Kendi güçlerinin farkına var... Ne demek istemişti ben göründüğünden daha güçlü bir cadı mıydım? Peki o zaman neden büyü yapamıyordum? Okuldan çıktıktan sonra ormanlık alana doğru yürüdüm. Orda güçlerimi deneyecektim. Ellerimi açtım ve güçlerimin ortaya çıkışını hayal ettim.Ellerimden ateş çıkıyordu ve bunu seyretmek gerçekten çok güzeldi.Alevleri daha da şiddetlendirdim ve meşe ağacına bir salıncak kurmayı hayal ettim.Alevler şiddetlenince meşe ağacına doğru ellerimi uzattım. Hadi lütfen bu sefer olsun diye yalvarıyordum içimden.Fakat işler beklediğim gibi olmadı meşe ağacı bir anda yanıp kavrulmuştu.Ateş gücümü sadece her yeri yakmak için kullanabiliyordum eğer böyle giderse ormanda ağaç bırakmayacaktım.En iyisi vazgeçip eve dönmekti.Eve geldiğimde annemle babam hala uyuyorlardı.Sessiz bir şekilde odama geçtim ve hemen üstümü değiştirdim.Bugün olanlardan dolayı hem şaşkın hem de mutluydum. Acaba bu olayı anneme anlatmalı mıydım? Gerçi anlatsam yine yaramazlık yaptığımı düşünüp beni azarlayacaktı o yüzden hiçbir şey söylememeye karar verdim.Sabah olmuştu bugün okul yoktu o yüzden rahattım.Ama bugün büyücü John amcanın kütüphanesine gidip büyü kitaplarını araştıracaktım.Ateş büyücüsünü nasıl çağırdığımı çok merak ediyordum.Tarihte cadıların başına böyle bir şey gelmiş miydi ve ne yapmışlardı araştırmalıydım.Kütüphanenin yolunu tuttum ve kimseyle göz göze gelmemeye çalışıyordum. Çünkü göz göze gelirsem muhtemelen nereye gittiğimi soracaklar ve ben de yalan söyleyemeyecektim. O yüzden bu işi gizli yapmalıydım. Sonunda kütüphaneye gelmiştim. John amcaya selam verdim.
-Merhaba John amca nasılsın
-İyiyim Alinda seni burda görmek ne hoş sürpriz
-Evet şu sıralar hiç uğramıyordum kütüphanenize sizden bir ricam olacaktı
-Söyle bakalım güzel kız
-Ben cadılar tarihiyle ilgili kitaplara bakacaktım.Onların korumalı olduğunu biliyorum. Bir seferliğine bana kilidini açabilir misin John amca?
-Malesef Alinda o kitaplar korumalı olduğu için kimseye veremiyorum bu sen olsan dahi veremem
-Peki anlıyorum o zaman bir büyü kitabı alabilir miyim güçlerimi geliştirmek istiyorum
-Ehehe yine ormanları yakmadın değil mi
-Artık yakmamak için elimden geleni yapmak istiyorum
-Pekala bu acemiler için bir büyü kitabı baştan başlamanı tavsiye ederim yine güçlerini fazla kullanırsan başına bela açabilirsin
-Teşekkür ederim John amca bu iyiliğini hiç unutmayacağım
Kitabı aldıktan sonra eve doğru yola koyulmuştum. Bir şeyler öğrenmek benim için çok değerli bir şeydi. Eve vardıktan sonra masamın başına oturdum. Büyü kitabını açtım sayfalarını karıştırmaya başladım. Fakat o da ne en son sayfa yırtılmıştı sayfayı geri yerine getirmek için ateş gücümün tersini kullanabilirdim. Fakat bunu yapsalardı önceden yaparlardı ben yapabilir miydim bilmiyorum. Denemekten zarar gelmezdi. Odaklandım ve ateş büyüsünün sözlerini tersten söyledim.Bir ışık saçıldı ve sayfa birleşmeye başladı. Evet başarmıştım. Sayfayı birleştirmiştim. Fakat o da ne sayfada şunlar yazılıydı. Ateş büyücüsünü getirmenin lanetleri...