Invinsa

72 2 0
                                    

Rayan : Vino ! spuse tragandu-ma de mana spre camera noastra .
Eu : Da-mi drumul ! spun nervoasa. 

Intr-un final am ajuns in camera . M-am asezat pe pat și mi-am fixat privirea catre Rayan. 
Rayan : Te iubesc , nu vreau sa te pierd din cauza idiotului ala care a intrebat de Fatima. 
Eu : Nu imi pasa.  Cat timp mai ai de gand sa iti bati joc de mine ? M-am saturat , spun ridicandu-ma si lovindu-l cu palma. 

M-a prins cu mana de gat si m-a lipit brutal de perete .
Rayan : Te iubesc,  idioato ! spuse sarutandu-ma .
Eu : Idiot esti tu ! Da-mi drumul !
Rayan : Nu ! Pana nu imi spui ca simti la fel nu iti dau drumul. 
Eu : Atunci , aduti un scaun pentru ca o sa ramai mult timp in pozitia asta , spun ridicandu-mi spranceana. 
Rayan : Haide , Amy .. stiu ca ma iubesti , asa ca nu mai face pe nebuna . Hai , spune!
Eu: Nu !
Rayan : Haide ! Spune "te iubesc , Rayan! "
Eu : Nu .. lasa-ma !!!
Rayan : Atunci cred ca o sa plec , spuse trist. 
Eu : Te iubesc , Rayan ! Nu vreau sa pleci , esti cel mai frumos lucru care mi s-a intamplat , viata mea e un esec , dar tu o faci sa para mai frumoasa .

A urmat un sarut luuung , apoi ne-am oprit unindu-ne frunțile si privind unul in ochii celuilalt. 

Rayan : Stai o secunda , imi suna telefonul. Eu : Off , nu acum !

Dupa ce Rayan a terminat conversatia telefonica mi-a spus :

-E tatal tau , Ahmed si Azis , tipii de alaltaieri sunt aici.  Vor rezolvarea problemei ..
Eu : Pff .. am uitat complet.  Ce ma fac acum ? Ce le spun ?
Rayan : Habar n-am .. spune-le ca ai uitat si gata . Recunoaste ca nu stii , spunele adevarul .
Eu : Rayan , Amyra Ișik nu e o invinsă ! Intelege odata !

Am coborat toti in camera de zii . Mama mi-a spus ca tata si ceilalti sunt in biroul tatalui meu . Am ciocanit la usa apoi am intrat inauntru .

Tata era asezat la biroul sau , iar ceilalti doi de partea cealalta a biroului , asezati fiecare pe cate un scaun. 
Ahmed si Azis : Buna ziua !
Eu : Buna ziua !

M-am asezat sprijinita cu mainile de birou , iar Rayan statea in picioare langa tata. 
Azis : Deci , ce spui ?
Eu : Pai , eu .. ăă ..
Tata : Scumpo , spunele ce ai de gand , asta vor sa stie .
Eu : Eu defapt ..
Ahmed : Mohamed , fiica ta e bâlbâita ?
Tata : Las-o , Ahmed , cred ca are emotii .

Hai scumpo , spune !
Eu : Nu stiu !
Tata : Poftim ?
Eu : Chiar nu stiu , cred ca asta e prima oara in viata mea cand nu stiu ce e de facut . Habar n-am cum sa dai de cel care ti-a ucis sotia ,  domnule .
Ahmed : Parca spuneai ca fica ta e as , ca e parsiva si inteligenta ..
tata : Nu imi jigni fiica , ramolitule ! Tu nu ai fost in stare 2 luni sa faci ceva si acum vii aici cu pretentii ??!
Ahmed : Ramolit ? spuse razand . Mohamed , hai sa nu ne jignim . Recunoaste ca fiica ta nu e asa desteapta pe cat o lauzi tu !
Tata : Niciodata ! Eu stiu ce copil am , si fiica mea nu e o invinsa ! E singura femeie ce conduce o afacere de barbati , singura femeie din emirat care a reusit sa iasa invingatoare intr-o lume a barbatilor. 
Azis : Te rog , Amyra , ajuta-ma sa ma razbun . Sotia mea insemna mult pentru mine , te rog ..
Eu : Nu stiu , Azis , habar n-am ce sa faci , eu chiar ... imi pare rau ..
Tata : Scumpo , nu iti cere  iertare , nu esti investigator , nu trebui sa dai explicatii. 
Ahmed : Haide , fiule , sa mergem .

Azis se ridica si pornii spre usa insotit de Ahmed .

Ahmed se oprii in pragul usii si spuse :

-Amyra Isik , esti o invinsa ! Niciodata nu ai pierdut si o situatie dinasta caraghioasa te pune in cap? Pff .. mi-ar fii rusine in locul tau  sa spun ca conduc un grup mafiot .
Eu : Iesi afara , idiotule ! Acum !

Ahmed iesii afara val-vartej urmat de Azis.  Cu siguranta nu avea chef sa se ia la cearta cu o femeie .

O lacrima mi-a cazut pe obraz iar tata a observat .
tata : Amy , nu plange . De ce plangi ?
Eu : Te-am dezamagit ! Sunt o invinsa , are dreptate .
tata : Fiica mea nu e o invinsa . Unde e fata plina de incredere pe care  am crescut-o ? Unde e femeia  care mi-a spus ca va ajunge sus ? Unde e fetita mea scumpa care era mereu gata sa lupte cu oricine si orice ?
eu : Nu a existat niciodata ! Aia era doar coperta mea , sunt o invinsa si asa o sa raman . Acum , va rog sa ma scuzati , ma duc sa o ajut pe mama la bucatarie. 


Sper ca va placut capitolul ❤ multumesc celor ce au citit povestea ❤ Good Night ❤

The ChameleonsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum