24.bölüm

8 3 0
                                    

Işın püskürttü.Tıpkı insanın boğazında bir şey hissettiğinde öksürmesi gibi.

Mark yukarı doğru o canavarlarla beraber çıktığında havada bayılmış bir şekilde onu gördüm.Yere çakılacaktı.Bende hatta hiç kimsede kanca yoktu.Onu zaten kanca olsa bile kurtaramazdık.Çünkü ağaçlık yer değildi.Kancayı atacağımız yer yoktu.Aşağı doğru düşmeye başladığı anda yaratığın boğazına kanca saplamış olan Yüzbaşı onu kurtardı.Hızlıca ama dikkatlice aşağı indim.

Yüzbaşı : Geri çekilin yürek yemişler.Öbür grup geliyor.

Binbaşı,Mark'ın böyle bir planı yapacağını tahmin etmişti.Sanırım zihni okuyabiliyordu.Mark ise Binbaşı'nın zihin okuduğunu bildiği için risk aldı ve onu kurtaracakları için b planının olduğunu düşündü.

Yanına inip var gücümle koşmaya çalışırken bir yandan da önümdeki canavarları öldürerek geçiyordum.Ardından üstümüze doğru koşan birliği fark ettim.Git gide araları açılıyordu.O aralıktan geçmem lazımdı.

Geçtim.Devam ettim az kalmıştı.Kısa süre içinde vardım.Soluk soluğa kalmıştım.

Ashley : Hey sen Mark'ı gördün mü ?

Arkasına döndüğünde Aaron'la karşılaştım.

Aaron : Gördüm.Acil bakımda.Şuraya gitti.

Ben koşturarak yanına doğru gittim.Aaron ise peşimden geldi.Ellerini göğsünde bağlamış bir şekilde.

Yere yatırmışlardı.Başında hemşire ve yardımcı çok işlevsel robotlar vardı.Robotlar Mark'ın vücudunu tarıyor analiz edip hemşirelere yardım ediyorlardı.Hemşireler kolunu bandajladılar.Suratının yarısını da bandajladılar.Çekildiklerinde yanına oturdum.Gözünü açtı.Bandajlı olmayan elini tuttum.Elini hafifçe geri çekti.

Ashley : Başkalarına güvenerek cesur olmazsın Mark.

Mark : Tecrübem arttı.Bir dahakine midesini keseceğim.Ama tek başıma değil.

Yüzbaşı yanımıza geldi.

Yüzbaşı : Ashley Mark ile beraber gidebilirsin.

Ashley : Emredersiniz Yüzbaşı.

Sedyeyi Zoe ile beraber taşıdık.Aracın içine geçip ekibi bekledik.

Mark'ın koltuğunu arkasına rahat edeceği şekilde yatırdım.

Mark : Teşekkürler.

Gözlerini kapattı.

Ashley : Benden neden kaçıyorsun.

Mark : Kaçmıyorum.

Ashley : Elimi-

Mark elimi sımsıkı tuttu.Hatta sıkarken acıttı.

Mark : Mutlu mu oluyorsun şimdi ?

Yüzüne baktım.Onun bana yaptığı gibi duygusuzca ve boş bir şekilde yüzüne baktım.

Ashley : Suratını tokatı geçirmiştim şimdi.Ama dermanın yok.Benim de kaldıracak elim.

Onun gibi yere baktım.O ise tavana.

Mark : Benden yapamayacağım şeyleri isteme.Seninle neden mutlu olmalıyım ?

Ashley : Ne ?

Mark : Belki soyu bozduktan sonra seni aldatacağım ?

Ashley : İstersen boşa.Umrumda değil.

Mark sustu.

Mark : Saat kaç ?

Paralel Evren  [ Boyutlar arası yolculuk ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin