13

5 2 0
                                    

Sabah erkenden kalktım hazırlandım ışılın odasına girdim Işılı uyandırdım .

O hazırlanırken kapıda kaldım önümde iki kapı var ya denizin kapısını açıcam ya ateşin .

Ateş kesin trip atar bana maalesef Deniz aşkım sevgilimi seçiyorum .

Ama sana bi kız bulmamız gerekiyor en acilinden bunu not aldım .

Odaya geçip bi kaç adım attım o kadar rahat huzurlu uyuyordu Kİ kapıyı kapatıp ateşin yanına yattım yatak küçüktü yan yatıp kafamı göğsüne koydum koala gibi sarıldım sımsıkı .

Bi kaç saniye sonra rahatsız oldu uyandı dudaklarımı büzdüm istemeden ,onu uyandırmak istemedim onla uyumak istemiştim .

Beni görünce şaşırdı gözleri kocaman güldü hayatımın en güzel sabahı bu sabah dedi .

Ben aynı şeyi söyleyemem maalesef .

Niye ne oldu ?

Neyse ya boşver hadi kalk hazırlan .

Gitme kal ne oldu? sen mutsuzsan mutlu olamam .

Uyandın .

Ne?

Uyanmanı istememiştim sadece boş ver ya mutluyum ben .

Kolumdan tutup sarıldı yata yattı uyanmadım Kİ.

Ateş geç kalırız .

Duyamıyorum seni uyumakla meşgulüm .

Ona sarılıp öptüm uyandın ama hadi gidelim bu evden fazla bile kaldık .

Gitmek zordunda mıyız ?

Evet kim tutu niye tutu belli değil kaç gündür biri bizi izliyor diye uyuyamıyorum bile .

Tamam Denizi uyandırabilir misin?

Denerim Hatta aklıma bi şey geldi bekle .

Salona çıktım .

Hayır Ateş oraya gitmiyoruz çok güzel kızlar var Deniz gitsin oraya hayır gitmiyorum . Yavaş yavaş denizin odasına girdim . Deniz ateşe bi şey söyler misin ?
Hı .
Çok güzel kızların olduğu bi adres atmış bu aptal bize gitmiyoruz dimi ?
Ne kızı lan ?
Çok güzel manken gibi kızlar var video atmış bana.
Bakim bi dedi yataktan fırladı .
Ben de kapıdan kaçıp aşa indim .
Peşimden gelince bahçedeki hortumu alıp soğuk su ile saldırdım denize .
Demek ki istesen uyanabilirsiniz niye uğraştırıyorsun beni .
Güneş bu sana hiç yakışmadı dedi arkasını döndü odasına çıktı .

Çok mu abartın acaba .

Arabaya gelince Işıl ve  rüzgar öne biz arkaya bindik motoru kasaya koyduk Deniz gerçekten kızmıştı .

Deniz aşkım .

Cevap ver bana.

Ya Deniz özür dilerim .

İyi cevap verme tamam .

Ateşin omzuna yüzümü koyup farkında olmadan ağlamaya başladım sevdiğim insanlara dayanamıyorum .

Omzumda el hissettim kendine çekti ağlıyor musun sen ? (Deniz )

Ne alaka ya ?

Gel buraya civciv seni .

Bana sarıldı Deniz sakın bi daha bana küsme şaka yaptım sadece hem söz sana birini bulucam .

Oh be yenge geliyor size Güneş aşkım bulucak .

DOSTLUK OYUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin