Merhaba özel bölüme hoş geldiniz umarım yüzünüzü güldüren bir bölüm olur şimdiden iyi okumalar:D
***
Kucağımdaki Mete ile oyalanırken karşımda karnı şiş oturan Handeye baktım. Bugün yarın doğuracaktı ama Sarp ondan daha beter görünüyordu sanki Hande değil de o doğuracakmış gibiydi.
Olaya adapte olmak için Hande ile hamile platesine gitmeye başlamışlardı hatta bir ara Sarp karnına yastık koyarak empati kurmaya çalışmıştı.
"Ay."Hande rahatsızlıkla yerinde diklenirken Sarp hemen ayaklandı.
"Ne oldu doğuruyor musun?"
"Hayır Sarp doğurmuyorum şuan sakin ol ah çektim sadece."
"Ha tamam."dedi ve geri yerine oturdu. Sarp kafayı yemişti evde Handenin elini hiç bir şeye sürmesine izin vermiyor bulaşığından tuvaletine kadar o temizliyor her işi o görüyordu. Elinden gelse karısını sırtında taşıyacak hatta çocuğu da o doğuracaktı.
Hande karnına giren sancıyla yüzünü buruşturduğunda pantalonundan akan su ile şaşkınca baktım. "Ay galiba bu sefer geliyor!"diye bağırdığında Sarp tekrardan telaşla kalktı.
"Geliyor mu? Geldi mi? Hani bebek nerede hani benim kızım?"etrafa bakınmaya başladığında kafasını duvarlara vurasım gelmişti ama yapmadım kalkıp Handeye yardım ettim.
"Saçma salak konuşma Sarp çocuk gelmedi daha ama hastaneye gitmezsek gelecek!"dediğimde kapının önünde duran bebek çantasını kapıp arabaya götürdü geri geldiğinde Handeyi kolundan tuttu.
Ben Meteyi kucakladığımda arkalarından ilerledim. Birlikte arabaya bindiğimizde sürmeye başladı kısa yol olsun diye başka bir sapağa girdiğinde arabanın tekeri patlamıştı. Normalde evleri ağaçlık bir alanda diğer konutlardan ve gözden uzak olduğu için ormanın ortasında ıssızca kalmıştık.
Mete olan biteni şaşkın gözlerle izlerken elindeki arabayı ağzına sokmakla meşguldü. "Ahh! Sarp bir şey yap."Sarp arabadan inip telefonunu açtı bir kaç şey yaptıktan sona sinirle telefonu yere fırlattı.
"SİKTİR ÇEKMİYOR!"
"BURADA OTURMAYI İSTEYEN AKLIMA SI- AHH!"Handenin çığlıkları arabayı doldururken Mete de korkup ağlamaya başlamıştı. "GELİYOR!"diye çığlık attığında elim ayağım birbirine karışmıştı. Hızlıca arabadan inip Meteyi sarp'ın kucağına attım, arka kapıyı açıp Handenin koltuğa uzanmasına yardımcı oldum.
"Malesef biz yapacağız artık."dediğimde Handenin gözleri pörtlemişti.
"ALLAH BELANI VERSİN SARP BEN SENİ DOĞURTURUM DİYE DALGA GEÇİYORDUN BAK İŞTE DUA YERİNE GEÇMİŞ GERİZEKALI!"acıyla çığlık atarken pantolonunu çıkarttım.
"Ay sakin ol biraz derin nefes al!"iç çamaşırını da çıkarttığımda arabadan inip bagajı açtım. Bagajda ne ararsan vardı Sarp sanırım arabanın bagajını züccaciyeci olarak kullanıyordu.
Bagajdan çarşaf aldığımda gelip üzerine örttüm. "SELEN BİR ŞEY YAP!"diye çığlık çığlığa bağırdığımda yumruklarımı sıktım.
"Ay ne yapacağım bilmiyorum ki?"
"GELİYOR!"
"GELMESİN!"bende onun gibi korkuyla bağırdığımda acıyla çığlık atmaya devam etti. "Korkma korkma halledeceğiz ay nasıl halledeceğiz onu da bilmiyorum ya."arabanın kapısında duran su şişesini alıp ellerime döktüm ve biraz olsun hijyen sağlamaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜL OLMUŞ KALPLER (Tamamlandı)
Chick-Lit"İzem!"diye bağırdığında durdum ona döndüğümde bana bakıp sırıtırken tekrar konuşmaya başladı. "Yoksa Selen mi demeliyim? Hangisi üzerine yattığın o ceset mi yoksa asıl kendin mi?"gözlerim dolarken arkamda Eymenin varlığını unutmuş bir şekilde mırıl...