Časť 1.

34 2 0
                                    

Ahoj volam sa Anabel   ..A budem vám rozprávať docela smutný príbeh ktorí som zažila s BFFs- Lucy  Katy a Nikol pred 4. rokmi.. Je to docela smutné pretože sme spoznali jedno  dievča   a tá nám tajila jej zákernú chorobu ktorú niet vyliečiť .. Teraz mám 18. rokov  a stalo sa to presne keď som mala 14 tak ako aj Katy Lucy a Nikol  .. Je zaujímavé to že sme narodené v ten istý mesiac a aj ten istý rok ..

Pred 4. rokmi

Bola som v mojej izbe  a oddychovala som na mojej posteli.. Keď som už zaspávala zazvonil mi telefón  bola to Lucy ..
Zdvihla som a spýtala sa ma  ,, '' Ahoj , Anabel pôjdeš s nami dnes na párty ? "
"Ahoj , a kde bude ? "
" V Zio Disco Bar začína sa  o 21 : oo a mohla by si u nás aj prespať ak budeš chcieť aj Katy a Nikol u nás prespia.. "
" Ehm , no dobre idem sa opýtať mami veď vieš aká je že vždy sa jej musím opýtať keď niekam chcem ísť    .. "
" Viem , viem   tak choď sa teda opýtať zavolám ti  o 5 minút .. "
" Okay "

Vybehla som z izby a nasmerovala to ku schodom .. Zbehla som dolu po schodoch a ako náhle som uvidela mamu v kuchyni išla som za ňou..
Spýtala som sa jej " Mami že Lucy mi volala či by som s ňou a Katy a Nikol neišla na párty v Zio Disco Bar začína sa to o 21 : oo a potom by sme išly spať k Lucy zavolala by som ti keď by sme prišli k Lucy .."
" Dobre teda môžeš ísť viem s kým ideš hlavne dáš na seba pozor a pravidlá poznáš dáš mi vedieť kedy prídete k Lucy ale ak mi vedieť nedáš zavolám rodičom Lucy .. "
" Mami , neboj sa ďakujem ti a dám ti vedieť idem sa pripraviť ľúbim ťa .. "
"  Neprežeň to moc s malovaním a aj ja teba .. "

Utekala som späť do izby   a hneď mi začal zvoniť mobil bola to Lucy ..
" Tak čo , môžeš .. ? "
" Ano, môžem myslela som si že mi nedovolí lebo sa o mňa bojí  ale nakoniec vie  že idem s vami a vždy keď idem s vami nič sa mi nestane lebo dávame na seba pozor  .."
" To je pravda , heh no tak o 2o: 45  prídeme pre teba , dobre .. ? "
"  Okay , už sa teším pá .. "
" Pá  .. " 

Tak som sa išla pripraviť , otvorila som skriňu a vybrala som si bielo- čierne mini šaty ( vrchol šiat biely a dolná časť šiat čierna ) k tomu som si dala krátky čierny  kožušinový kabát k šatom.. Vlasy mám až po pás a nakulmovala som si ich a pridala som do vlasov bielu ružu.. Jemne som sa namaľovala..  Dala som si  čierne topánky na menšom podpätku ..A už som len pridala naušnice náramok a kabelku..

Do kabelky som si zobrala mobil a peniaze ..
Počula som ako na mňa už mama volá že prišli pre mňa Lucy Katy a Nikol.. Zakričala som  " Idém "
Vybehla som z izby zbehla som po schodoch dolu a tam ma už oni čakali.
Pozerali na mňa ako na zjavenie ..
Spýtala som sa " Čo sa deje .. ? "
" Nič , len to že si wau " povedala Katy..
" Ďakujem ale aj vy ste pekné čo to hovorím vy ste dokonalé a tie šaty avvv ja z vás odpadnem .. "
Heh , stačí už a poďme aby sme nezmeškali " povedala Nikol ..
" Poďme , ahooj mami dám ti vedieť .."
" Dovidenia " povedali všetky tri naraz ..
" Ahojte dievčatá dajte na seba pozor .. "

Nastúpili sme do auta Lucy .. Chvíľku sme sa rozprávali a už sme počuli hudbu tak sme zapišťali " Ouuu , dnes sa žije "
Vystúpili sme z auta a vstúpili sme do budovy kde sa párty konala..
Vykračovali sme si ako modelky každý sa na nás len pozeral..

Išli sme si k baru niečo objednať  sadli sme na stoličky okolo baru..
Objednali sme si mojito..
Po chvíľke sa pri nás zastavili dvaja chlapci zavolali Lucy a Katy tancovať hneď sa začervenali a išly s nimi.

Ja a Nikol sme zostali sedieť ..
Pozrela som sa okolo seba a videla som dievča ktoré sa na mňa pozeralo  ako keď by som bola vrah ale zároveň aj usmievalo bála som sa ale úsmev som jej vrátila .. Šťuchla som do Nikol aby sa na ňu pozrela tiež ..Ani pozrieť sa nestihla a to dievča už bolo preč..
Nikol mi povedala že som tej dievčine mohla byť povedoma ..Nič ine ma nenapadlo len prikývnuť ale aj tak mi to bolo čudné..
Nikol sa ma spýtala " Nejdeš tancovať ? "
" Nó , poďme..

Chvíľku sme tancovali ale potom sme už nevládali  , hľadali sme Katy a Lucy a spýtali sme sa že či už nejdeme ..
Tak sme išly nastúpili sme do auta a po chvíly sme boli pred domom Lucy..
Vstúpili sme do vnútra a pozdravili jej rodičov ..Opýtali sa nás ako bolo povedali sme celkom fajn.. V tom ma napadlo že musím zavolať mame že sme v poriadku vytočila som jej číslo a povedala " Už sme u Lucy všetko je v poriadku idem si už ľahnúť som unavená "
" Dobre , zajtra ťa príde otec vyzdvihnúť o 18: oo pretože ešte pôjdeme nakupovať aj s rodičmy Lucy takže ešte zajtra ti zavolám choď spať dobrú noc ľúbime ťa .."
" Dobre, mami dobrú noc aj ja vás.. "

Ako som dovolala tak som sa prezliekla a Katy Lucy a Nikol sa rozprávali v izbe Lucy..

Prišla som do jej izby a povedala som že si už idem ľahnúť lebo som unavená..
Lucy sa ma spýtala " Čo ti je ?.. Vždy keď ideme s párty k nám tak sa vždy ešte rozprávame .. "
" Vieš , ehm.. nechaj to tak .. "
" Nie , povedz nám to " povedala Katy ..
" Ehm.. no dobre , dnes ako ste išly tancovať tak som sa pozrela okolo seba a videla som dievča ktoré sa na mňa pozeralo ako keď by som bola vrah ale potom sa na mňa usmialo trošku som sa bála ale úsmev som jej vrátila.. Ale hneď keď som povedala Nikol nech sa na ňu pozrie tak zmizla , je to zvláštne .."

" Netráp sa , mohlo sa ti zdať že zmizla veď veľa ľudí tam bolo a ako si sa otočila na Nikol a chcela si jej ju ukázať možno sa ti len stratila z očí .."
Všetky prikývli ..
" Ehm.., tiež pravda ale naozaj idem spať dobrú noc .. "
Dobrú noc povedali naraz..

Ale ja si stále myslím že zmizla stále som nad tým rozmýšľala až dokiaľ som nezaspala snívalo sa mi o tom dievčati..

Ták dúfam že sa vám prvá časť páčila :D ** Kikussahss :**

Tvôj život neskončíWhere stories live. Discover now