Telefonu koydum.Ne kadar dalga da geçsem o mesafesini hala koruyordu.Benim de aynısını yapmam gerekiyordu.Sabah saat 6 olana kadar uyumak zordu ama rahatlatıcıydı.İyice dinlendim.Üstümü hazırlayıp klandan ayrılmadan önce çıkış kapısından Mike seslendi.
Mike : Nereye gidiyorsun Ashley ?
Ashley : Üst klana yazıldım.
Mike : Ne yani lider olmayacak mısın ?
Ashley : Hayır Mike.Belki sen veya yerimi bir başkası almalı.Ben burda lider olamam.
Mike : Pekala...Tekrar görüşür müyüz ?
Ashley : Belki ama kesinlikle.
Mike : Tamam....
Uzun bir süre duraksadı yumruğunu sıktı.Sesi titredi.
Mike : O zaman görüşürüz.
Ashley : Elbette.Kendine iyi bak Mike.Seninle tanışmak güzeldi.
Arabama bindim.Oto sürüşe alıp Mark'ı aradım.Telefonu çalıyordu ama açmamıştı.Sonra tekrardan bir kez daha aradım.
Mark : Bir dakika efendim hemen geliyorum.Müsadenizle.
Kapı kapanma sesi.
Mark : Ashley seni eğitmem mi gerek ?
Ashley : Açmak zorunda değildin.Sadece müsait olmadığını belirten bir mesa-
Mark : Kapa çeneni artık.Ben-
Telefonu suratına kapattım.
Ashley : Egoist köpek.Gerçekten götü ve burnu kalkmış.
Telefonum çaldı.
Max : Ashley...
Ashley : Evet Max.
Max : Bugün muhtemelen izinlisin.Kaydında öyle gözüküyor.
Ashley : Evet.
Max : Akşam yemeğine seni davet edebilir miyim ?
Ashley : Aslında olur.Güzel olur hemde.Sadece konumunu at.Akşam saat 21.00 iyi.
Max : Tamam.
Ashley : Bunu neye borçluyum ?
Max : Hiçbir şeye elbette.Sadece centilmenlik...Yapmak istedim.
Vay canına şuna bak.Kesin bir şeyler dönüyor.
Ashley : Tamam.Ben seni tutmayayım.Görüşürüz akşam.Max.
Max : Görüşürüz.
Telefonu kapattı.
Ashley : Mark'ı kıskanırken görmek komik olurdu.Ama bu mümkün durmuyor.Bi o kadar sıkıcı bi o kadar eğlenceli.Her neyse.Ailesini önemsiyor.Onlar için belki kanımı bile alabilir.Abisini bile...Öldürebilir.Hiç kimseye merhameti yok.Küçüklükten gelen bir şey olmalı.
Arkama yaslanıp güneşin doğunuşu izlerken şehir merkezine yaklaştım.Şehir merkezindeydi.Arabayı oto parka götürdüm.Sıralı bir şekilde yer altına koyulan bölmelere sahipti.Yer kaplamıyordu.Ordan ise klanın ön merkezine geldim.
Ashley : Daha büyük bir yer olmasını beklerdim.Belki de yer altında kurulmuştur.Muhtemelen öyle gözüküyor.
Mark yanıma doğru yavaşça geldi.
Mark : Nereye bakıyorsun ?
Ashley : Yer altına mı kurulu ?
Mark : Evet.Yer altında.Ama isteyen odasını yukarıdan da alabiliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paralel Evren [ Boyutlar arası yolculuk ]
Science FictionAlice okulunda her ne kadar zeki bir kız olsa da hayatı onu o kadar zorluyor.Sıradan hayatı ile rahat bir yaşama sahipken şehirde simsiyah yapışkan bir tene sahip yaratıklar çıkmaya başlar.Arkadaşları Marcus,Polly,Wilma ve Kevin ile beraber bu sorun...