Kelime sayısı: 481
Bölüm kısa oldu ama umarım beğenirsinn brfnpmk
Not: Nasıl o yıla kadar yaşadın bilmiyorum. 'Üzümünü ye, bağını sorma.' diyerek bunu açıklamaktan kaçmayı deniyorum .d
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Steve ile o kadar güzel dans ediyordunuz ki, etrafınızdaki herkes dans etmeyi bırakmış sizi izliyorlardı. Siz ise birbirinizin gözlerinde kaybolmuş bir şekilde dans etmeye devam ediyordunuz.
Steve kendini en sonunda toparlanmış ve daha önceden ona söylediğin sözleri sadece senin duyabileceğin bir şekilde fısıldamıştı.
Kapat gözlerini
Ritime bırak kendini
Her nakaratta
Yükselt sesiniEşlik et şarkıya
Ve kendine bir partner seç
Bu şarkı bizim
Hisset ve dans etBu ona dans etmeyi öğretirken ona söylediğin nakaratlardı. Sözler yazmayı çok severdin ve bu sözler onunla dans ederken aklına gelmişti. Yüzündeki gülümseme daha da büyümüştü. Bu sözleri çok önceden ona söylemiştin ve hâlâ hatırlıyor olması, zaten hızlı olan kalp atışlarını mümkünmüş gibi daha da hızlandırmıştı. Etrafınızdakileri ancak şarkı bittiğinde alkış seslerinden farkedebilmiştiniz. Yüzünüzdeki gülümsemeler ile masanıza geri oturdunuz. Cebinden bir hediye kutusu çıkardı.
(Seçim size kalmış. Çünkü ben bir türlü karar veremedim hepsi çok güzell)
Hediye kutusundan çıkan kolye ile kendini daha fazla tutamazsın ve mutluluktan gözlerin dolar. Kolye gerçekten de çok hoşuna gitmiştir.
(Kolyenin açıldığını bilmiyorsunuz, geri kalanında lazım olacak o. Şşşş🤫)
Hızlıca kalkıp Steve'nin boynuna sarılırsın.
Y/N: Seni çok seviyorum Steve.
Steve: Bende seni seviyorum güzelim.
Dudaklarına küçük bir buse kondurup geri çekilirsin.
Steve: Kolyeyi takmamı ister misin?
Gülümseyerek kafanı sallayıp sırtını dönersin. Kolyeyi takip boynuna bir öpücük bırakarak geri çekilir. Ona dönüp sıkıca sarılırsın. Biranda kollarının arasındaki Steve siyah bir buluta dönüşerek kollarının arasında, buhar olup gider. Korku ile etrafa bakıyordun. Steve'nin kaybolması ile her yer en karanlık geceden bile siyaha boyanmıştır.
Biranda etrafa renkler gelmeye başlar ve üstü buz olmuş bir denizdesindir. Buza düşmüş bir uçak ve ayaklarının ucundaki Steve ile olduğun yere çivilenirsin. Kendine geldiğin gibi yanına çöker ve kollarının arasına alırsın. Her zaman sıcak olan ve seni ısıtan teni buz kesmişti. Gözlerindeki yaşlar daha da artarken 'Steve!!' diye bağırırsın.
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Yatağında çığlık atarak doğrulursun. Hızlı nefes alış verişlerin ile uyum sağlamak ister gibi göz yaşlarında hızla dökülmeye başlamıştır. Elinle kendine yelpaze yaparak sakinleştirmeye çalışman fayda etmeyince, yavaşça yatağından kalkarak balkona çıkarsın. Elin boynundaki kolyeyi bulunca az da olsa sakinleşmiştin. Yavaşça kolyeyle oynarken birden açılınca şaşkınlıktan kala kalmıştın.
Yavaşça kafanı eğip baktığında kendine bir küfür savurdun. Kolye yıllardır sendeydi ve sen bunu daha yeni mi farkediyordun? Birde üstün zekalı biri olarak Bruce'a arada yardım ediyordun değil mi? Kendi kendine göz devirip içinden rulo halindeki kağıdı çıkardın. Üzerindekileri okuyunca bu sefer de mutluluktan ağlamaya başlamıştın.
(Kesinlikle bilmiyordunuz bunu¯\_(ツ)_/¯ .d)
Bu kadar tatlı ve romantik bir adamı hakedecek ne yaptım diye düşünürken, oturduğun balkondan kalktın ve mutfağa gidip mükemmel bir sofra hazırlamaya başladın. Steve görevinden bugün, öğlen dönecekti ve sende ona bir kere daha aşık olurken eskisi gibi dans etmeniz içinde plakları çoktan seçmiştin.
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
K
estik🎬🎬
⚠️(!Dikkat Düşme Tehlikesi!)⚠️
Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir.
I love you 3000🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers ile hayal et
Fanfiction'Avengers ile hayal et' ilk defa hayal et kitabı yazıyorum. Ve devam ettirdiğim tek kitap olabilir. İçinde küfür, alkol vb. şeyler olacağı için yetişkin içerik olarak işaretlendi.