|ŞAPŞAL|

392 40 15
                                    

+++

"Ne var?"

Dudaklarını yalayıp gözlerimin içine baktı.

"Hiç konuşamadık."

"Eee?"

"Konuşmak istemez misin?"

"Sizin grupta genetik galiba?"

"Anlamadım."

"Anlamana gerek yok."

"Peki, konuşalım mı?"

"Ne konuşmak istersin, Kedi?"

Gözlerini kısıp güldü. Kendisine yakından bakınca kediye benzediğini daha iyi anlamıştım, kediye benzemesindeki en büyük etken gözleriydi.

"Büyüklerine karşı saygılı olmalısın Yavru Kedi, ben senin abin yaşındayım." diye cevap vermesi ile azıcık olan gülümsemem de solmuştu.

Gözlerimi kaçırdığımda "Hey, yanlış bir şey mi söyledim?" diye sordu, onun da gülümsemesi anında solmuştu.

"Biraz... Karışık..."

"İstedin zaman anlatabilirsin Yavru Kedi, hadi gidelim."

Hiçbir şey söylemeyip mimik oynatmadan yürümeye başladım, arkamdan geliyordu.

Abimi aklıma çok getirmemeye çalışıyordum çünkü daha fazla özlüyordum, bu özlem sonunda beni öldürecekti. Artık tek yapmam gereken Sungho'ya inanmak ve sabırla beklemekti. Zaten yıllardır bekliyordum, daha fazla dayanabilirdim.

Pratik odasına girdik.

"Lalisa da geldi, gidelim artık."

Jisoo bana gülümsedikten sonra kafasını kapıya doğru çevirdi. Üyeler bizi geçirdikten sonra binadan çıktık ve herkes çığlık atarak etrafımızı sardı. Korumalar eşliğinde arabaya doğru zar zor ilerledik. Arada iyi fanlar da vardı ve sizi seviyoruz diye bağırıyorlardı ama toxicler beni sinir ediyordu.

Arabaya binmeyi başardığımızda Jisoo şoföre "Yurda gideceğiz." diye emir verdi. Yola çıktığımızda derin bir nefes aldım. Rosè gülümseyerek elini omzuma koydu ve okşadı.

"Nasılsın?"

"İyi."

"Rahat mısın?"

"Evet."

Nefesini vererek gülüp yanağımı sıkınca gözlerimi devirdim.

"Şunu yapma dedim Chaeyoung!"

"Bon ostodoğomo yoporom!" diye bağırdı beni taklit ederek.

"Sadece ben istediğimi yaparım, sen yapamazsın."

Dilini çıkarıp, camdan dışarıyı izlemeye başladı.

***

Aptal V
Demek sadece bana
karşı böylesin?

Siz
Ne saçmalıyorsun yine
kaplan b*ku?

Aptal V
Yoongi'nin konuşmaya
çalışmasını iyi karşılamışsın

Siz
Eee?

Aptal V
Ben konuşmak istediğimde
tersliyorsun
görüldü

Ona güzel bakıyormuşsun

Siz
Nasıl bakıyor muşum?

𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐅𝐮𝐧𝐤𝐲 | 𝐓𝐚𝐞𝐋𝐢𝐜𝐞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin