Správnej čas

52 6 8
                                    

Bylo již pozdě večer, něco po osmé hodině a já se chystal spát. Jako vždy jsem otevřel aplikaci Instagram, abych zkontroloval zprávy od svých fanynek. Na fotografie jejich mladých nahých těl jsem již zvyklý, o to více mě překvapilo to, co jsem spatřil..

Její prsa nebyla pevná, byla měkká a visela dolů tak, že si je musela močit v polévce, když jedla.. Ta představa mě neskutečně vzrušila a svou tvrdou erekci jsem potřeboval zahnat.

Začal jsem si přejížděl po své chloubě, která by se, kvůli svých malých rozměrů, měla nazývat spíše ostudou.

Když jsem se při představě jejího vytahaného pohlavního orgánu udělal, očistil jsem kapesníkem bílou tekutinu z mého spoceného bachoru a usnul sladkým spánkem.

_______________________________________

Po probuzení jsem byl plný touhy dozvědět se, kdo ta kouzelná princezna v rozkladu je. Chtěl bych vsát její ňadra až do hloubi svého hrdla a zadusit se nimi. Až tak posedlý jí jsem...

Vložil jsem její fotografii do Vyhledávání pomocí obrázků a nemohl uvěřit svým očím. Ta kráska s ještěří kůží a třemi šťavnatými bradami byla samotná Jiřina Bohdalová..
Moje zorničky se rozšířily a srdce mi tlouklo jako o závod..

Já, Michal David, idol dívčích srdcí vzplanul láskou k ňadrům slečny Bohdalky..

Proč nejsi větší.. (Michal David X Jiřina Bohdalová)Where stories live. Discover now