Jag heter Amy och bor en liten bit utanför London. Jag är 17 år men 18 om fem månader. Jag har ljusbrunt hår och blåa ögon. Jag väger 50 kilo (alldeles för mycket) jag äter ingenting och är ute och går varje dag.
Min mamma dog i en hjärtinfarkt för tre år sedan och min store bror som betydde allt för mig dog i en bilolycka för ett år sedan. Min pappa lever men dricker och röker. Dom andra i min släkt bryr sig inte om mig.
Jag är mobbad i skolan för att jag är ensam, ful, tjock och feg m.m. Jag går ändå till skolan varje dag.
När jag kommer hem från skolan är jag rädd för pappa. En gång var han när a att våldta mig men jag låste in mig i badrummet.
Jag hatar mitt liv och framförallt mig själv. Varje dag skär jag på min kropp. Mina armar och ben är fulla men jag fortsätter bara i samma ärr. Jag har försökt ta självmord flera gånger men alltid har någon kommit på mig.
Jag har en "kompis" eller hon tror att vi är kompisar men jag kan inte lita på någon. Hon skickar "snälla" sms hela tiden men jag litar ändå inte på henne vi har aldrig träffats.
*
Idag är det fredag och jag ska till skolan. Jag är faktiskt påväg dit nu. Skolan ligger fem minuter från mitt hus.När jag äntligen är framme vid helvetet tar jag ett djupt andetag och öppnar dörren. När jag går mot mitt skåp stirrar folk på mig, fnissar åt mig, pekar på mig och viskar med varandra. Jag skyndar på stegen mot mitt skåp. Väl framme kollar jag vart rektorns kontor ligger. Tjugo meter bort bara.
Idag ska jag prata med hon om mig. Eller hur man nu ska säga...
--------------
Hej alla. Kort kapitel men det kommer mer i morgon klockan är sent och jag måste sova. ♡♡
YOU ARE READING
Just like Diana
FanfictionDenna storyn handlar om en tjej utan självsäkerhet men sedan byggs den upp och blir starkare än någonsin! Kommer handla om kärlek, One Direction, Amy, dödsfall och livs stilar Jag uppdaterar så ofta jag kan!❤️ ps. kommer göra en uppföljare.