12. Fejezet (Udvarlás)

147 6 0
                                    

Zoé szemszöge:

- Figyelj Dávid... - kezdtem bele. - Én is nagyon kedvellek, sőt én is szeretlek, de ezzel a tetteddel nagyon megbántottál szóval ne várd azt, hogy egy csettintésre megbocsájtok. Ha kellek neked akkor küzdj értem. Nem vagyok holmi bábu, hogy egyszer kedvesen bánj velem, egyszer pedig úgy mint egy kutyával. - fejeztem be.

- Természetesen tiszteletben tartom amit szeretnél és meg is értem. Szóval minden úgy lesz ahogy szeretnéd. - fogta meg a kezem miközben a szemembe nézett.

Oda léptem hozzá és megöleltem. Szorosan húzott magához mintha soha nem akarna elengedni.

- Kezdetnek elvihetlek egy randira? Egy olyanra amit ígérem nem rontok el és életed legjobb estélye lesz. - kérdezte egy kis mosollyal az arcán.

- Benne vagyok. - adtam egy puszit az arcára.

Mire ezt megbeszéltük megérkezett Dóri is.

- Látom szent a béke. - mondta egy nagy mosollyal az arcán.

- Mondhatni igen. - válaszolta Dávid helyettem.

- Nagyon örülök nektek. - mondta a barátnőm.

- Nah lányok én megyek akkor este 7-re ott vagyok érte. - ölelt meg és adott egy puszit az arcomra.

- Rendben. Szia. - öleltem meg.

- Sziasztok. - intett egy utolsót.

- Mesélj el mindent. - pörgött fel Dóri, én pedig csak nevetni tudtam rajta.

Leültünk egy padra és mindent elmeséltem neki. Elmentünk fagyizni egyet majd olyan 5 óra körül elindultam haza készülődni. Dórinak haza kellett menni mert az anyukájának kellett segítenie.

Hazaérve elengedtem Coco- t majd bementem a házba.

- Haho. - jeleztem, hogy megjöttem hátha van itthon valaki.

- Szia húgi. - köszönt vissza a nappaliból Dani.

- Mizu? - huppantam le mellé a kanapéra.

- Inkább veled mizu nagyon ki vagy virulva, mi történt?  - kérdezte mosolyogva.

- Hát.... - kezdtem el húzni az agyát, de kaptam egy csúnya pillantást ezért gyorsan folytattam. - randim lesz este. - mondtam ki.

- Váo gratulálok húgi, de ugye Dávid a fiú!? - ölelt meg gratuláció képen, majd kérdezte komoly arccal.

- Igen bátyó ő, de honnan tudsz te róla? - kérdeztem zavartan.

- Tudod volt itt és elmesélt mindent. Szóval áldásom rátok, de az még mindig áll, hogyha megbánt akkor kiherélem. - mondta.

- Okééé ezt majd lerendezitek ti. - mondtam nevetve. - Viszont én megyek készülődni. - álltam fel.

- Okés aztán majd mutasd meg, hogy miben mész. - "figyelmeztetett".

- Oksi. - mondtam és felszaladtam az emeletre.

Elmentem tusolni, hajmosás, hajszárítás stb. Mikor ezekkel kész lettem felvettem a ruhám:

 Mikor ezekkel kész lettem felvettem a ruhám:

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Majd felvettem a cipőm is:

Utána pedig belenéztem a tükörbe és megvoltam elégedve magammal

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Utána pedig belenéztem a tükörbe és megvoltam elégedve magammal. Felvettem a vállamra a táskám majd elindultam a nappali felé.

- Na milyen? - kérdeztem a bátyámtól amikor elé álltam.

- Váo - tátotta el a száját. - Kibaszottul jól nézel ki húgi. - állt fel és megölelt.

- Köszönöm. - amint ezt kimondtam megszólalt a csengő.

Elindultam ajtót nyitni, de amit az ajtó mögött láttam arra nem voltam felkészülve......



............................................

Szerintetek mit láthatott Zoé? :)

Szerelem első látásra - KatonaságOù les histoires vivent. Découvrez maintenant