23.bölüm

24 2 0
                                    

Duraksadım.Düşüncelere boğuldum.Her zaman hep ailemi kaybettiğimi görüyordum.Hatta Marcus'un ailemi öldürdüğünü ama elimden de hiçbir şey gelmediğini.

Mark : Plan kısacası böyleydi.Dinledin mi ?

Yavaşça ellerimi anlımdan çekip ona baktım.Bacağında takılı olan bıçağı çıkartım avucumun içini kestim.Sonra da onun avucunu.Elini tuttum.Gözlerimizin içine baktığımızda yaşadığım tüm anıları gördü.Tüm düşüncelerimi,hislerimi...Ardından elini çekti.

Mark : Ben senin aileni mi öldürdüm ?

Ashley : Kısmen evet.Ama başka çaremiz yok Mark.Sadece güveneceğim tek kişi sensin.

Mark : Sen-

Arkasına yaslanıp derin nefes verdi.

Mark : Benden mi hoşlanıyordun geçmişte ?

Ashley : Evet.

Mark : Neden ben başkasıyla beraberim ?O kim ?

Ashley : Wilma.Lisa oydu.

Mark : Ne ?

Ashley : Onu öldürdün.

Elim kanamaya devam ediyordu.Mark cebinden hapı çıkarttı ve ağzıma soktu.

Mark : Yut şunu.

Mecburen yuttum.

Ashley : Sen benden hoşlanmıyordun Mark.

Mark : Tuhaf.Sanırım zamana ihtiyaç vardır.Şimdi de bir şey hissetmiyorum.Sen ?

Ashley : Ben de öyle.

Mark'ı arkasında oturan Zoe dürttü.

Zoe : Akşam için şehirde bir tepe biliyorum.Oraya gidelim.Richard kabul etti.

Mark : Sırası değil Zoe.

Zoe : Hadi ama...Bu kadar da sıkıcı olma.Ashley'i aramıza almak istiyorum.

Mark : Tamam.O zaman onunla beraber gidin.

Ashley : Mark gelmezse ben de gelmem.

Mark : Neden ?

Ashley : Onları kim tanıştıracak ?

Zoe : Haklı.Hem uzun zamandır bunu yapmadık.

Richard : Ben de gelmek istemiyorum.Bugün pratik çalışmalıydım.

Zoe : Kapa çeneni.

Richard : Zoe yeter.Otur şuraya.

Elimi sıktım.Mark bileğimi tuttu.

Mark : Ne için tedirginsin ?

Ashley : Ailemi kurtaramayacağıma.Sadece onlar vardı.Şimdi onlar yok Mark.Seninkinleri kurtarırken bu daha da batıyor.Belki benim için de bir şans vardır diye ümit ediyordum ama yok.

Mark : Biraz bunu takma Ashley.Belki o Dünya'da yaşama ihtimalleri vardır.

Ashley : Umarım.

Mark : En kötüsü ne biliyor musun ?

Ashley : ?

Mark : O gün gelen polislerin hepsi üst klan üyeleriydi.Alt klan polis üyeleri zannetmesi nedeniyle o gün o üyeleri öldürdük.Ve tuhaf yanı sadece ikimiz bu özel kişileri öldürdük.Şimdi ise eğer operasyon alanında o ekip üyeleri varsa onları katledeceğiz.Onlardan kat be kat daha gelişmişiz.Şansları olmayacak.Liderleri öldürmek zor olacaktır.Yapacakları planlar önemli.

Ashley : Sanki burdan alt Klana gelmiş gibi konuşuyorsun.

Mark : Zaten öyle.Burdan abim bu klana katıldığı için ayrıldım.Şimdi ise onun için tekrardan geldim.

Paralel Evren  [ Boyutlar arası yolculuk ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin