Bizim Jeneriğimiz 8. Bölüm

152 8 2
                                    

Diğer Bölümde Kaan ve derya tanışmıştı*

1 Ay Önce....
(Hadise'nin Anlatımıyla)
Hazırdım, hazırdım ama hazır olmak istemiyordum saatler sürekli geriye sarsın istiyordum. Çünkü bugün Kaan'ın ailesiyle benim ailem tanışacaktı ve doğal olarak çok paniktim. Ama üzüldüğüm bir şey vardı o da deryanın yurt dışında olması. Aslında o gelince herkes tanışsaydı iyi olurdu ama herkes o kadar çok birbirleriyle tanışmak istiyordu ki mecbur bugün tanışacaklardı. Kaan çoktan hazır aşağıda televizyon seyrediyordu. Ben ise makyajımı yeni tamamlamıştım. Herkes bir anda eve doluşunca nasıl olacak acaba diye düşündüm. Umarım herkes birbirini severdi ve bir sıkıntı çıkmazdı.

Kaan aşağıdan bağırır*
Kaan: Sevgilim kapı çalıyoor
Bi an panik olmuştum sadece geliyorum diyebildim ve hemen aşağı inmek için merdivenlere yöneldim. Acaba ilk kim gelmişti. Ben aşağıya indim ve hemen ikimiz kapıyı açtık. Gelen Seyhan anne, Hakan baba, Nilüfer ve Gaia'ydı.
Kaan: hosgeldiniz
Seyhan, Hakan: hosbulduk oğlum
Nilüfer: hosbulduk ablacım
Hadise: geçin oturun söyle

Daha nasılsınız, neler yapıyorsunuz demeden kapı çalmıştı. Mutlu olmuştum çünkü annemlerin gecikmesinden korkuyordum. Kaan'la beraber kapıyı açtık. Annem,babam, murat, Kübra ve Melik Hamza gelmişti.
Kaan'la hosgeldiniz dedik.
Gülnihal, hasan: hosbulduk çocuklar
Kübra ve Murat: hosbuldukk
Melik Hamza: Ha....la....halaaa...
Hadise: ya halan yesin seni gel... Gel bakalım kimler var içerde...

Herkes şen şakraktı sonunda herkes tanışmıştı. Ama Derya yoktu ona üzülüyordum. Ama yapacak bir şey yok sonra tanışırlar diye kendimi teselli ettim.

.............................................................
Bu bölüm burda bitti yeni bölümü az sonra paylaşacağım.. 🥰 Umarım beğenirsiniz.🧸💕

Bizim JeneriğimizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin