17. Něco se děje?!

8.1K 138 8
                                    

Dobře uznávám horor před spaním nebyl dobrej nápad. Hlavně když spím sama v pokoji. Po několika úmorných minutách konečně usínám.....
______________________________________

Probouzím se ubrečená a spocená z noční můry. Mám divný pocit že mě někdo sleduje. Bosími chodili se rozejdu ke dveřím. Když se ozve hrom rozběhnu se. Začínám propadat panice. Bez zaklepaní vletím do jeho ložnice. Jsem udýchaná jak kdybych běžela maraton. Stojí u okna, se sklenkou v ruce. Nevím co říct.
Otočí se ke mě a pozoruje mě ustaraným pohledem.
„Promiň, já se omlouvám že jsem, jsem... " nemůžu to do říct, propadám v chysterický brek. „Maličká, jsem tu"
Ztratím se v jeho objetí. „Copak se stalo? " furt mě objímá a hladí po vlasech. „No já, já se probu-budila..." mumlám nesrozumitelné. „To nic, jsem tu. " utěšuje mě. Konečně se zase cítím v bezpečí. „Pojď půjdeme si lehnout" zavře otevřené dveře a odchází k posteli. „Pojď jsem maličká daddy si lehne stebou " usměje. Utřu si tváře od slz a docupitám za ním.
„Jsi celá propocená, sundáme to oblečení ano, ruce nahoru" poslušně dám ruce nahoru. Mám na sobě jen jeho triko, které bylo mokré jak kdybych skočila právě do bazénu.
Skouskne si ret když tam před ním stojím nahá. Svůj pohled mám upřený na svých chodidlech. „Pojď si lehnout šup " poklepe vedle sebe. Vlezu si pod deku a čekám až si lehne. Když tak učinil namáčknu se na něj. „Aleeee maličká, nemáš se čeho bát" jemně mě hladí po vlasech. Užívám si to, užívám si každou sekundu, minutu, hodinu co můžu být sním. Co můžu ležet na jeho krásně hrudi. Ani nevím jak ale povedlo se mi usnout.....

Jemné polibky, mě probouzí.
Když otevřu své oči uvidím jeho. Kluk s tmavě modrýma očima, černé havrání vlasy do stran rostomilý úsměv. „Bré ránko babygirl " zachraptí tím nejvíc sexy hlasem co znám. „Bré daddy" protáhnu se na jeho hrudi kde zůstávám ležet a nemám v plánu odejít. „Dneska jedeme za Richardem " prosene bez citů. „Aspoň si najdeš další kamarádku" pokračuje a bere svůj telefon do ruky. Cože? Jakou kamarádku? „Bude tam Olivie babygirl našeho Richarda" uculí se. Jsem ráda když se nemusím ani ptát a on mi odpoví. „A kdy jedeme daddy? "
Bradu si položím na jeho hruď abych na něj viděla. „Tak buď můžeme jet před obědem a někde se stavit na oběd nebo si dáme něco doma a pak pojdeme, vyber si" skloní ke mě pohled. „Před obědem " řeknu a dám mu pusinku na hruď. „Mimi víš jak to dopadlo včera, neprovokuj!" sjede mě ledovím pohledem. Právě mi řekl Mimi? Pane bože, já se snad rozteču.
„Promiň daddy, můžu si udělat značku? " udělám smutný výraz. „Samozřejmě" usměje. Trochu se posunu a přisaji se mu rty na klíční kost. Zrychleně dýchá. Na klíční kosti mu zůstane malá modřinka. „ Teď já! " řekne pobaveně. Jedním rychlím pohybem mě povalí na postel. Teď jsem já ta co nemůže popadnout dech.
Ruce mi přišpendlí nad hlavu a vítězně se usměje. Jsme jen pár centimetrů od sebe. Jeho teplý dech cítím na svých rtech.
V bříšku ucítím přijemné šimrání když se jeho rty dotknou těch mých.
Od rtů pokračuje níž, k mému krku.
Lehce zavzdychám když skousne kůži, nechává za sebou vlhkou stopu a pokračuje dál. Další kousanec udělá na klíční kosti. „Tak se mi to líbí " olízne si rty. „Teď si dáme sprchu" jedním rychlím pohybem si mě přehodí přes rameno a odnáší do koupelny.

„Studený!!!! " zapištím když pustí vodu a pokusím se utéct ze sprchy. „Nikam, mimi" zavrčí a natlačí mě na stěnu. Drží mě pod krkem, naše obličeji jsou jen pár milimetrů od sebe. Mé oči se ztrácejí v jeho tmavých ale má ten jeho výraz, nečitelný výraz, nevím co si myslet. Je naštvaný? Je zamyšlený? Nejde to poznat. Nakonec mě pustí, na houbičku dá trochu mýdla a začne sní jezdit po mém těle. Když se přiblíží k mým prsou lehce zrudnu. Zaskučím. Naschvál předjíždí prsty přes mé trvdé bradavky. Lapám po dechu, sklopím pohled a snažím se nekňučet.
Nezdařilo se a já zakňučím nahlas. V tu chvíli houbička končí na zemi a on se mě dotýká jeho rukama. Pomalu mi jezdí po těle. Jestli bude dál pokračovat rozpustím se. Všímám si toho, že je stejně vzrušený jako já.
Najednou udělá krok do zadu. „Umyj se, ještě si musíme zbalit věci. Přespíme tam a nezapomeň plavky a nějaký dráhý a sexy šaty" řekne a odchází ze sprchy. Z jeho hlasů cítím vztek. Udělala jsem něco špatně? Je na mě naštvaný? Zesmutním jelikož opouští koupelnu, jen s ručníkem kolem pasu...

„Doufám že mám všechno" řeknu když si zapínám kufr.
Ještě co si vzít teď na sebe. Po pár minutách brouzdění v šatníku zvolím :

 Po pár minutách brouzdění v šatníku zvolím :

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sedím v obýváku na telefonu a čekám na něj. Je v pracovně a s někým telefonuje. Dost u toho křičí, což se mi nějak nelíbí. Poskočím když se ozve rána. Moje zvědavost je velká a já ji nemohu přemoci. Roztřeseně se zvednu z gauče a pomalímy krůčky dojdu ke dveřím od jeho pracovny.
Dveře jsou pootevřené, nástrčním tam jen hlavu. Stojí opřený o stůl, je zády ke mě. „Je mi zcela uprdele, že máte málo zboží!!!!! Zítra ať to je v baru kurva! Jestli ne proženu ti kulku hlavou!!!!! " zařval, nadskočím leknutím a tím způsobým, že se dveře otevřou úplně. A já končím na zemi v pracovně. Jak jako že mu prožije kulku hlavou! On by byl toho schopný!? Otáčí se, ledovým pohledem mě přímo hypnotizuje. Pokládá telefon na stůl. „Co tu kurva děláš?!!!" zařval, do očí mi vletěli slzy, nemůžu ze sebe vydat ani hlásku. Bojím se, bojím se jeho. Jeho pohled mi způsobí mráz na zádech. „Na něco jsem se ptal?!!" zopakuje tím tónem, který se mi zdaleka nelíbí, ten tón mě děsí. Chci se hnout když se rozejde ke mě ale nemůžu mé tělo mě neposlouchá. Sklopím pohled na jeho boty, které teď stojí předemnou. Tvrdě mě chytá za krk a vytahuje na nohy. Slzy mi stékájí po obličeji. „Podívej se na mě!" furt řve. Zvednu pohled, jeho oči jsou tak tmavé! Jde to vůbec?! Respekt z něj jde takový že kdyby mě neudržel, byla bych na zemi.
Pak udělal něco co jsem nečekala.....

Ano, DaddyKde žijí příběhy. Začni objevovat