0.6⭒

796 108 34
                                    

Jaehyun sıkıntılı bir nefes aldı yemek tepsisini taşırken. Taeyong onu umursamamış okul çıkışında Doyoung ile yemek yiyeceklerini söylemişti bastıra bastıra. 

Jaehyun istemiyordu. Doyoung'un, Taeyong'a olan bakışlarını sevmiyordu ve içi tarif edilemez bir hisle doluyordu her seferinde.

''Jaehyun.''

Düşüncelerinden onu ayıran şey kendisine el sallayan Ten'di.

''Gelsene benimle otur.''

Adımlarını usulca Ten'in oturduğu masaya attı. Sabah biraz kırgın duruyordu fakat şu an pek de umurunda değilmiş gibiydi.

''Şey... ben üzgünüm Ten, seni partide öylece bırakıp gitmemeliydim.''

Ten gülümsedi.

''Önemli değil, Taeyong ile yakın görünüyorsunuz onun yanına gitmen normaldi.''

Jaehyun usulca kafa salladı.

''Arkadaşız değil mi, bana kırgın olmanı istemem.''

Ten samimi bir gülüşle kafa salladı.

''Tabi ki.''

O sırada Taeyong girmişti içeri. Keskin bakışları Jaehyun'u bulduğunda kaşları çatıldı. Sert adımları Jaehyun'un oturduğu masanın yanında durdu. Yemek tepsisini önünden alırken, ''Kalk.'' demişti sertçe. 

Ten ona göz devirirken, Taeyong adımlarını iki masa ötesine çevirdi ve boş olan masalardan birine oturdu.

Jaehyun'da usulca karşısına oturduğunda, ''Ne konuşuyordunuz?'' diye sordu Taeyong çattığı kaşlarıyla. 

''Ben sadece geçen gece için özür dilemiştim.''

''Neden özür dileyesin ki, benimle gittiğin için mi?''

Dudakları kıvrıldı alayla. 

''Sana onların senin arkadaşın olmadığını söyledim.''

''Taeyong lütfen...''

''Beni sinirlendiriyorsun.''

Taeyong kollarını göğsünün üstünde birleştirdi. Öfkeliydi, bu yüzden sakinleşmek için derin bir nefes aldı. 

''Doyoung konum attı.'' demişti lafı değiştirmek için. ''Paradan kaçmayacağını biliyordum güzel bir yere götürüyor bizi.''

''Neden bu kadar heveslisin Taeyong, onunla yemek yemek neden bu kadar önemli ki?''

''Sadece canım istiyor?''

Jaehyun bakışlarını önündeki yemeğe çevirdi. 

''Peki... neresi, nereye gidiyormuşuz?''

Taeyong masada duran telefonunu açarak Jaehyun'a çevirdi.

Jaehyun yazan konumu okuduğunda kafa salladı.

''Güzel.''

''Neyse.'' demişti Taeyong. ''Yemeğini ye ben gidiyorum.''

''Sen yemeyecek misin?''

Taeyong gülümsedi ayağa kalkarken.

''Diyet yapıyorum canım.''

Diyet mi, onun böyle bir şeye ihtiyacı bile yoktu ki o kusursuzdu.

''Ayrıca tek başına otur ve uslu uslu ye yemeğini Jaehyun.''

Taeyong yanından ayrıldığında bu defa Yeri oturmuştu karşısına. İki saniye bile sürmemişti yalnızlığı...

''Selam Jae.''

''Ah, selam.''

''Doyoung ve Taeyong ile okul çıkışı takılıyormuşsunuz, kıskandım doğrusu.''

Jaehyun onayladı. Bir süre önündeki yemeğiyle uğraşmış sonra da aklına gelen şeyle bakışlarını Yeri'ye çevirmişti.

''Sen de gelsene.''

Yeri'nin kaşları havalandı.

''Ben mi?''

''Evet sen, ben adresi sana mesaj olarak atarım eğlenceli olur.''

Yeri keyifli bir gülüş verdi.

''Ah, tabi gelirim Jae. Teşekkürler.''

Jaehyun gülümsedi gamzelerini belli ederek. Taeyong Yeri'nin orada olmasından hiç hoşlanmayacaktı biliyordu fakat şu an bu umurunda değildi. Taeyong onu önemsemiyorsa o da Taeyong'u önemsemezdi. Yani bir seferlik?


 ⸻ ♡ ⸻

 ⸻ ♡ ⸻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
prom queen // jaeyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin