Zastavila na louce, kde nikdo nebyl.
,,Tady jsme si poprvé řekli s tvým otcem, že se milujeme." řekla a zakoukala se na to místo ,,Bylo to poprvé, co mi kdo vyznal lásku nebo vůbec mi řekl, že mě má rád." řekla smutně a já jí pohladila po rameni.
,,Tak se pojď najíst." řekla jsem a sedly jsme si tam na volné místo mezi trávu. Byl tu krásný klid a nikde nikdo.
,,Mami proč nechceš, abych se tam vrátila?" zeptala jsem se.
,,S tvým otcem jsme se rozhodli odejít od sebe kvůli tvému bezpečí i on řekl, že to bude tak lepší, když nám zmizí ze života. Tenkrát se zapletl do něčeho do čeho neměl a pochybuju, že se toho jen tak zbavil." řekla a koukala do země.
,,Měla jsi ho hodně ráda, že?" řekla jsem sklesle ,,Ani nevíš jak moc." řekla.
,,Proto jsem začala i pít a..." odmlčela se ,,a proto jsem tak hrozná matka." řekla a ukápla ji slza ,,Mami..." vzdychla jsem.
,,Pak jsem uslyšela, že chvíli na to se zase oženil a začal úplně v pohodě nový život. A já...? Já to nedokázala, ani teď po tolika letech." řekla a podívala se na mě.
,,Myslíš, že bychom mohly začít od začátku? Mezi tu dobu co jsi tu nebyla jsem si vše zařídila a mám i novou práci." usmála se na mě ,,Já vím, že to není tak lehké, ale myslíš, že bys to dokázala?" řekla s nadějí a já se na ní rozzářila.
,,Jasně mami." řekla jsem a objala jí.
♡
Domů jsme přijely hodně pozdě.
,,V pondělí zavolám do školy a přijedu ti pro věci a nastoupíš zase tady ano?" řekla a já jen kývla ,,Je to pro tebe lepší, nebuď smutná." řekla a pohladila mě.
,,Dobře, půjdu si už lehnout jo?" řekla jsem a ona kývla.
Lehla jsem si konečně a podívala se na mobil, měla jsem tam zprávy od Hyung-soa.
Hyung-soo: Ozvi se mi.
Hyung-soo: Aspoň, že si dobře dojela mi dej vědět
Hyung-soo: Vrátíš se, že jo? :(
Hyung-soo: Je to tady bez tebe prázdný
Četla jsem si to a bylo mi do breku. Už vlastně neuvidím Hyung-soa.
Věděla jsem, že stejně jednoho dne odjedu, ale ne že to bude tak brzy. Ani jsem se s ním nerozloučila, měla bych mu zavolat?
Musím ho ještě vidět... aspoň ještě jednou.
ČTEŠ
Výměnná studentka
RomancePříběh je o mladé Mi Myung-Sook, která jede do Seolu jako výměnná studentka.