Seven sevdiğine kıyar mı?

1.2K 94 65
                                    

11Mayıs🌼
İnsanları zorla kendi cennetinize götüremezsiniz.

***
Oturup sırtımı yasladığım duvarın dibinde dizlerime koyduğum kafamı kaldırıp etrafa baktım. Onur odadan çıkmış çıkar çıkmazda ardından kapıyı kilitlemiştim. Ağlamaktan gözlerim şişmiş belkide mikrop bile kapmış olabilirdi. Saat bilmem gecenin kaçı olmuştu, ve ben hala bu odada Onurun vicdana gelip beni bırakmasını bekliyordum.

Arada kendime teselliler veriyor daha sonra yine kendime en çokta, en yakınımdakilere yeniliyordum. Bu kaçıncı yenilgim bilmiyorum, bu kaçıncı yeniden direnmeye başlayışım bilmiyorum.

"Zehra, sana diyorum aç kapıyı açmazsan kırarım" gözlerimi elimin tersi ile burnumuda Onurun daha önce gelişinde getirdiği peçeteye sildim,ayağa kalkıp kapıyı açtım. Çatallı çıkan sesim ile

"Ne zaman bırakacaksın beni "

"Seni bırakmayacağım çıkar bunu kafandan"

"Neden böyle yapıyorsun ben Mehdi'yi seviyorum"

"Benide seversin" yine aynı şeyleri saçmalıyordu onu sevmem imkansızdı.

"Neden böyle bir şey yaptın. Beni kaybedeceğini bile bile niye böyle bir şey yaptın "

"Seni kaybedeceğimi nereden çıkardın."

"Sana ve sevgine hiç bir zaman karşılık vermeyeceğim "

"Olsun bende zamandan bol ne var, beklerim"

"Seven sevdiğine kıyar mı? "

"Bilinmeyen Mehdi çıksaydı yine aynı tepkiyi verir miydin Zehra ?" Arkası dönük dışarıyı izliyordu. Bilinmeyen eğer Mehdi çıksaydı aynı tepkiyi vermezdim, Mehdi'ninde dediği gibi Mehdi beni korkutacak ve bana zarar verecek bir şey yapmazdı. Evet dengesizdi fakat bunu asla bana karşı bir şiddete dönüştürmemişti.

"Mehdi bana zarar verecek bir şey yapmaz "

"Neden bu kadar eminsin onun hakkında ne biliyorsun ki"

"Seni çocukluğumdan beri tanıyorum da ne oldu, baksana daha doğru düzgün tanıyamamışım"

"Sen bana hiç bir zaman bir şans vermedin!"

"Benden bir şans istemedin!"

"İsteseydim eğer böyle değilde karşına çıkıp sevdiğimi söyleseydim beni sever miydin?" Bunu söylerken yüzünü bana dönmüş ağızımdan çıkan her iyi kelimeye muhtaç gibiydi ama ona istediğini veremezdim. Ben ona hiç bir zaman farklı şekilde bakmadım, ben kimseye farklı bir şekilde bakmadım, hayatım babamın borcunu ödemek annemin isteklerini yapmakla geçmişti, ben kendim için bile bir şey isteyememistim bu hayattan, ta ki annem ölüp Mehdi hayatıma tam anlamı ile girene kadar. Ben Mehdi sayesinde anlamıştım sevilmek ne demek. Ben onun sayesinde anlamıştım sevmek ne demek.

Onur sessizliğimden cevabımı almış tekrar arkasını dönmüştü.

"Nereye kadar beni burada tutacaksın, Mehdi bulacaktır beni"

"Mehdi önce kendi götünü kurtarsın"

"Ne demek o " ayağa kalkıp Onur'a yaklaştım ve yine aynı soruyu sordum

"Ne demek o diyorum sana "

"Hiç merak etmiyor musun numaranı her defasında nasıl buldum."

"Etmiyorum. Sana bir soru sordum onu cevapla"

"Bir kere öpersen cevaplarım" (cevapladığım her soru karşılığında senden bir öpücük alırım) derin bir nefes alıp ona iğrenircesine baktım

Hayalet SokakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin