AB6ix Donghyun

70 1 0
                                    

-Borzasztón udvarias ember és ezt már rögtön az elején be is bizonyítja. Egy moziban találkoztatok elsőnek egymással, ahol a srác nagyon kedvesen segít neked kifizetni a mozi jegyet.

-De tényleg szeretném megadni neked!-erősködsz a srácnak.

-Megadom a számom és várom majd a hívásod. De remélem sejted, hogy nem azért mert behajtom rajtad ezt a pénz-mosolyog rád, miközben a telefonodban írja be a számát, mire te zavarba jössz.

-Természetesen keresed is. Rengeteget beszélgettek, és amikor még ideje adja akkor randizni is elmentek.

-Mindig tiszteletben tartja, a határokat. Nem akarja, hogy kényelmetlenül érezd magad, így a lehető legóvatosabban akarja, kifejezni, hogy szeretne veled járni, nehogy túl tolakodónak találd.

-Odafigyelő. Konkrétan még azokat a dolgokat is megjegyzi rólad amiket el se meséltél neki.

- Emellett nagyon érzékeny is. Fiú létére sohase szégyellte ha elerednek a könnyei. Sőt szerinte ez természetes így nem is egyszer láttad sírni.

-Végletekig türelmes ember. Akár arról beszélünk, hogy vár rád több órát, hogy elkészülődj mikor mentek valahova. Vagy arról, mikor egy-egy hisztid van.

-Soha nem kell benne csalódnod, ilyen téren. Pontosan tudja, hogy nem rá vagy kibukva így nem is fújja fel a dolgot.

-Szeret téged ölelgetni, hozzád bújni, érinteni. Nincs olyan perc, amikor együtt vagytok és nem érne valahogy hozzád. Mikor együtt aludtok, mindig téged ölelget, sőt mi több majdnem megfullaszt.

-Donghyun nem kapok levegőt-nevetsz, mikor nem hajlandó elengedni téged.

-De így olyan kényelmes-hisztizik a párod, miközben még jobban szorít magához.

-Imád filmeket nézni. Rendszeresen ültök le otthon is együtt filmet nézni, de az se ritka, hogy moziba mentek el együtt. Nagyon preferálja az ilyen randikat.

-Más fajtára nagyon nem is jártok. Mindketten elég otthon ülős típusok vagytok így nem is gyakran teszitek ki a lábatokat a házból. Kivéve ha valami premier van. Akkor pánik szerűen kezd el téged rángatni magával a moziba.

-Nem tagadja, hogy gyakran mikor leül dalt szerezni te vagy a múzsája. Nem egy dalt egy az egészben a kapcsolatotokról írt, amit nem is titkol előled.

-És szereti neked ezeket az alkotásokat előadni is. Ilyenkor előkerül a gitárja is. Te meg mindig nagyon nagy lelkesedéssel fogadod az ilyen alkalmakat. Ilyenkor realizálod csak hogy mennyire is, tehetséges.

-Majd egyszer megtanítalak gitározni-húz magához nevetve az egyik előadása után.

-Sajnos a terve azonban fuccsba dől. Nem vagy valami muzikális alkat így nem könnyű dologba vágtátok a fejszéteket .

-Úgy tűnik a zene marad az én terepem-neveti el magát, mikor sokadjára ugyan azt rontod el.

-A kapcsolatotok a nyilvánosság előtt elég komplikált. Konkrétan soha nem volt kimondva, hogy van valakije, de rendszeresen szereti a rajongókat kikészíteni, hogy kétértelmű megjegyzéseket tesz.

-Az életemben három fontos nő van-mondja, majd mint aki csak elszámolta magát, a fejére vág-Ja csak kettő-nevet fel tettetetten.

-Nem féltékeny. Soha még csak a fejében meg se fordulna, hogy valakivel kicsit máshogy viszonyulsz, mint csak egy baráthoz.

-De még is van egy ember a földön, akit csak egy pillanatra se képes elviselni a közeledben, mégpedig az ikertestvére. Mivel eléggé hasonlítanak nagyon fél, hogy egyszer csak leváltod rá.

-Donghyun, én veled vagyok együtt. Téged szeretlek, nem őt. És lehet, hogy hasonlítotok, de ettől még nem vagytok egymás utánzatai-bújsz a duzzogó fiúdhoz.

-Nagyon szeret veled beszélgetni. Konkrétan ha tehetné egy egész napot átbeszélgetnétek. Amikor próbájuk van, mikor turnéjuk van és akad egy szabad perce van, mindenki tudja, hogy máris rohan hogy írjon neked.

-Elmondása alapján a kedvenc hangja a nevetésed. Napestig el tudná hallgatni. Rendszeresen mond vicceket és gyakran kapod rajta, hogy keres a neten újakat, hogy minél többször hallhassa.

-Ezzel szemben a turnékat nem éli meg akkora bajnak. Persze indulás előtt külön rituálé mire elsikerül őt paterolnod, viszont, ahogy elindulnak mérséklődik ez a hisztije.

- Ez nem arról szól, hogy nem szeretlek Jagi. Csak hát még is előadó vagyok és ez tesz engem boldoggá. De még rettentően hiányzol-magyaráz lelkesen a telefonban.

-A párod maga a szelfi király, és nem egyszer szereti veled ezeket megosztani. És tőled is várja ám a képeket és szabályosan hisztizik ha nem kap kellő mennyiségűt.

-Nyugodt és csendes személy, általában. Azonban néha, hajlamos mondhatni megörülni. Fel alá rohangál, felkap és téged ölelget, random énekel. Ilyenkor mint egy ötéves úgy viselkedik.

-Nem különösebben rajong a couple cuccokért, de azért nagy nagy ritkán hazaállít, de azokat még te is aláírod, hogy tényleg kihagyhatatlan dolgok.

-Az egyik évfordulótoknál egy kiskutyával állít haza. Mindig is mindkettőtöknek vágyálma volt, így Donghyun előrukkolt az ötlettel.

-Már most imádom-mosolyogsz a fiúdra, miközben a kutyátokat ölelgeted.

-Akkor megérte-simít a hátadra.-De remélem nem veszi át a helyemet-néz féltékeny a kis állatra.

-De remélem nem veszi át a helyemet-néz féltékeny a kis állatra

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Kpop idol as your boyfriendOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz