Bölüm 66

114 28 39
                                    

Savaş'tan...

"Ne olur geç kalmamış olayım, ne olur," diyerek daha da hızlı kullanmaya başladım arabayı.

Sezer'in otopsisi çıkmıştı ama kaza diye göz önünde tutulmamıştı. En çokta benim yüzümden kapatılmıştı konu.

Yaren ile konuştuktan sonra bizim adli tıp doktorunun yanına gidip konuştum. Onun söylediği şeyler dikkatimi çekince bu kazayla ilgilenen ve Yarenlere yardımcı olan polis memuruyla konuştum. Kazadan bir buçuk ay sonra çözülmüş kazanın nedeni.

Şuan Yaren ile kavuşmama hiçbir engel kalmamıştı. Beş sene sabredemezdim ben. Biriktirecek bir sürü güzel anımız vardı bizim. Birlikte gülecek, birlikte ağlayacaktık. Ben Yaren'e geç kalamazdım, güzel anılara geç kalamazdık. Birbirimizden mahrum kalamazdık.

Biraz sonra nihayet havalimanına vardığımda Erenleri gördüm. Koşarak yanlarına ilerledim.

"Yaren nerede?" dedim nefes nefese.

Oradaki herkes bana şaşkınca bakarken Eren elini daha yeni kalkmaya hazırlanan uçağa çevirdi.

"Hayır geç kalmış olamam, hayır," diyerek çöktüm olduğum yerde.

"Ne saçmalıyorsun," dedi ablası bana kızgın gözlerle bakarken.

Resmen Yaren'e geç kalmıştım. Bitmişti her şey. Onsuz değil beş sene bir gün bile geçirmek bana işkence geliyorken, ben Yaren'in bana kırgın gitmesine izin vermiştim.

Aptalsın Savaş! İşini son dakikaya bırakacak kadar aptalsın!

İç sesime katıldığım nadir anlardan birini yaşarken sinirle gözümün yaşının akmasına izin verdim. Çöktüğüm yerden kalktım. İçimi delip geçen o sızı konuşmama izin vermiyorken zor bela konuştum.

"Sezer kalp krizi geçirmiş. Araba arızalı değilmiş. Becerememişim ilk kez bir işi. Sezer hastalığına bağlı ani kalp krizi geçirince direksiyon hakimiyetini kaybetmiş öyle çarpmış tıra, arabada hiçbir arıza yokmuş. Adli tıp raporunda bile kaza değil kalp krizi yazıyor. Arabada yokmuş arıza, benim yaptıklarım arabaya bir zarar verememiş."

Herkes donuk ve şaşkın bir ifadeyle yüzümü incelerken bizden uzaklaşan uçağa baktım çaresizce.

"Ben katil değilim."

                                                                                                                         Devam edecek...                                            

İNTİKAM 1: Karanlık OyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin