🍬Bayramınız kutlu olsun sevdiklerinizle beraber nice bayramalara 🍬
Sabah~
Sabah kalktığımda başım çok kötü ağrıyordu bunun için tekrar yatağıma yattığım zaman kapım tıklatıldı,bıkmış Bi şekilde gel dedim.
"kahvaltı hazır"
Gelen micha ablaydı Bi gözümü açıp ona yan gözle baktım bana gülerek bakıyordu bende ona gülümseyip yataktan kalktım..
"micha abla başım çok ağrıyor"
Dedim sevimli Bi şekilde o ise gelip yanaklarımı sıkarak konuştu..
"kahvaltını yap ağrı kesici veriyim"
Deyip odamdan çıktı bende mızmızlanarak yatağımdan kalkıp giyindim bu 👇🏻
Aşşağı indiğimde sadece sofrada jungkook vardı. Büyük ihtimal annem ve babam şirketteler. Jungkook yemiyordu ben ona odaklanmış bakarken o tabağına bakıyordu bir anda micha abla konuşunca korkmuştum. Ne ara jungkook un yanına geldi ya..
"gelsene lena jungkook seni bekliyor."
"aa- ah tabi geliyorum"
Adımlarımı hızlandırıp tam jungkook un karşısında oturdum şimdi kafasını kaldırmış bana bakıyordu bende ona baktığım zaman kafasını hareket ettirme gereksiminde bulunmadı bir süre gözümüze bakmıştık ben en son dayanamayarak konuştum..
"neye bakıyorsun"
Diye sorunca omuz silkip yemeğe başladı bende fazla takmayarak bende başladım..
#"#" #"#" #"#" #"#" #"#" #"
Oturma odasında oturuyordum saat 14:34 Du telefonumla oyalanırken öteki koltukta jungkook oturuyordu dik dik bana bakıyordu telefonuma mesaj geldi baktığımda ise bizimkiler yine beni gruba eklemişlerdi sıkıntıyla dışarı doğru nefes verdim..
" neye bakıyorsun acaba"
Dedim ses tonunu sertleştirerek oda boğazını temizleyip bakışlarını yumuşatıp konuştu..
"başın ağrıyormuş şimdi nasıl"
"sanane.. Bide bana öyle bakma rahatsız oluyorum"
Deyip ayağa kalktım tam gideceğim sırada kolumdan tuttu. Tutmasıyla geri elini ittim..
"lena bencede o olanları unutup eski halimize dönelim yani eskisi gibi olalım"
Ben ona anlamaz anlamaz bakarken tekrar konuştu..
"o gece olmadan önce arkadaş gibiydik ama arkadaş değildik ya hani"
Dedi bende kafamı salladım ve konuştum..
"tamam o zaman gidelim benim canım sıkıldı biraz dolaşalım"
Dedim o gülümsemişti bende onun gülüşüne karşılık verip beraber evden çıkmıştık ...
2 hafta sonra ~
....
İyi okumalar
😛😝(diğer bölüm uzun olduğu için bu bölümü kısa yaptım özür dilerim ❤️)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korumam jjk
Fanficİnternette gerçekten ünlü birisiydim ama bu son zamanlarda çok linçlenmeye başladım.. Ölüm tehditlerine kadar aldım onun için babam bana kendince koruma seçmişti.. Ve asıl hayatım şimdi başlamıştı..