NABIZ YOKLAMASI🙋🏻‍♀️ Buralarda Birileri Var Mı?

676 54 45
                                    

Merhabalar herkese👋🏻 Geçen gün Mecburi AŞK için yaptığım etkileşim uygulamasını bugün burada yapıyorum çünkü güzel geri dönüşler aldım. 🙏🏻 İstatistiklere baktığımda da pozitif ivme kazandığını gördüm. Birkaç ayda bir bunu yapmayı düşünüyorum ki buna benzer olmasa da Şubat ayında da bir nabız yoklaması yapmıştım. Oradan aldığım motivasyon ve desteğinizle devam etmiştim hatta. Şimdi yine hem kendimi, kitabımı hatırlatmak hem de  sizlerden yola devam edecek gücü almak için bunu yapıyorum. Takdir edersiniz ki hepimiz çok zor zamanlar geçiriyoruz. Birbirimize destek vermek bu anlamda mühim diye düşünüyorum. 

Hem kitabımın daha hızlı ve fazla tık alması, oyların & yorumların artması hem de malumunuz profilim için- Mecburi Aşkta bu uygulamayı yaparken de açıklamıştım lakin aynı kişileri etiketleme yapmadım. Etiketlenme olmasa bile bildirim gidenler olacak kitabımı kütüphanesine ekleyenler veyahut hesabımı takip edenlerden onlar da bu etkileşim & yoklama etkinliğine katılırsa çok müteşekkir olacağım.- Şimdi şöyle ki etiketlenen herkes ya da bir şekilde bildirim alan herkes bu bölüme oy verir, yoruma bir emoji dahi olsa yorum yapar, kitabımı eğer yoksa kütüphanesine ekler ve de okuma listesine alırsa burada amaçladığım şeyi başarmış olurum. 

Yorumlara arkadaşlarınızı etiketleyebilirsiniz ki onlar da kitabımı & beni görsün, tanısın. Her türlü gelişmeden - paylaşımdan haberdar olmak için de profilimi takip edebilirsiniz. Söyleyeceklerim bu kadardı. Hiçbir şey yapmasınız bile zahmet edip tıkladığınız, buralara geldiğiniz için teşekkür ederim. 

meltem_kelekci

Pluvio_fil

bookist_girl01

sassybunyyy

nrsm34

0_mavi_0

Aysgllcoban

brahimBey5

uykupanteri119

hissizmelissa1

HalefKavak

busuviki

kadriyecnr

ankaazaz09

Heliosderler

sabrimi_sinama

sumeyyekli

xsultansimsek

Bayan-S-

gizliyazardanyazar

sude_naz_xw

suhedaortac

"Yeni Kıza Ne Yapalım?"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin