedi ve beni öptü. ..

Sonra ben kafamı Alinin göğüsüne dayamıştım. O şekil dans ediyorduk.

Oturduğumuz masaya baktık gece ,rüzgarın omzuna kafasını koymuş rüzgar ise onun boynuna kolunu koymuştu. Onlara baktık sonra birbirimize baktık . Gülüştük.

bir metalcinin günlüĝüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin