31-İlk Buluşma

275 28 5
                                    

Elimi gardıroptaki bir askılığa götürüp, siyah bir elbise almıştım. Bu uygun olur mu ki? Hmmm biraz daha kurcalayayım.

Bir daha elimi gardroba götürüp bir elbise daha almıştım, bu da kırmızıydı. Hmmm...ben kızılım, kırmızı giymek bana biraz ağır kaçabilir. Özellikle de bir buluşma için. Evet, bugün Felix ile buluşacağım.

Bu ilk buluşmamız ve ben çok özel olmasını istiyorum, ama kıyafet seçmek  çok zor. Belkide yanlış bakıyorum. Ilk buluşma için elbise çok yanlış olabilir. O en iyisi bir kombin yapmak. Hmmmm bir bakalım, bunlar iyi gözüküyor.

Kıyafetleri yatağımın üzerine atıp kapıyı kilitlemeye gidiyordum, malûm odada tek kalmıyordum ve birisi odaya girebilirdi. Ama bunu düşünmek için çok erken atılmıştım, çünkü Jisoo unnie odaya girmişti.

Girdiği anda geri çekilmiştim, Jisoo unnie bu ne yapıyor dercesine bakıyordu, gözlerini odaya çevirdiğinde yatağımın üzerindeki kıyafetlere takılmıştı gözleri.

Jisoo.

"Erika. Hayırdır nereye?"

Erika.

"Eeeem şey, biraz dolaşacaktım yia. Canım sıkıldı hava alacağım"

Jisoo.

"Erika. Yalan söylemeyi beceremiyorsun, dışarı tek çıkmak için mi bu kıyafetler bir araya gemek için bu kadar çabalanmış.

Erika.

"Sadece Beyaz-Gri-Siyah renkler Jisoo unnie"

Jisoo unnie elini çenesinin altına götürmüş ve gözlerini kısarak beni izlemeye başlamıştı. Hmmm ne geçiriyor acaba içinden?

Jisoo.

"Erika..."

Erika.

"Efendim!"

Jisoo.

"Sen Felix ile mi buluşacaksın?"

Erika.

"Yooo, yo hayır! Ehehehhe çok saçmalıyorsun"

Jisoo.

"Erika geçen gün Felix ile ne konuştun sen? Heh! Bize hiç anlatmadın, odadan çıktığınızda gülüşüyordunuz falan"

Erika.

"Bak Jisoo unnie çok kurcalıyorsun tamam mı? Benim çıkmam gerek, lütfen dışarı çıkta üzerimi değiştireyim"

Jisoo.

"Peki, öyle olsun bakalım"

Jisoo unnie şüpheli şüpheli dışarı çıktığında hızlıca üzerimdekileri çıkarmıştım, özenerek giyiyordum kombin kıyafetlerini. En sonunda çantamı alıp içine lazım olacak birkaç parça eşya attım, sonrada kapıyı açıp çıktım dışarı.

Erika.

"Gidiyorum ben"

Jisoo.

"Görüşürüz"

Tanrım çok heyecanlıyım! Sakin ol Erika, daha ilk buluşmada çuvallama.

Diyerek çıkmıştım yola. Felix ile kahve içtiğimiz kafede buluşacaktık, burası bizim ilk birlikte bir şey içtiğimiz yerdi ve açıkçası artık bizim için değeri büyüktü. Bu yüzden burayı seçmiştik.

İlk buluşma için bir takım şeyler araştırdım, ilişkimiz daha yeni olduğu için ilerki seviye şeyleri yapmasak daha iyi olur diye düşündüm. Mesela...ilk buluşma için bir yerde yürüyüp dondurma yesek güzel olur...ama önce kahve içtiğimiz kafede bir kahve.

Stray Kids:"Melek ve Şeytan" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin