Budim se i gledam u tracak sunca koji dopire do mog oka. San koji sam sanjala je jako cudan. Ja u stvari i ne sanjam snove, vec kosmare, gde iznova i iznova prozivljavam situacije iz svog sjebanog zivota.
Sanjala sam onog neznanca od sinoc. Lezali smo na nekoj plazi i milovao me je, a sve moje rane su nestajale.Kada je doslo vece izveli su nas i obukli smo svoje kostime. Ponekad jedva cekam vece, lezanje po ceo dan u krevetu, bez trunke slobode, vezana za isti, natera te na razne misli..
Cekali smo da nas pregledaju da bi izasle.
Dok su nas pregledali jedna devojka je verovatno u kabini zakacila negde kostim i malo ga pocepala. Celavi je izvukao pistolj i pucao joj pravo u celo, a zatim se obratio nama koje smo stajale i dalje prestravljene u mestu.
"Vidite kako prolaze oni koji ne vode racuna." A zatim se nasmejao i poveo nas na binu.
Sve smo imale izraz lica koji je govorio umesto nas da se nesto jako lose desava.
Nas 3 smo pocele da igramo oko sipke, dok su ostale igrale oko nas. Dok sam igrala suze su mi posle par puta, ali sam ih uspesno sakrivala.
Pogledala sam u publiku i videla opet onog neznanca iz svojih snova.
Prvi put kada su nas skinuli sa bine sam zelela da me neko pozove. On je prva osoba iz publike sa kojom sam pricala.
I nije mu dugo trebalo. Kada sam sisla niz stepenice pokazao mi je da dodjem do njega.Prisla sam mu i pocela da igram. Trudila sam se da ne pravim kontakt ocima i ostanem preusmerena na svoju "duznost" do kraja.
Gledao je u svaku modricu i ranu na mom telu. Vecina njih gleda samo moje obline i lice. On je gledao moje ruke, dlanove, oziljke na zglobovima od vezivanja i zarastao oziljak na mom stomaku.
Osetila sam da me lagano privlaci da bi mi nesto sapnuo.
"Mogu da sredim da vise ne patis, sve sto treba jeste da dva puta klimnes glavom "
Kqda je to rekao napravila sam kontakt ocima sa njim i razmisljalano njegovoj ponudi, ne dajuci mu do znanja o cemu razmisljam.
Plasila sam se da to nije mozda neki test, ipak se njegov drug druzi sa gazdom. Nastavila sam da igram i ignorisala njegovo prethodno pitanje.
Kada sam videla gazdu kako se priblizava pred kraj veceri, setila sam se kako je malo pre hladnokrvno upucao Lanu, a da nije ni trepnuo. Prosao mi je zivot pred ocima. Zapitala sam see moze li gore od ovoga.
Kada smo krenule za gazdom, okrenula sam se ka onom neznancu i klimnula 2 puta glavom.
Nasmejao se i namognuo mi. Njegovo lice dalo mi je zelju da docekam sledeci dan. Iz nekog nepoznatog razloga osecala sam potrebu da ga vidim opet. Te prodorno plave oci i to lice koje sanjam.Tajler P.O.V.
Klimnula je glavom. Znam tacno sta treba da uradim. Nesto kod ove devojke je drugacije. Ima nesto u tom njenom uplasenom osmehu i izrazu lica koji govori vise od hiljadu reci.
Sandra P.O.V.
Budi me buka koja se siri hodnikom i dolazi pravo do nase sobe. Vrata se otvaraju, a unutra ulazi gazda i strelja me pogledom obracajuci mi se.
"Prodali smo te. Odmah ces se spremiti i bices odvedena na destinaciju koju kupac zeli."Stala sam ukopana u mestu cekakuci da me odvezu. Ne znam da li da se radujem sto napustam ovaj pakao, ili me zapravo ceka jos veci.
Neke devojke koje su prodavali, sam cula da su zapravo prodate za prostitutke. Bolje ovo nego da budem prostitutka. Jeza mi je prosla telom na samu zamisao. Sta god da me ceka sigurno nije dobro.Vodili su me kroz hodnik, tim putem prvi put koracam. Idem bosa i samo u donjem vesu i brusu. Tip iz obezbedjenja me vuce kao smece kroz hodnik, a onaj celavi samo hoda ispred nas ne pricajuci nista.
On izlazi napolje, a ovaj iz obezbedjenja i ja ostajemo unutra, da nesto sacekamo.
Nakon par minuta vrata se otvaraju i izlazimo napolje. Prvi osecaj bio je bol u ocima, od prevelike svetlosti. Nisam bila napolju 5 godina. Dok zatvorenih ociju koracam po zemlji osecam kako me je onaj iz obezbedjenja gurnu na zemlju i ja sam samo lupila o beton.
"Evo ti je" progovara poznat glas, celavog gazde, pa nastavlja. Cujem neko trcanje i osecam kako me neko dize sa zemlje.
Uspevam potpuno da otvorim oci i sagledam celu situaciju. Inace u nasim sobama, gde smo spavale bio je samo jedan jako mali prozircic, koji je bio ma skroz drugom kraju sobe.
Sa zemlje me dize onaj neznanac koji mi je ponudio pomoc. Ako je nacin da mi pomogne tako sto ce me kupiti, onda se prevario. Svi su isti.
Obmotava oko mene neko cebe i podize me, pa me unosi u neki dzip.
Kada sam malo bolje pogledala, moja kolena su bila krvava, ruke izgrebane, a na čelu mi je bio oziljak, isekla sam se o kamen o koji sam udarila kada me onaj bacio malo pre.
Seo je pored mene.Tajler P.O.V.
Kada su je bacili ispred mene na zemlju, mene je bolelo. Pritrcao sam i obmotao je cebetom. Bila je sva krvava, u iziljcima i trenutnim posekotinama. Brzo otvaram bunker i iz njega vadim prvu pomoc. Zatim govorim svom vozacu da krene, a ja se smestam pored nje na zadnje sediste.
Bila je preplasena, poneka suza joj je pala niz obraz, a gledala me je kao da cu svakog trena podici ruku na nju i udariti je. Cimala se na svaki moj pokret.
"Hej, smiri se... sada je sve u redu. Izbavio sam te iz onog pakla, ne brini se.. ja te necu nikada udariti." Rekao sam tihim glasom vadeci zavoje i dezinfekaciona sredstva, bila je prepuna oziljaka i trenutno napravljenih posekotina.
"Jesam li ja sad prostitutka, ili mozda tvoja kurva? Posto si me kupio isto kao i oni pre tebe." nekako je izustila gledajuci me sa nekakvim prezirom.
"Ne, dok se ne oporavis neces nista raditi, a nakon toga cu ti naci neki posao, zaradjivaces svoju platu i bices slobodna zena u svakom smislu, sem sto ces morati da zivis pod mojim krovom. To su pravila koja postoje kada kupujes ljude. Ni ja ne bih voleo da je tako, i znam da ti ja na neki nacin koliko i oni oduzimam slobodu, ali potrudicu se da bar ne osetis nikada vise bol na svojoj kozi, tj ni fizicku ni psihicku bol."
Kada sam to rekao pogledala me je, raskolacenih ociju, i krenule su joj suze kao kisa. Prislonio sam je sebi na rame i pomazio po glavi. Bila je kao mala devojcica zeljna zagrljaja.
"Stvarno ce tako biti?" Upitala me kroz suze.
"Dajem ti rec!" Rekoh.
Slucajno sam pogledao u retrovizor vozaca i video njen odraz, njeno lice na mom ramenu. Kada sam joj rekao, da ce tako biti, nasmejala se kroz suze i zatvorila oci, bas kao da sanja.
Obgrlila je moju ruku i spustila glavu na moje rame, a za manje od minuta tu i zaspala.
YOU ARE READING
IGRAJ ZA MOJE OČI
RomanceNije svacije detinjstvo savrseno i brizno. Njeno je bilo loše, a onda se tako i nastavilo. Kada je imala 16 godina, otac ju je prodao jednom kartelu, i tu nastaje pakao njenog zivota. Muskarci je citav zivot povredjuju, ali da li ce on uspeti da dop...