7

812 59 166
                                    

      Medya: Harry'nin evi hakkında fikir sahibi olmanız için bi kaç örnek. Birebir böyle degil ama bu tarzda bir ev.

      Louis önünde duran yemek tabağıyla oynayıp duruyordu "Lou yemeği beğenmedin mi bebeğim"

Aslında Louis normalde yediğinden çok çok fazla yemişti öyle ki midesi neredeyse patlayacak gibiydi. "Hayır Bay Styles çok lezzetli olmuş çok bile yedim"

"Hâlâ senin az yemene alışamadım o yüzden beğenmedin sandım" Harry yemeğini yerken Louis dikkatle onu izliyordu.

Çatalı tabağındaki ete batırışını bıçakla onu sakince kesmesini. Sonra dudaklarını aralayıp ağzıyla bulusturmasini. Harry'nin dudaklari Louis için cok davetkar duruyordu. Ki Harry'nin 'beni sevdiğini söylemeden öpemezsin' kuralı varken fazlasıyla zorlayıcı oluyordu. " Patlayacak gibi hissediyorum"

Elindeki sarap bardağıyla sandalyesinde geriye yaslaninca bu sefer dikkatle izleyen taraf Harry oldu " Seni hiç hatırlamıyorum. Yani hatırlamıyorum derken küçükken arkadaşını çok net hatırlıyorum ama sen yoksun kafamda" Harry hatırlamadığı için suçlu hissediyordu. Onu küçükken uzaktan izleyen bir cocuk vardı ki o çocuk şu an Harry' en büyük takıntısıydı ve Harry bu çocuğu hatırlamıyordu.

" Hatırlamamanız benim için iyi çünkü o zamanlar beni fark etme diye neler neler yapıyordum demek ki bunu başarmışım" Louis gerçekten fazlasıyla utangaçtı bu çok fazla belli olmasa da en ufak bir seyde kıpkırmızı olurdu. Bu huyu küçüklüğünden beri yakasını bırakmıyordu.

Harry de sonunda yemeğini bitirdiğinde Louis gibi arkasına yaslandı "Ama yine de çok garip değil mi Lou. Burada çalıştığım sürede gelip giden herkesi hatırlıyorum bak cidden herkesi hatta bikaç tane hep gelen kızlar vardı ama sen hiç yoksun kafamda. Irlandalı arkadaşın bile çok net kafamda ama seni hatırlayamıyorum işte"

"O kızları hatırlamanız çok normal Bay Styles ben ne zaman gelsem o kızlarla konuşuyor oluyordunuz. Hayır yani ayrıca o kızları da tanıyordum okulda sevgilileri olduğu halde gelip sizinle flört ediyorlardı"
Harry gülümseyerek şarabını yudumlasa da Louis git gide sinirleniyordu. "Yani şimdi beni hatırlamıyor olmanız da çok normal gözünüz o kızlardan başkasını görmüyordu ki zaten. Onlar da resmen gozleriyle sizi yiyordu. Anlamadığım şey 3 4 kişi arkadaşlar sözde hepsinin gözü sizdeydi tanrı aşkına nasıl bi arkadaşlık bu??"

Bu konuşma Harry için gittikçe keyifli bir hal alıyordu. Kafasını geriye yaslamış kahkaha atarken ise ne kadar keyifli olduğu belli oluyordu zaten "Şu an resmen yıllar öncesinde konuştuğum kızlar için sinirlendin sakin olur musun. Ayrıca o kızlarla ilgili aklıma bir şey geldi ama söylersem daha çok sinirlenirsin"

Aslında Louis merak etsin ve ısrar etsin diye yapıyordu. Çünkü karşısında ona sinirle bakan bir Louis Tomlinson olmasi kesinlikle harika bir manzaraydı " Haaa yani sinirlenmiş olmam umrunuzda. Olur mu öyle şey Bay Styles ben kalkayım o kızları arayayım gelsin onlar siz onlara anlatın"

Louis sinirle oturduğu yerden kalkinca Harry kolunu tutup geri oturttu "Heyy hadi ama Louu böyle yapınca anlatacağım şeyi anlatmaya korkuyorum"

Louis bu sefer yüzünde sevimli bir sırıtışla arkasına yaslandı "Hadi ama Bay Styles benden mi korkuyorsunuz" Yüzünde sevimli bir gülümseme olsa da Harry birlikte geçirdikleri kısacık zamanda bile bunun bir aldatmaca olduğunu anlayacak kadar tanımıştı onu.

"Tam olarak senden korkuyorum Lou şu an istediğin kadar gülümsesen de bunu sadece beni kandırdıp ne diyeceğimi öğrendikten sonra eski halime geleceğini biliyorum." Cidden de öyle olacağını ikisi de biliyordu "Ayrıca neden bu kadar merak ettin ki gereksim bir olaydı"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 21, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sweet CreatureHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin