Sınıftan çıkıp derin nefes aldım neden bu kadar gerildiğime anlam veremedim... ders bitmişti çantamı toplayıp okuldan çıktım eve doğru yürürken eski okulumdan olan dilekle karşılaştım beni gördüğüne çok şaşırmıştı hemen yanıma gelip sarıldı ona karşılık verdim bi süre sonra geri çekildi "nerelerdeydin"
Babamın işleri yüzünden okula değiştirmek zorunda kaldım "dedin bi süre sohbet ettik dilek beni akşam yemeğe davet etti her ne kadar istemesemde onu kıramadım vedalaşıp eve doğru yürüdüm anahtarla kapıyı açıp eve girdim.
"Sen mi geldin kızım" annemin sesine yanıt verdim
"Evet anne" mutfağa annemin yanına gittim ne bugün dileklerde yemek yiyeceğimi söyledim
"Olur git biraz değişiklik olur" Hı evet çok değişiklik olur" bıyık altından anneme söylenerek odama çıktım. Duş alsam bana iyi gelecektir bu yüzden drek banyoya attım kendimi yarım saat orda oyalandıktan sonra çıktım altıma kot pantolonumu geçirdim havanın sıcak olacağını düşündüğüm için üstüme siyah crop geçirdim saçlarımı kuruttuktan sonra kulaklığımı takıp yatağa uzandım biraz orda vakit geçirdim saat 19:30 olmuştu odamdan çıkıp aşağı indim babam eve gelmiş TV izliyodu ona selam verip evden çıktım dilek beni alttaki parktan alacaktı oraya doğru yürümeye başladım parka geldiğimde dilek beni tam önünde bekliyodu beni görünce yüzünde tatlı bi tebessüm belirdi bende ona karşılık verdim yanına gittiğimde drek sarıldı bi süre sonra " Çok bekletmedim umarım"
" hayır yeni geldim bende" dileğe gülerek evin yolunu tutuk bi süre sonra evin önüne geldik dilek beni durdu ve konuşmaya başladı"Kuzenlerim bugün gelecekmiş benimde sonradan haberim oldu sorun olur mu"? Dileğe küçük bir tebessüm bıraktım " hayır tabiki" dilek memnuniyetle kapıyı açtı eve girdiğimizde dileği annesi Nazan teyze karşıladı bizi bize selam verdikten sonra oturma odasına geçmemizi söyledi odaya doğru ilerledik odaya girdiğimizde şok olacağım birşeyle karşılaştım o burdaydı...