Kapitola 45

37 5 0
                                    

,,Ahoj." uslyšela jsem, jak si ke mně někdo sedl.



,,Ahoj Ji-wooku." řekla jsem. 

,,Vše dobrý? Dlouho jsem s tebou nemluvil, nevěděl jsem, jestli vůbec můžu." řekl sklesle ,,Ale jo! Hele tamto prostě-" 

,,Zapomeneme na to." dořekl a já kývla ,,Co ty?" zeptala jsem se ho. 

,,Jo v pohodě, ale jak to, že jste s Kun-soo byly s Hyung-sooem?" zeptal se a mi došlo, že on jediný neví, že s ním bydlím. 

,,Chtěl nás někam vytáhnout." řekla jsem a rozhlídla jsem se po autobusu, všimla jsem si, že nás Hyung-soo pozoruje a já se nad tím pousmála.


---


Když jsme došli na párty, už to tam bylo slušně rozjeté. 

,,Co chcete na pití?" zeptala jsem se a oni na mě vše vyvalili ,,Půjdu s tebou." nabídl se Hyung-soo. 

Když jsme stáli u pultu začal na mě mluvit ,,Co chtěl po tobě?" řekl ,,Máte snad nějakou krizi?" řekl a zasmál se. 

,,Kolikrát ti mám říct, že spolu nechodíme." protočila jsem očima ,,Vyzvídal proč jsem s tebou." řekla jsem a usmála se. 

,,Nechceš ho trochu dneska pozlobit?" řekl a ušklíbl se na mě ,,Hm." řekla jsem a pohled jsem mu opětovala.




Seděli jsme u stolu a bavili se, už jsme měli něco vypitého, takže nálada byla opravdu dobrá. 

Po nějakém čase si Hyung-soo dal ruku kolem mě. Ji-wook se na něj podíval a pak na mě těžko říct, jestli naštvaně nebo nechápavě, ale probodával nás pohledem. Hyung-soo se nad tím usmál a přitáhl si mě ještě víc k sobě. 

,,Nepůjdeme tancovat?" navrhla So-hee, která za námi po dlouhé době přišla, jak uviděla jak mě Hyung-soo drží, mrkla na mě. 

,,Pojď na bok." řekl mi do ucha Ji-wook a já kývla.

Vyšli jsme ven a Ji-wook se na mě mračil. 

,,Co to má být?" vyhrkl na mě ,,Co jako?" řekla jsem. 

,,Ty s ním chodíš?" zeptal se a koukl se do země ,,Ne." odpověděla jsem. 

,,Tak co? Líbí se ti?" zase se zeptal ,,I kdyby jo, tak co ti je do toho?" vyjela jsem po něm. 

,,Nechci, aby jsi kvůli němu měla problémy." řekl a vzal mě za ruku. 

,,Pojď jdeme jinam." zavrčel a táhl mě pryč ,,Nechci!" namítla jsem a chtěla se mu vytrhnout. 

,,Není pro tebe ten dobrý." řekl a táhl mě dál ,,Ji-wooku nech toho!" vyjekla jsem na něj, a pak jsem najednou uviděla Hyung-soa, který se mu chystal dát pěsti. 

,,Hyung-soo!" vyjekla jsem a uviděla, jak ho holky chytily ,,Hyung-soo uklidni se!" vyjekly na něj, a pak So-hee přešla s Ji-wookovi ,,Uklidni se jo!" vykřikla na něj. 

,,Ale on-!" chtěl něco říct, ale So-hee mu dala menší facku ,,Nech toho, běž radši domů, asi jsi to dneska přehnal." řekla a odtáhla ho pryč. On se jen na nás vztekle podíval a vydal se domů. 

,,Blbec..." vyštěkl Hyung-soo ,,Tak asi půjdeme ne?" řekla Gyu-ri a my kývli.


---


Přišli jsme na pokoj Gyu-ri ,,Co budeme dělat?" zeptala se Kun-soo a Gyu-ri někam šla. 

Přišla s flaškou v ruce ,,Nezahrajeme?" zeptala se a všichni jsme se na sebe podívali ,,Nebuďte srágory." řekla So-hee a my jen nejistě kývli.

Výměnná studentkaKde žijí příběhy. Začni objevovat