Çalışmam Ve İlk Görevim.

597 51 12
                                    

Bir gardiyan ben iyileşince beni eğitmeye başladı. Bu bu şekilde devam ederken bu sırada Lena ve Cassie ilede sohbet ediyoduk. Tabi Lena nın tavırları beni korkutuyordu o başka. Yaklaşık 1 ay sonrasında o eğitimi geçtim hemde hocamı benzeterek. 3 hafta sonrasında onuda geçtim. Çok sıkı çalışıyor ve geceleri sadece 3 saat uyuyordum. Hem eğitim hem okul hemde çalışma zor oluyordu ama buna değiyordu. Tüm dövüş sanatlarında uzmanlaşmak istiyordum. Yarın olmuştu. Lord Zalgo beni çağırmıştı.

Adam: Lordum! *eğilir*

Zalgo: Bayağı zaman oldu Adam...sana ilk görevini vereceğim.

Adam: Siz ne emrederseniz o Lordum!

Bana adamların dosyalarını verdi. Bu adamlar benim...benim...aileme saldıranlardı! Sinirden tırnaklarım elimin içine giriyordu. Çok sıkı yumruk yapmıştım. Gözümden bir damla yaş düştü ve zincirleme tepkime gibi birbiri ardına düşmeye başladılar. Lanet! Ve birden Lordum kafamı göğsüne bastırdı.

Zalgo: şşşşşş....tamam. İstersen başkası yapabilir.

Adam: Hayır Lordum! Sizi....hayal kırıklığına uğratmayacağım!

Ve ona sarıldım. O sarılma bitince veni omuzlarımdan tuttu ve bana baktı. Sonra bıraktı ve bende yeni görevim için yola çıktım. Ve bir çeşit eve rastladım. Garip bi evdi. Claytn burda olduklarını söylemişti. Birden evden biri çıktı. Maskeliydi beni görmemesi için eğildim. Bu hedeflerime benzemiyordu. Bıçağımı sahiplendim ve üstüne atıldım. Çok iyiydi ama boşuna çalışmıyordum. Siyah beyaz maskesini düşürdüm ve saldırıya devam ettim. Zar zor savunma yapıyordu. Bana yumruk attı bende yere düşerken ellerimle yeri tuttum ve ayaklarım boşta kaldı. Tek ayağımla dizinin arkasına diğer ayağımla göbeğine vurdum. Bu şekilde dizleri büküldü ve kendini yerde buldu üstüne zıpladım. Bıçağımı kaldırdım ve yakışıklı suratına baktım.

Adam: Bir daha yanada kendini görmiceksin!

Harddead (Creepypasta)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin