Bazı bölgeler vardır toprak üzerinde. Bu bölgeler çok önemli ve çok değer verilen yerlerdir. Sizce bu yerlerin özelliği o bölgenin toprağı için mi yoksa o bölgede önem verilen bir şey olduğu için mi değerlidir?
Bence o bölgede önem arz edilen değerli bir şey olduğu için önemlidir. Örneğin Kudüs. Kudüs toprağı ile değil orada bulunan Mescid-i Aksa ile değerlidir. Mescid-i Aksa Müslümanların kıblesi ve ilk basamağıdır. Günümüzde Kudüs ' ü elimizden almak isteyen birçok din düşmanı var. Ama Kudüs'ü Kudüs olduğu için değil "Müslümanlar Şehri" olduğu için almak istiyorlar. Amaçları ise dünyada ki Müslümanların yolunu şaşırtmak, onları kötü yola sürüklemek, Müslümanlığı yok etmektir. Müslümanları din ,İslam, Kur-an'ı Kerim düşmanı yapmaktır.
Peki neden Kudüs ile Müslümanların yolunu şaşırtıyorlar?
Bir evin temelini sağlam atarsan o evin yıkılma oranı çok düşük hatta hiç yoktur. Ama temelini sağlam yapmazsan o evin yıkılma oranı yüksektir. Bizde dinimize düşkün bir Müslüman olarak temelimizi Kudüs'e Mescid-i Aksa ile sağlam bir temel yapmıştık. Din düşmanlarımız ise bizim temelimizin sağlam olmadığını düşünerek "Müslümanlar Şehri"ni almak istediler hala da istiyorlar. Ama anlamadılar ki bizim temelimiz sevgiyle, saygıyla, hoşgörüyle kurduğumuzu...
Bilmiyorlar ki Allah'a olan inancımızı birbirimize olan tutkumuzu .
Şunu bilsinler ki Kudüs bizim ilk kıblemiz ve sürekli cihadımız olarak kalacaktır!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Kıblemiz Kudüs
RandomKudüs islam dininidir.mescid-i Aksa Müslümanlığın ilk kıblesi ve sürekli cihadı olacaktır!