Minho~~Uyandıktan sonra
Uyandığımda etrafım bir cam tarafından sarılmıştı. Ne olduğunu anlamaya çalışırken yaşadıklarım aklıma geldi. Rastgele bağırmaya, yumruk atmaya başladım. Ses çıkarmış olacağım ki bedenimi alan kişi geldi. "Sus be! Yat zıbar hatta öledebilirsin, ne yaparsan yap ama ses çıkarma."
Yutkunup cevapladım;
"Bana neden bunları yapıyorsun, neden bedenim olsun ki, o beden bana ait ve sen bunu kullanamazsın! D-değil mi?"
"Bak Minho ben kötü biri değilim sadece bencil bir adamım krallığım tehlikedeydi benimde bu durumu ölüyken çözmemi beklemiyorsun değil mi?
"A-ama ölüysen neden bir daha yaşamak istiyorsun ki?"
"Dedim ya Minho beni sorgulama, bencil bir adamın tekiyim. Sanırım ben ölene kadar da buradan çıkamayacaksın." Dedi ve uzaklaştı. Ne kadar olursa olsun özünde iyi biriydi. Değil mi? Tek şansım üyelerin bulmasıydı. Tabi ben akıllarına gelirsem.
Jisung~~
Adam bizi yanlız bırakıp gitmişti. Beni de Minho ile aynı camın içine koymuştu. Cam kırılmıyordu, belki bir çekiç falan olsa kırılabilirdi, ama içeride bizden başka kimse yoktu. Adam beni buraya koyduğunda Minho kanlar içinde yatıyordu ama nasıl olduysa bir süre sonra kanları kayboldu ve uyandı. Tabi ki hiç bir şey hatırlayamadı. Neden burada olup olmadığımı sorup durdu. Bende üşenmeden sıkılmadan yaşadığımız her şeyi her ayrıntısı ile anlattım. Acilen buradan çıkmalıydık, çözüm yolu düşünürken Minho konuşmaya başladı;
"Şimdi bizim güçlerimiz var öyle mi?"
"Öyle Minho ve acilen seninkini bulmalıyız. Adam senin vücudunu aldığına göre senin güçlerini kullanabilir, ve sen zaten hayalet gibisin, ne yapacağız bilmiyorum Minho. İlk defa bilmiyorum."
"Seninki ne Jisung?"
"B-benim ki mi? Iı zihin kontrolü yapabiliyorum ama sende işe yaramıyor sanırım."
"Zihin kontrolu mü? Waow bu harika ama bende işe yaramadığını nereden biliyorsun?"
"Bedeninde denedim ve olmadı, neden buradayım sanıyorsun..."
~Changbin~
"Changbin acilen bir şey bulmamız gerek yoksa ben kafayı yiyeceğim. Bu ne ya birini bulmaya gidiyoruz birini daha kaybediyoruz nasıl olacak bu iş?!"
"Hyunjin bir durursan düşünmeye çalışıyorum"
(Yarım saattir ne yazacağımı düşündüm burada bir insanın aklına hiç bir şey mi gelmez ya....)
BİR MÜDDET SONRA~
"Hyunjin Hyunjin bir şey oldu uyan hemen Hyunjiiinnn!"
"Ne var yaa ne güzel uyuyordum"
"Ben bir şey gördüm düşünüyordum birden gözüm karardı yere düştüm sonra video gibi bir şey geldi gözümün önüne." O an tekrar önüme bir video geldi, Jisung bir Minho'nun yanında kanlar içinde yatıyordu sonra karşı taraflarında bir tane daha Minho? ve ağlayan bir Chan? vardı. Sonra videobitti. Gördüğümün aynısıydı..."Changbin! Ne oldu! Konuşsana bak düşeceğim şuraya konuşsana be adam!"
"Dur Hyunjin az! Bir şey olacak, Chan'ı ve 2 tane Minho ve yanlarında yatan Jisung'u gördüm."
.
.
.
GEÇİŞ BÖLÜMÜ CHANGBİN'İN GÜCÜNÜ ANLADINIZ MI?
Neyse ilk fırsatta yeni bölüm atacağım. İnternet olmayan bir yerdeyim zar zor attım bölümü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘋𝘌𝘕𝘌𝘠- 𝐒𝐭𝐫𝐚𝐲 𝐊𝐢𝐝𝐬
Fanfiction|Tamamlandı| Minho bilinmeyen bir sebep ile ortadan kaybolur. Stray kids Minho'nun gidişi ile yıkılır Onu ararlar ve bulurlar. Değişik farklı bir yerde bulurlar kendilerini. Çok geçmeden birbirlerinden sakladıkları bir sırrı öğrendiklerinde her şey...