Když jsem se ráno probrala Hyung-soo byl už pryč. Doma jsem trochu uklidila a šla vařit oběd, mezitím mi zavolala babička.
,,Ahoj broučku." pozdravila mě ,,Ahoj babi." řekla jsem vesele ,,Tak co? Jak sis užila svátky? Něco nového?" vyptávala se a já jí začala vyprávět, co se všechno stalo.
,,Ty bláho ten Ji-wook se mi líbí." řekla a já se zarazila. Mám jí říct i ostatní věci, které se staly? Určitě by mě pochopila, měla by vědět, že se mi někdo líbí.
,,Jo Ji-wook je můj dobrý kamarád." řekla jsem a babička se zasmála ,,Jsem ráda, že tam nejsi sama a že se bavíš s těma dobrýma." řekla s klidem.
,,Mám pro tebe překvapení." řekla s nadšením ,,Jaké?"
,,Tenhle víkend už budeme doma, tak mě napadlo, že bys mohla přijet, můžeš se třeba vrátit později, omluvila bych tě." řekla a já se rozzářila ,,Jasně že přijedu!" vyhrkla jsem a babička se zasmála.
Uslyšela jsem otevírat dveře. ,,Babi budu končit, tak o víkendu." řekla jsem a ukončila hovor.
,,S kým jsi volala?" zeptal se mě Hyung-soo a přišel za mnou do kuchyně ,,Babička mi volala." řekla jsem a on se díval, co vařím.
,,A co ti řekla?" zeptal se ,,No víš, domluvily jsme se, že k ní o víkendu přijedu." řekla jsem a čekala na jeho reakci.
,,Dobře, zítra jedeme spolu pryč jo?" řekl a já se na něj překvapeně podívala ,,Kam? Proč?" zeptala jsem se.
,,Na menší výlet do Busanu." řekl, ale ani jednou se na mě nepodíval ,,Proč tam jedeme?" řekla jsem otráveně.
,,Nechceš tam jet? Asi jsem našel tátu." řekl a já vykulila oči ,,A proč to neřekneš rovnou! Jasně, že pojedu s tebou." řekla jsem a on se na mě zaraženě podíval.
,,Jinak bys tam se mnou nejela?" zeptal se uraženě ,,Ne, ale já myslela, že tam chceš jen tak." odpověděla jsem a šla chystat talíře na oběd.
Po obědě jsem si začala chystat tašku k babičce, Hyung-soo se na mě díval, měl takový prázdný pohled.
,,Děje se něco?" zeptala jsem se a on odvrátil pohled ,,Ne, jen mi budeš chybět." řekl a koukl do země ,,No tak, nebudu přece pryč navěky, zase se vrátím za chvíli." řekla jsem pobaveně, ale on stále koukal do země a ani se neusmál.
,,Co když už se nevrátíš?" řekl a já se zarazila ,,Proč bych se nevracela?" podivila jsem se a šla si k němu sednout.
Oddychl si ,,Ale nic zapomeň na to." řekl a objal mě ,,Teď chci být jenom s tebou, tak nikam nechoď, prosím." řekl a stiskl mě ještě víc.
,,Nikam nejdu." řekla jsem a objala ho nazpátek. Choval se fakt divně... nebo mi to jenom tak přijde?
Zvedl hlavu a podíval se na mě ,,Díky za všechno." řekl a políbil mě. Chtěla jsem pokračovat, ale on se odtáhl.
,,Jdu na chvíli ven." řekl a odešel.
Já tam zůstala sedět a koukala do zdi a přemýšlela, co to má sakra znamenat. Pak mi začal zvonit mobil.
,,Ano?" řekla jsem ,,Ahoj, nechceš přijít za námi do parku?" ozvalo se ,,So-hee?" zarazila jsem se.
,,Jo to jsem já a jo ty vlastně nemáš moje číslo, tak teď už jo. Tak přijdeš?" zeptala se znovu ,,S kým tam jsi?" zeptala jsem se ,,S holkami, Kun-soo a Gyu-ri." řekla a já souhlasila. Proč ne?
,,Ahoj holky." řekla jsem a všechny objala ,,Co tu děláte?" zeptala jsem se ,,Potkala jsem je tady, tak mě napadlo, jestli nepůjdeš s námi někam." řekla Kun-soo.
,,Nejsi pořád na mě naštvaná za ten Silvestr, že ne?" zeptala se So-hee ,,Co? Ne, ani jsem nebyla." řekla jsem.
,,Tak co Hyung-soo?" zeptala se Gyu-ri ,,Nechci ho řešit." řekla jsem a holky se zarazily ,,Stalo se něco?" zeptaly se ,,Až to vyřeším, řeknu vám o tom." řekla jsem a ony kývly.
,,Dobře, co máte vůbec v plánu o víkendu?" zeptala se So-hee ,,Já jedu pryč, přesněji domů za babičkou." řekla jsem a ony na mě vykulily oči.
,,A vrátíš se, že jo?" vyhrkly ,,Jo." řekla jsem.
ČTEŠ
Výměnná studentka
Любовные романыPříběh je o mladé Mi Myung-Sook, která jede do Seolu jako výměnná studentka.