Blodet rann ner i brunnen. Jag snodde åt mig handduken och virade den runt mig. Någon var riktigt desperat eller riktigt beskyddande. Blodet öste på och jag satte på duschen. Vattnet på golvet förändrade snabbt färg till blodfärgat. Jag skakade inombords och pulsen kunde inte lägga sig förrän att jag gått fram till personen. Jag stannade till helt när jag såg personen. Jag kunde inte släppa blicken. Jag tog några steg bakåt och stirrade på kroppen. Blicken var fortfarande fäst. Jag gick bakåt mot duschen i chocktillstånd. Han hade precis vänt sig om efter att ha döljt sina spår. Först nu såg han min blick på den döda kroppen. "Som sagt jag låter ingen skada dig." Han gick emot mig och mellanrummet mellan mig och väggen var minimal. Han var allvarlig. Ingen skulle röra mig om det inte var han. Han tittade djupt in i mig. Jag borde inte gjort det, jag borde inte låtit honom göra det, jag borde inte fått honom att tro att det var okej för att jag skulle känna mig trygg med honom. Jag borde inte ens stå här i duschen med honom. Jag borde inte ens vara här.
Men jag var här av en anledning och från första början hände allt av en anledning. Duschstrålarna sköljde bort tankarna. Jag hade ingen aning om vad som skulle hända och jag ville bara ta chansen innan det var för sent. Jag slog mina händer om hans nacke och tryckte honom närmre mig. Tröjan slets av och kyssarna blev allt hetare. Temperaturen mellan oss. Jag ville sluka honom. Jag hade aldrig känt såhär förut, mina föräldrar hade för det första inte låtit mig träffa många utan att de hade haft koll på dem. Kanske var det det, att mina föräldrar hade koll på honom och att han var en de absolut förbjudna att träffa. Att han var så förbjuden som det bara gick, som gjorde att jag bara ville ännu mer...
Han tittade på mig på ett sådant sätt som ingen någonsin sett mig förut. Som att det var värt och fanns något att se inuti mig. Han rörde mig så jag började rysa. Det sprudlade till och han nådde de punkter jag inte visste fanns. Hans våta hår skvätte när han skakade på huvudet och log. Mina armar rörde sig mot hans hår och fingrarna lekte runt med hans hårstrån. Han armar var lagda på min rumpa. Jag ville bara känna hans närhet. Hans läppar mot mina. Jag ville känna honom pulsera i mina ådror. Det pirrade till överallt och även fast Hance var oerhört skicklig och gjorde det skönt för mig var han här oslagbar. Jag kände mig som den enda i hans värld och som om jag var den enda. Även fast att det skulle komma andra i vägen skulle han aldrig släppa mig för ingen skulle nå upp till min nivå. Även hur fina andra var var jag alltid nummer ett och kunde inte ersättas. Hance kunde trampa på mina tår och nästan ge mig skuldkänslor men det här var allt jag någonsin ville känna. Han började andas djupare och handduken virad kring mig virades snabbt upp. Hans sista kläder togs också av jag kysste honom längs nacken. Jag ville göra allt med honom medan han visste att han hade min tillåtelse. "Jag vill." Han stannade upp och log och sa detsamma tillbaka, just vad jag ville höra. Att han också ville. Att han ville göra det här med mig också. Flåset ökade och andetagen blev kortare och intensivare. Kyssarna ledde sin väg mot halsen och örsnibben. Han gjorde det värt. Han gjorde värt allt besvär. Allt var värt det bara för att få känna det här. Jag började stöna mot hans öra. Det gick snabbare och snabbare och det kändes så rätt. Mitt i prick. Jag log och mötte hans leende. Fjärilar fylldes på mer än ett ställe. Det var det här alla pratade om, när det kändes rätt dessutom. Inget kunde slå den här stunden.
BINABASA MO ANG
Förbjuden frukt
AdventureDEL 1 Det här var inget vanligt fängelse... Det var ett fängelse där de allra värsta brottslingarna satt. Nu var jag här Och skulle få ut dem Något var annorlunda, hans ögon. De drog in mig och fyllde mig på ett sätt jag aldrig känt förut. Det var...