chapter 9 - Louis💙

354 30 75
                                    

פרק זה מוקדש לellasror המדהימה❤️

התעוררתי בין זרועותיו של הארי, זה המקום הכי נעים בעולם.
לא סיפרתי לו אתמול הכל כמו שאמרתי, לא אמרתי איפה העבודה, ואם יגלה הוא בחיים לא יסכים! (לואי אתה חוזר על אותה טעות שוב - ה.כ)
אבל אני אספר לו, אני חייב, פשוט לא היום...לא הסכמתי עדיין ומארק אמר שהוא צריך תשובה עוד היום, אז אדבר עם הארי ואז נמשיך.

לפתע הרגשתי את המזרן זז, הרמתי את מבטי וראיתי את הארי מתמתח, פרצופו הצחיק אותי מעט, "בוקר טוב" אמרתי, "בוקר אור" השיב בקולו הצרוד, הקול הזה משכר אותי.
הוא הביט בטלפון שלו ואז נאנח, "חוזרים מחר, זה עבר יותר מדי מהר" אמר, איך החופשה כבר עברה? "והיום זה ערב השנה החדשה" אמר והסב את מבטו לעברי והתאהבתי מחדש בירוק שבעיניו.
"אז כדאי לנו לחגוג" לחשתי ונישקתי את שפתיו התפוחות, כשניתקתי את שפתיי משלו קול רטינה נשמע ואני צחקקתי, "אני רוצה להספיק הרבה היום" אמרתי וקמתי, הולך לעבר האמבטיה כדי להתארגן ולהתחיל את היום, אדבר עם מארק מאוחר יותר, יש לי בן זוג לבלות איתו לפני.

***

נכנסנו לבית קפה, ריח המאפים חדר דרך קנה הנשימה ומילא את חזי בריח מענג.
התקדמנו לעבר הדלפק, שם בחור נחמד לקח הזמנות וחילק קפה. "שלום, שניים קפה הפוך בבקשה" הארי הזמין, הבחור הנחמד ששמו התגלה כדילן לפי התג שעל חולצתו לקח את ההזמנה, "עוד משהו?" שאל, "לא-" "נשמח לשני קרואסונים תודה" קטעתי את הארי בחיוך ערמומי, הוא הביט בי וגלגל את עיניו בחיוך, התקרבתי ונישקתי את לחיו.
"אז...אתה רוצה לספר לי על העבודה קצת?" הארי שאל כשהתיישבנו בשולחן הפנוי.
"יש לזה זמנים טובים, מ9 בבוקר עד 5 אחר הצהריים, אבל יש לזה סיכוי לגלוש לשעות נוספות תלוי אם יש דיון בבית המשפט, השכר מעולה, הם משלמים על הוצאות הנסיעות, אז זה טוב, אני רק מסיים את הלימודים ומתחילה לעבוד" אמרתי בחיוך, מנסה להתעלם מהפרט שהעבודה פה.
"אה מעולה, והעבודה בהולמס צ'אפל?" שאל, "כן" עניתי ללא היסוס, הוא הנהן, "הארי סטיילס" נשמעה מהכרזה והארי קם לקחת את הקפה שלנו, נשפתי בעצבנות, אספר לו כשנגיע הביתה, הרי יש לי את הלימודים לסיים אז ככה שיש לי עד סוף הסמסטר לפני שאני עובר לעבוד.
"אז אתה מסכים הארי?" שאלתי, הוא לקח נשימה עמוקה, "אתה תעבוד עם מארק?" שאל, "אין לי מושג" עניתי, "טוב, אני סומך עליך" אמר, חייכתי ומיהרתי לנשק את שפתיו, הוא צחקק ונישק חזרה.
חזרתי למקומי והוצאתי את הטלפון, כותב למארק, "אני בפנים"

"יופי, אז כשתסיים את הלימודים תשלח לנו את התעודה ונתחיל להעסיק אותך, נדאג לכם לבית, הובלה וטיסה"
מארק שלח, ליבי התכווץ מעט אבל הזכרתי לעצמי שיש עוד זמן, אני מסיים את הלימודים ביוני ומקבל תואר ואז אספר להארי, אני בטוח שהוא אמנם יכעס לכמה ימים, אבל בסוף יסכים ונעבור לפה ונקפוץ לבקר את כולם מפעם לפעם ונמצא בית טו- "לואי!" הארי קרא וניער אותי ממחשבותיו, "מ-מה?" שאלתי בבלבול, "אני שעה קורא לך, היית שקוע במחשבות" הארי גיחך, "חבל הקפה שלך מתקרר" אמר והושיט לי אותו עם שקית סוכר, "תודה" עניתי וניערתי את השקית, לפני שפתחתי אותה ושפכתי לקפה, מערבב אותו ולוגם לי- "אה פאק זה רותח!" צעקתי והרחקתי את זה משפתיי, מביט בהארי שלחייו אדומות והוא מנסה שלא לפרוץ בצחוק, גלגלתי את עיניי, "ממש מתקרר..." רטנתי והוא המשיך לצחוק, אני כל כך אוהב את הצחוק הזה.

***

הגענו לטיימס סקוור, הכדור הגדול כבר מוכן במרכז, הארי ואני עטופים במעילים חמימים.
"האם אתם מוכנים?" שאל המנחה של הטקס, "כן!" צעקנו כולנו, "עשר! תשע!..." התחלנו לספור, הבטתי בהארי, הדבר הכי יפה שראיתי בחיי, הגומות שלו בלטו כשחייך תוך כדי שספר, בלי ששמתי לב שפתיי זזו לפי הספירה, אבל לא היה לי אכפת מכלום, חוץ מהארי, "שתיים! אחת! שנה טובה!" צעקו כולם ובאותו רגע טרפתי את שפתיו של הארי לנשיקה לוהטת, לשונו בין רגע חדרה לפי והצטלבה באופן מושלם עם שלי, חייכתי דרך הנשיקה, ידיו מונחות על אגני ומקרבות אותי אליו תוך כדי שאני על קצות אצבעותיי, מסרב לתת לנשיקה הזו להסתיים.
לבסוף התנתקנו, "שנה טובה" הארי לחש כשמצחינו צמודים זה לזה, "שנה טובה" החזרתי בחיוך, "אני אוהב אותך" אמרנו יחד, וכששמנו לב צחקקנו.
חילקו לכולם כוסות שמפניה, הארי לקח שתיים והושיט לי אחת, חייכתי ולקחתי אותה מידו, שותה הכל בשלוק אחד, "הארי, בוא נלך...נזכרתי שיש לך משהו לעשות בחדר" לחשתי לאוזנו, "מה יש לי לעשות?" שאל, "אותי" אמרתי, חיוך נמרח על פניו והוא מיהר לקחת אותי מהמקום, בדיוק לאן שאני צריך.

***
*טכנים מיניים מפורטים*

נכנסנו לחדר, שפתיו תקפו את שלי ברעב, חייכתי מבניהם, מרגיש את הזקפה שלי משתפשפת בשלו, גניחה חלושה נפלטה בין שפתיי, הוא הצמיד אותי לקיר, וירד בזרם נשיקות בצווארי, נשכתי את שפתיי בעונג, הוא ניתק את שפתיו מצווארי כדי להוריד את חולצתי, גם אחרי חמש שנים יחד, אני עדיין מתבייש מגופי לעומת שלו, ניסיתי להסתיר את גופי מעט עם ידיי, הוא הזיז אותן והתקרב לאוזני, "לואי אתה כל כך סקסי, שבא לי לזיין אותך יום ולילה" לחש ברעב, דמי זרם בעורקיי במרץ ונשימתי נעתקה בגרוני, הוא חייך כשהבין את השפעתו עלי והוריד את חולצתו, בחנתי את גופו החטוב, קוביות בולטות בבטנו, שלל קעקועים עטרו את עורו, ושיערו המתולתל זרוק על פניו, נדלקתי ממנו בן רגע וטרפתי את שפתיו שוב, מלפף את ידיי סביב צווארו, רוצה רק עוד.

הוא זרק אותי על המיטה ועלה מעלי, שנינו עירומים לגמרי, הרגשתי את איברו לוחץ על הישבן שלי, "אני מתחיל עדין" אמר וחדר עם אורכו באיטיות, דמעות בצבצו בעיניי ונשכתי את שפתיי חזק, משתנק מהכאב, הוא החל לזוז בתוכי, עם כל תזוזה גל של עונג היכה את גופי, הוא לפת את איברי עם ידו והחל להזיז על כל האורך, צמרמורת חלושה היכתה בגבי התחתון, גניחות עונג נפלטו מפי, "ה-הארי..." גנחתי, "כן, תצעק את זה בייבי" הארי גנח והתנשף, תוך כדי שגופו מזיע, "ה-הארי" גנחתי בקצת יותר קול, הוא החל לזוז מהר יותר, "הו כן הארי פאק!" גנחתי בצעקה, לפתע הרגשתי חום מבפנים, הבנתי כי גמר בתוכי, הוא המשיך להזיז את ידו על אורכי ואז גניחה קולית נפלטה מסף גרוני והרגשתי את הנוזל החם יוצא החוצה.
הארי יצא ממני ונשכב על ידי, שנינו מתנשפים לאט, "ו-וואו" לחשתי, "כן" הארי פלט, "אני גמור" אמרתי וסיבבתי את גופי לכיוונו, "נתקלח מחר לפני הצ'ק אאוט" הארי אמר והסתובב לכיווני, "לילה טוב בחור סקסי" אמרתי ועצמתי את עיניי, "לילה טוב בחור סקסי קטן" הארי השיב, "אאו!" פלט כשחטף את הבעיטה ממני, "אף אחד לא קורא לי קטן" אמרתי בחיוך עם עיניים עצומות, "מה שתגיד גמד'' הארי גיחך, "חכה חכה מחר..." אמרתי בחוסר כוחות והתקרבתי לגופו, נרדם לצד האהוב שלי.

~~~~~
וואו מלא זמן שלא כתבתי סמאת׳ אני מרגישה חלודה 😂

לאלא סתם סתם
חג שבועות שמח אהובות🤍

have you met before עונה 2Where stories live. Discover now