18.Vila

8.2K 159 11
                                    

Políbí mě.
V tuhle chvíli vnímám jen jeho rty, které se vášnivě lepí na ty mé. Nejsou to ty polibky jako normálně tyhle jsou řízené chtíčem a vášní. Své ruce přemístí na můj zadek, jemně ale zároveň dravě. Zaskučím mu do rtů když ho zmáčkne trochu víc. Rozpojím naše rty abych se mohla nadechnout. Oba trhavě dýcháme. Už není naštvaný, jeho oči mají zase tu krásnou modrou. Všímám si, že je stejně vzrušený jako já. A proto vezmu svou odvahu a klekám si na zem. Lehce se mi třesou ruce, ale zvládnu rozepnout zip a knoflík. Kalhoty pak sami spadnou na zem a on stojí předemnou v jeho Calvin Klein boxerkách pod kterými skrývá svou chloubu. Prudce dýchá. Chytím lem jeho boxerek a pomalu je stahuju dolů. Přitom zvedám pohled k němu. Usmívá se, jeho oči mě pozorují jako nějakou kořist. Vezmu jej do ruky a začnu mu pomalu chonit. Víčka tiskne k sobě a lehce hlavu zakloní. Vypláznu jazyk a párkrát obkroužím špičku. Pak ho vezmu do úst a začnu se pomalu pohybovat, přitom pracuji jazykem. „Prdelko.. " vzdychne a své ruce přemístí do mých vlasů. Pořádně semknu rty k sobě a zrychlím. V tu chvíli přestane být milý a trvdě mě chytí za vlasy a určí si vlastní tempo. Takhle se mi líbí. Když je na mě hrubí! Když je dominantní!
Z úst mu jdou tiché vzdychy.
„Čubičko, buď hodná! " zachraptí, zachvěji se pod jeho oslovením. Trochu se dusím ale dá se to přežít.
Cítím že, už bude. „Chceš to do pusinky, Čubičko?" Naše pohledy se střetnou. „Uhm... " zamumlám.
„Udělej.... daddyho...... kurvičko!" mluví mezi hlasitými nádechy. Při posledním slově mě zastaví. V údu mu tepe a do úst mi proudí teplá tekutina.
Poslušně poknu a Vypláznu jazyk. „Kurva kotě s nikým jsem se takhle rychle ještě neudělal " řekne udýchaně. Před pár minutami na mě křičel a teď se na mě dívá s úsměvem na tváři. Zakrk mě vytáhne na nohy. „Ale tohle stejně neomlouvá to, že jsi mě předtím neposlechla. Takže až se vrátíme od Richarda bude trest kotě" natáhne si kalhoty. Usměje a vlepí mi pusu do vlasů. „Měli bychom jet" řekne rázně...

„Tohle je Richarda? " obří bílá vila, která se tyčila uprostřed nádherné zahrady. „Ano, zdědil to po strýci" řekne James a vytáhne klíčky ze zapalování. „Takže, budeš se chovat slušně, žádný odmlouvání, sprosté slova. Olivie trochu víc zlobí takže se k ní nepřidávej! "řekne když mi otevírá dveře od auta. „Ano daddyyy" řeknu a vezmu si od něj svůj kufr. „Jamesi!" zakřičí hubená brunetka s oříškově hnědými oči. Skočí mu kolem krku. Přiznávám trošku žárlím, trošičku víc no. Ať už jo pustí! Nebo jí sundám sama z něj!!! „No ahoj Oli" řekne pobaveně James a konečně ji pokládá na zem. „Olivie slušné chování jsem říkal! " zařval na ni Richard. Přejde ke mě a políbí mě na hřeb ruky. „Dobrý den Lilith, doufám že tě ta moje holka nezkazí" mile se usměje. „Dobrý Richarde "vrátím mu úsměv. Olivie asi není moc poslušná. To se asi dozvím časem. „Jamesi je Lilian hodná?" vytáhne balíček žvejkaček, s příchutí melounu. „Je a taky moc šikovná " šibalsky se usměje James. Mé tváře naberou červenou barvu a raději Sklopím pohled. „Tady máš malý dárek" dá mi do ruk žvejkačky. „Moc děkuji " uculím se.
„Lilith tohle Olivie. Olivie tohle je Lilith. Slušné chování Oliv" řekne káravě na brunetku která je o hlavu a půl vyšší než já. „Ahoj, jsem ráda že tu budu mít kamarádku " obejme mě dřív než stihnu něco říct. „Ahoj" pípnu. „Tak jo, Olivie ukaž Lilith hřiště my si pak pro vás přijdeme, nikam jinam"
Navrhne Richard, ještě obejmu Jamese a rozběhnu se za Oliv.
Ona tu má i vlastní hřiště? Ty vole, to chci takyy! Musím se uculit nad tím že kdyby mě teď slyšel James, dal by mi na holou. Jdu za Oliv na trampolínu. „Pojď půjdeme na houpačky!" kývnu a usednu na druhou houpačku. Chvilku se houpeme. „Co Takhle skočit!!" Vykřikne Olivie. Chvíli váhám ale nakonec skočím. Moje nešikovnost přišla na scénu. Jelikož jsem se houpala moc, dopadla jsem na nohy v pohodě ale pak jsem přepadla na kolena a nezapomněla se odřít.
„Pojď honem půjdeme na strom" začne mě tahat za ruku Olivie. Ta holka má energie na rozdávání. „Kde je ten strom? " zeptá se a oprašuji si sukni. „Na konci zahrady neboj než přijdou budeme zpátky!" jsem udýchaná, ještě z té trampolíny. Asi už chápu to, že je zlobívá. Má moc energie. „Já si spíš půjdu sednout " řeknu a pomalu se rozejdu k lavičce.
„Tak já jdu sama no" zakulí očima a někam se rozběhne. Jsem skoro u lavičky když se ozve ten krásny chraplaví hlas.
„Maličká? " otočím se a tam stojí James s Richardem. „Da-" zaseknu se. Můžu mu tak říct před Richardem? „V klidu Lilian jsem na to zvyklí. Kde je Olivie?? " kývnu a porozhlédnu se. Nevidím ji. „No o-ona šla na, Teda" začnu koktat jelikož jde vidět, že je naštvaný a mě to strašně znervózňuje.
„Pojď jsem, maličká " ukáže vedle své nohy James. Poslušně dojdu k Jamesovy, vezme si mě na ruku. „Tak co Lilith ? Kde je Olivie? Mě se bát nemusíš, jsi hodná to ona tady zlobí"
Vezme mě za ručičku, Richard. Teď se doopravdy cítím, jak malé dítě. „Šla k nějakému stromu " řeknu a Sklopím pohled dolů. „Já ji roztrhu, ty jsi spadla? " ukáže na mé kolena. Ups...
„Možná" šeptnu. „Ty moje malá, nebolí tě ještě něco? " starostlivě si mě prohlíží James. Je tak moc rostomilý.
„Ne daddy, jen jsem trochu unavená "
Řeknu s nevinným výrazem. „Já jdu potrestat Oliv. Vy si můžete jít lehnout. Stejně do klubu pojedeme až v 9 nebo později? " usměje se Richard.

„Au.." fňuknu když na ránu dává dezinfekci. „Tak hotovo. Jsi statečná. Za to si zasloužíš odměnu" zašeptá kousek od mých rtů, které se vášnivě setkají. „Co kdyby se daddy podíval co má maličká pod kalhotkama?....

Ano, DaddyKde žijí příběhy. Začni objevovat