Tom'dan
İçkimi içmeye çalışırken bir yandan tamamen sarhoş olmuş kızı tutmaya çalışıyordum. Uyuşturucu almış ve üstüne sayamadığım kadar içki içmişti. Şimdi ise ayakta bile duramıyordu.
"Harika hissediyorum!" Diye bağırdı ve tüm barda yankılanacak bir kahkaha attı. Göz devirdim. O harika hissediyor olabilirdi ama ben bebek bakıcısı gibi hissediyordum. Belinde duran ellerimi biraz daha sıkılaştırdım.
Başını omzuma koyarken varlığını unuttuğum bir hissin vücudumda gezindiğini hissettim. Bu aptal kız çevremdeyken fazla güzel his hissediyordum. Aynı zamanda kalbim fazla hızlı atmaya başlıyordu, kalp rahatsızlığımın olmasından şüphelenmeye başlamıştım.
"Kokunu seviyorum." Müzik sesine karışan sesi ilk defa bu kadar sevimli çıkıyordu. Küçük bir kız çocuğu gibiydi.
"Biliyorum." Dedim sırıtarak. Duş jelimi kullanmasını ve sürekli parfümlerimi sıktığını anlamayacağımı mı sanıyordu. Aptal kız.
"Her şeyi bilmen çok sinir bozucu Tommy." Yüzümde ki sırıtma daha da büyüdü. Anne yeni çalan müzik ile beraber yavaş yavaş sallanmaya başladı.
"Dans etmek istiyorum." Dediğinde bana seçim şansı sunmadan güçsüz kollarıyla beni zorla dansa kaldırdı. O kadar sarhoştu ki adım bile atamıyordu. Dans pistinde sadece dans eden çiftler vardı, biz de aralarına karıştık. Tıpki bir çift gibi...
"I go crazy!" Diye bağırdığında dudaklarımdan bir kahkaha döküldü o da bana uyarak kıkırdadı.
Ellerim tüm gece olduğu gibi yine belindeyken bana sıkıca sarılmıştı. Dans pistinde yavaş yavaş sallanırken omzuma minik bir öpücük bıraktı. Yine siktiğimin hissi kalbimin atışını değiştirirken ona lanet ettim.
Yavaş yavaş dans pistinde sallanıyorduk. Birbirimize sarılmış bedenlerimiz, birbirine karışan kokularımız ve birbirine girmiş hislerimiz ile dans ediyorduk.
"Bu şarkı bizim olsun mu Tommy?"
"Sadece bir şarkı mı bizim olsun?" Kısık bir mırıltıyla onayladı beni.
"Birlikte olduğumuzda duyduğumuz tüm şarkılar bizim olsun Anne." Kıkırdadı. Tanrı varsa eğer şuan bana seslenmiş olmalıydı.
Şarkı yerini daha haraketli bir şarkıya bıraktığında bile ağır ağır sallanmayı bırakmadık.
"Bizim şarkımız." Dedi uykulu bir sesle.
"Bizim şarkımız." Dedim gülümseyerek
Kaç bizim olan şarkıda daha dans ettik hatırlamıyorum ama artık yorulduğumuza karar verip bardan ayrıldık.
Sokaklarda bağıra bağıra şarkı söyledi, kendi kendine dans etti bir kere beni öpmeye çalıştı izin vermediğimde ağladı sonra tekrar şarkı söyledi. Bu şekilde zar zor eve geldiğimizde onu koltuğa yatırmak için salona götürdüm. Ağlamaklı bir ses çıkardı.
"Salonda uyumak istemiyorum."
"Başka odam yok aptal."
"Bir gecelik seninle uyusam, yemin ederim varlığımı bile hissetmezsin."
"Olmaz." Dedim kesin bir sesle. Biriyle aynı odayı paylaşmak bile rahatsız ediciydi aynı yatağı paylaşmak kim bilir ne kadar iğrençti.
"Lütfen. Hem bu gece sarhoşum istediğimi yapabilirim."
"Yapamazsın."
"Uçabilirim." Dedi konudan alakasız bir şekilde.
"Gece uçarak yatağına gireceğim." Dediğinde kahkaha attım. Sanırım sadece bir gece birine katlanabilirdim.
"Fazla konuşursan seni kilise önüne bırakırım." Dediğimde kahkaha attı.
Kollarından tutup yavaşça koltuktan kaldırdım. Belinden tutup odaya doğru gitmeye başladım. Sorunsuz bir şekilde odaya geldiğimizde Anne zaten uyuyor gibiydi.
Yatağa bırakıp üzerimi değiştirmeye gittim. Onun önünde üzerimi değiştirirken beni izlediğini tahmin ediyordum. Ona baktığımda gözlerini kapadı hemen. Aptal kız. Yatağa girdiğimde bana yaklaştı.
"Az önce seni çıplak gördüm." Kulağıma eyilip sır verircesine söylediği cümleyle dudaklarımda bir tebessüm oluştu.
"Uyu artık ayyaş." Bana sokulduğunda kalbimi söküp atmak istedim.
"Bana lakaplar takmanı seviyorum, kendimi farklı biriymiş gibi hissediyorum."
"Neden farklı biri gibi hissetmeyi seviyorsun ki?"
"Çünkü Roxanne'yi sevmiyorum." Sesinde ki ağlamaklı ton hızla çarpan kalbimi acıtmıştı.
Bir şey demek için dudaklarımı araladığımda minik horlama sözümü böldü. Uyuduğunu anlayıp saçlarına minik bir öpücük kondurdum. Kendimi ona bu kadar yakın hissetmek hoşuma gitmiyordu.
Aşşşırı soft ve kısa bir bölüm oldu.
Şey Tom ve Anne için bir playlist hazırladım isterseniz paylaşabilirim :)