25.bölüm

6 3 0
                                    

Slow şarkılar ile içerideki uyuşturuculardan çıkan sis dumanı insanı bayıltacak derecedeydi.

Mark Boris'in olduğu odaya geldi.Perdeyi araladı.Kadınlar hiç istifini bozmadı.Boris kalktı ayağa.

Boris : Sen Zack'ın kardeşisin değil mi ?

Mark : Evet.

Boris elimi tutup öpecekken elimi geri çektim.

Ashley : Bayım buna gerek yok.

Mark : Buraya kimyasallar için gelmiştik.

Boris : Vermeyeceğimi söylemiştim.

Mark : Emin misiniz Bay Boris ?

Boris : Evet.Korumalarım kapının önünde bekliyor.

Ashley : Maalesef Bayım.Şu an koridordaki herkes zehirli gazlardan dolayı bayılmış durumda.

Boris : Ne ! Bu gaz zehirli miydi ?

Kadınlar ayağı kalktığında Boris oturun diye bağırdı.Kadınlar geri oturdu.

Ashley : Bakın o ilaçları vermek zorundasınız.

Boris : Ne yaparsınız lan vermezsem !

Bacağımdan silahın tetiğini çekip Boris'e doğrulttum.Kadınlar çığlık atar atmaz silahımda susturucu olduğu için rahatça kadınlara sıktım.

Ashley : Zavallı kaltaklar.

Mark gözlerini kadınlardan Boris'e dikti.Silahını da çıkardı.

Mark : Yerini söylüyor musun ? Kel kafalı pezevenk.

Boris bizi ittirdi ve arka odaya geçti.Odadan kimyasal maddeleri çıkardı.Kutunun içindeydi.İlk önce bize gösterdi.Sonra kutuyu kapatıp bize verdi.

Mark : İki kere iki kaç yapar ?

Boris : Ne ?

Mark kafasına mermiyi sıktı.

Ashley : Ne yapıyorsun aptal.

Mark : Ben bugün buraya sadece içki içmeye gelmiş olabilirdim.Ama bu adam yüzünden kötü işlerle uğraştım.Şimdi ödeştik.Odadan çıktık.Herkes barın sesiyle kendini kaptırmıştı.Barmen tam Mark'la beraber çıkışa yönelirken bana seslendi.

Barmen : Cara sana bir içki verecektim.Özel tarif.Buraya gelir misin ?

Onu takip ettiğimizde mahzene indik.Kapıyı arkamdan kilitledi.Kapı demir bir kapıydı ve sağlam gözüküyordu.O an beni taciz edeceğini anladım.

Barmen yavaşça bana yaklaştı.Ellerini kalçama ordan bacaklarıma indirdi.Sonra da ordan ise elbisemin içine yoktu.Yakasını tuttum.Burnunu boynuma koydu.Elleri tam kiloduma değmeden kulağına eğildim.

Ashley : O kirli ellerini benden uzak tut.

Yakasından kendimi ondan uzaklaştırdım.Bacağımdan silahı çıkarırken silahı aldığını fark ettim.Elindeki silahı bana doğrultmuştu.

Barmen : Kirli ha ? Asıl kaltak olan sensin.Bay Boris'i öldürdünüz değil mi ?

Ashley : Evet

Çok sesli derece bağırdım.

Ashley : Yardım edecek biri var mı acaba sana ?

Yavaşça ona yaklaştım.Sadece bir adım yeterliydi.Tam elinden silahı alacakken kapıyı Mark kırdı.Direkt kafasına sıktı.

Mark : Zack nasıldık kardeşim ?

Ashley : Gidelim artık.

Arabaya hızlıca geçip oturduk.Mark soluk soluğa kalmıştı.

Paralel Evren  [ Boyutlar arası yolculuk ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin