לקרת הערב התחלתי להתארגן לקחתי חולצה וורודה וגינס סקיני שחור, אני מרגיש יותר בנוח להתלבש כמו שאני רוצה שזה מחוץ לבית ספר, נעלתי את נעלי הנייק הלבנות שלי ויצאתי לסלון.
״הארי?? לאיפה אתה הולך?״ אמא שלי שאלה, אפילו לא ידעתי שהיא בבית עכשיו. ״אוו אממ, סתם עם חברים״ עניתי , ״אוקיי אל תחזור מאוחר מיד״ היא אמרה חייכתי אליה, פתאום מישהו דפק בדלת, פתחתי את הדלת וראיתי את זאין שכחתי כבר שהוא פה. ״היי אני מוכן״ אמר בחיוך. ״אני רואה ,ליאם צריך לבוא בעוד כמה דקות״ אמרתי והוא נכנס לבית שלי והתיישב על הספה, ׳היי אנחנו פה׳ קיבלתי הודעה מלואי ״זאין בוא הם באו״ אמרתי לו והוא קם מהספה והתקדם ליציאה. יצאנו מהבית ונכנסנו למכונית ליאם ונייל ישבו קדימה ולואי מאחורה כך שיצא שישבתי לידו וזאין מהצד השני. ״היי מה קורה?״ לואי שאל אותי, אני חושב שאני מרגיש אליו משהו. זה מוזר כמה בן אדם שאני מכיר רק כמה ימים נכנס לי ללב, הוא חשוב לי כי הוא הראשון שעזר לי והוא לא שפט אותי על פי מי שאני. אבל... אני לא יודע מה הנטייה שלו אני לא יעשה עם הרגשות האלה כלום בנתיים. ״הכל טוב איך אתה?״ שאלתי ״ אני מעולה״ ענה ״יאלה הארי שים את הכתובת בוויז״ נייל אמר לקחתי את הטלפון ושמתי בוויז הנסיעה הייתה 7 דקות והיא עברה יחסית בשקט.שהגענו כולנו יצאנו מהמכונית ונכנסנו למועדון. ראיתי ישר שליאם וזאין ממש התחברו זאין סיפר לו שאני הוא היינו אקסים , בסדר לא באמת אכפת לי.
שנכנסנו היה שם בר עצום עם מלא שתיה חריפה. היה מוזיקה חזרה באולם וכל המקום היה חשוך , אני הרבה זמן לא הלכתי למועדון כזה קראתי באתר שלהם וזה היה נראה טוב אז רציתי לנסות.
״טוב אז מה עושים במועדון הזה?״ לואי שאל וקטע את מחשבותי
״אממ בעקרון משתכרים ורוקדים כמו סתומים.״ עניתי והוא צחק ״בואו נקח שוטים״ נייל אמר מאחורה וחיבק אותי ואת לואי, הרגשתי פרפרים בבטן זה היה מוזר טיפה אבל בסדר. התקדמנו לבר והתיישבנו ליאם וזאין כבר נעלמו אני לא יודע איפה הם. לקחתי שוט ועוד אחד ועוד אחד עד שהרגשתי שאני לגמרי שיכור. בלי ששמתי לב הלכתי לרקוד ואני בטוח שהייתי נראה כמו אדיוט נייל ולואי גם השתכרו אבל אני בטוח שפחות ממני.
הם הצתרפו וזה הרגיש ממש זורם וכיף אני לא יודע מה היה שם בדיןק אני הייתי שיכור. לואי הלך לשירותים והגוף שלי הלך אחריו אני לא יודע מה עבר עליי. אני ניסיתי לנשק אותו אני לא מבין מה עבר עליי!!! אני אפילו לא יודע כלום על הנטיה שלו. אני מרגיש רע , הוא הרחיק אותי וצעק משהו שאני לא בדיוק זוכר.
אני חושב שהתעלפתי אחרי זה, אני מקווה שהוא לא כועס או משהו ושהוא מבין שאני הייתי שיכור ואני לא עושה דברים כאלה אני מקווה שלא הרסתי את הקשר שלנו עכשיו.
.......................
בוקר לאחר מכן התעוררתי בחדר שאני לא מכיר. איפה אני?? עשיתי אתמול משהו שאני אצטער עליו??
״ בוקר טוב״ שמעתי קול מוכר ומיד נרגעתי זה היה... לואי? אני בבית של לואי? הסתכלתי עליו מבולבל ״ התעלפת שניה אחרי שניסית לנשק אותי אז הבאתי אותך לפה.״ הוא אמר. לא הבנתי הוא לא כועס על זה שניסיתי לנשק אותו?? אני לא מבין? אני לא זוכר יותר מידי מאתמול.
״ תקשיב לואי אנ-״ ״ אני לא מבין מה ניסית לעשות אתמול??״ הוא קטע אותי ״ הייתי שיכור..״ עניתי מבואס קצת ממני ״ עדיין.. רצית שנילך למועדון הזה בשביל זה?? לנסות איתי??״ שאל הייתי קצת בהלם מהשאלה הזו. אבל.. הגיוני שהוא יחשוב ככה. ״ ממש לא.. תקשיב אני מצטער על זה.״ עניתי ״ בסדר אני רק אבהיר, אני סטרייט.״ הוא אמר. אני מרגיש ככ מובך ולא נעים לי. ״ תגיד? מה קרה עם שאר הבנים אתמול?״ שאלתי ״ נייל חזר עם מישהי הביתה, זאין השתכר יותר מידי וליאם לא שתה כלום כי הוא נוהג.״ ענה , זה היה צפוי שנייל יחזור עם מישהי. לפי התיאורים של לואי הוא מחליף בנות כל הזמן.
״ אני צריך לחזור הביתה אמא שלי בטוח דואגת לי״ אמרתי.
״ אתה צריך טראמפ?״ שאל ״ כן תודה״ אמרתי וקמתי מהמיטה שמתי נעליים וכך גם לואי ״ היי מי זה לואי?״ בחורה בלונדינת גבוה שאלה ובחנה אותי עם העיניים. ״ זה הארי הוא חבר.״ הוא ענה. ״ אני יכולה?״ היא שאלה ולא הבנתי כל כך. ״ הוא גיי״ לואי אמר. עכשיו הבנתי..
״בוא הארי.״ לואי קרא לי.״ נכנסנו למכונית ונסענו ״נעשה את זה שוב היה כיף חוץ מהקטע ניסית לנשק אותי״ אמר וצחק ״ כן... שוב סליחה על זה״ ״ זה בסדר״ ענה
הגענו לבית שלי זה היה נסיעה של כמה דקות אנחנו גרים קרוב יחסית.
״ נראה אותך״ אמר וחייכתי ויצאתי מהמכונית.
אני מובך על מה קרה אתמול, מה היה קורה אם הוא היה נותן לי לנשק אותו?
טוב לפחות אני יודע שהוא סטרייט עכשיו.
YOU ARE READING
Who i am??// larry stylinson
Actionלואי נער בן 17 שבטוח שהוא סטרייט, עד שמגיע ילד חדש בכיתה שמבלבל אותו מינית...