/Silvestr/
,,V kolik přijde Kun-soo?" zeptal se mě Hyung-soo ,,Říkala, že až se nasnídá a sbalí se." odpověděla jsem.
♡
Uslyšela jsem klepání a tak se vydala ke dveřím.
,,Ahoj Kun-soo!" řekla jsem nadšeně a ta mi hned padla do náruče ,,Bože, jak se těším!" řekla nadšeně, ale hned jak uviděla Hyung-soa se uklidnila.
,,Ahoj." řekl ji klidně Hyung-soo a ona jen na něj kývla ,,Půjdu na chvíli ven." oznámil a odešel.
,,Bože, jak to zvládáš s ním bydlet?" vyhrkla na mě a já se zasmála ,,Časem jsem si zvykla." řekla jsem.
---
S Kun-soo jsme zkoušely spolu něco uvařit a u toho si zpívaly. Těžko říct, jestli to bude jedlé, ale doufám v to, protože jsme se nasmály u toho tak moc, že mi úplně vyhládlo.
,,Takže ten jekot jde od nás jo?" řekl pobaveně Hyung-soo.
,,Hej!" řekla jsem a Kun-soo se opět stáhla ,,Tak copak tu kutíte?" řekl a přišel k nám ,,Zkoušíme uvařit oběd." řekla jsem pobaveně.
,,Bože mám se bát?" řekl zhrozeně ,,Však počkej jak budeš mlaskat!" řekla jsem a začala hrát další písnička.
,,Hele tuhle mám rád!" řekl a začal zpívat. Zasmály jsme se s Kun-soo a přidaly se k němu.
Po pár písničkách si na něj Kun-soo začala zvykat a už se tak nestyděla.
,,To máte v plánu celý večer jen zpívat?" zeptal se Hyung-soo u oběda.
,,Máš snad něco lepšího?" zeptala se ho Kun-soo.
,,Nevím, nepůjdeme potom někam ven?" řekl a já se podívala na Kun-soo ,,Jasně, proč ne?" řekla a já na ní vyvalila oči.
,,No co je? Nemůžu?" řekla ukřivděně ,,Neee jsem ráda." řekla jsem.
---
Odpoledne jsme se koukali na nějaký film. A k večeru jsme se s Kun-soo začaly připravovat.
,,Páni sluší vám to." řekl nám a Kun-soo se začervenala ,,Ještě aby ne, víš jak dlouho jsme nakupovaly ty šaty?!" řekla jsem s hrůzou a zasmála se.
Když se oblékl i Hyung-soo, chtěli jsme vyrazit.
,,A kam vůbec jdeme?" zeptala se Kun-soo ,,Myslíš, že na Silvestra nebude nikde žádná pařba?" řekl Hyung-soo se smíchem.
Když jsme vyšli na chodbu potkali jsme tam So-hee, Gyu-ri a Ji-wooka.
,,Ahoj!" rozeběhla se k nám So-hee ,,Kam jdete?" zeptala se nás ,,Ani nevím, chtěli jsme jen někam jít." řekla jsem a ona se rozzářila.
,,To ráda slyším, ten můj "přítel" co jsem ti o něm minule říkala pořádá někde super párty. Přidáte se k nám?" řekla a podívala se na nás s nadějí.
S Kun-soo jsme se otočily na Hyung-soa ,,Proč ne." řekl a vydali jsme se.
---
Cestou autobusem se So-hee bavila s Hyung-sooem a na něco se ho vyptávala, kdysi se s ním prý taky bavila, když k nim chodil tak často, ale když se s ním přestal bavit Ji-wook musela ona taky.
,,Ahoj." uslyšela jsem, jak si ke mně někdo sedl.
ČTEŠ
Výměnná studentka
RomancePříběh je o mladé Mi Myung-Sook, která jede do Seolu jako výměnná studentka.