17.Bölüm:İcimdeki güç

37 26 7
                                    

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum '-'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum '-'

Oda da dört döndüğüm sıra da  çok heyecanlıydım. Biraz sonra benim gücümü ortaya çıkarmak için bahçe de toplanacak ve denemeler yapacaktık. Yemekten sonra bunu konuşup üstümü değiştirmek için odalara dağılmıştık ve ben heyecandan ne giyeceğimi bile secememiştim. Aslında bakarsınız heyecanlı olduğum kadar korkuyorum da ya içimde ki güç ruh gücü ise? Az önce masa da konuşmuştu. Ruh gücü;
Ölüleri canlandırıp onlarla ordular yapmamı sağlıyordu. Tabi ki bunun yanında istediğim eşyayı kontrol edebiliyor. Bir kaç küçük yarayı iyileştirebiliyordum. Kısaca Ruh gücü bir kaç gücün karışımı ve + güçten oluşuyordu. Açıkçası bunları ilk duyduğum da keşke bu olsa demiştim fakat eğer bu güçü kontrol edemezsen...
Kendimi kaybeder ve istemsizce bütün dünyayı yok edebilirim. O yüzden bu gücün bende olup olmaması konusunda biraz endişe ediyorum. Bahçeden Sam'ın beni çağırması ile cam'a çıktım ve 'hemen geliyorum' diyip üstümü gri bir eşofman takımı giydim. Hızlıca merdivenleri indim ve bahçeye çıktım. Sam ve Isaac  bir köşe de konuşuyor; Isabel ve Olivia güçlerini kullanarak küçük güzellikler ortaya çıkarıyordu. Evan ve Alex'i görememiştim. Tam ileri bir adım atıp kızların yanlarına gidip onlara soracağım sıra da arkadan biri omzuma  dokundu. İstemsizce küçük bir çığlık attım. Yalan yok korkmuştum. Herkes birden bana baktığı sıra da arkamı döndüm. Omzuma dokunan Alex'ti ve bana hafif sırıtarak bakıyordu. Göz devirmek ile yetindim. Evan diğerlerinin yanına doğru gidince bizde arkasından ilerledik ve bahçenin ortasında toplandık. Herkes hafif korku biraz endişeli gözüküyordu. Alex'in sesi ile incelemeyi bırakıp dinlemeye başladım.

"Rüya öncelikle bu hiç kolay olmayacak ve  tehlike olma, etrafa zarar verme olasılığı ile bahçe de deneyeceğiz. Şimdi senden gözlerini kapatmanı ve  aklını boşaltmanı hiç bir şey düşünmemeni istiyorum." Önce korku ile yüzüne baktım. Ya bir şey olursa ve o kapattığım gözleri geri açamazsam? Bu düşünce beni çok bozduğu için kendimi rahatlatmaya çalıştım ve derin bir nefes aldım ardından güven istercesine Alex'e baktım. Çok içten bir şekilde tebessüm ettim. Ona pek içten olmasa da bir tebessüm ettikten sonra yavaşça gözlerimi kapattım ve hiç bir şey düşünmemeye çalıştım. O sıra da kulağıma Alex'in sesi geldi.

"Rüya sakin olman lazım lütfen kendini sıkma. Hazır hissettiğin zaman bütün güç'ün elinde olduğunu düşün. Lütfen sıkma kendini."

Bütün düşüncelerimden kurtulmak çok zordu. Tam hepsini yok ettim diyeceğim sıra da aklıma vanilyalı dondurma geldi ve tüm dikkatim kayboldu. Hadi ama bir dondurma yüzünden bu olmamalıydı. Gözlerimi açmadım ve tekrardan denedim. En zor'u bu olsa gerek. Dondurmadan da kurtulduktan sonra derin bir nefes aldım ve bütün güc'ün elimde toplandığını düşünmeye odaklandım. Kollarımda hafif bir sızlamaya başlayınca başaracağımı anladım ve sakin olmaya  calışarak devam ettim. Bir süre sonra kolumda ki sızı kesildi ve elimin üstünde hafif bir ağırlık varmış gibi hissetmeye başladım. Ne yapacağımı bilemiyordum. Kararsızlığım arkasında boguştuğum sıra da Alex'in sesini duydum.

Ani Dönüşüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin