16. Bölüm (Aleda' nın yaşadığı)

173 7 37
                                    

Birden gözlerimi açtım ve karşımda bana korkmuş gözlerle bana bakan Marvolo' yu gördüm. Ancak bu korku bakışı birine birşey olması korkuydu.

Marvolo: Hey, iyi misin ?

Aleda: Hayır.

Demem ile Marvolo bana sarıldı. Uzun bir süre sarıldıktan sonra birbirimizden ayrıldık ve konuşmaya başladı.

Marvolo: Kabus mu gördün ?

Aleda: Evet ama fazla gerçekciydi. Benim hava almam lazım, saat kaç ?

Marvolo: 02.37

Aleda: Tamam teşekkürler.

Dedim ve dolabıma yöneldim. Üstüme uzun ve daha rahat birşey aldım ve lavaboya yöneldim.

 Üstüme uzun ve daha rahat birşey aldım ve lavaboya yöneldim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunları giydim ve lavabodan çıktım.

Marvolo: Tek gitme istersen. Başına birşey gelmesin.

Aleda: Olabilir teşekkürler.

Dedim ve odadan çıktım. Yanımda ilerliyorduk. Kara göle veya astronomi kulesine gitmeyi planlanıyordum ancak yıldızları izlemek daha mantıklı geldiği için adımlarımı astronomi kulesine yönelttim.

İlerlerken bir profesörün sesini duyduk. Bu tarafa doğru geliyordu. Marvolo hemen bir büyü mırıldandı ve beni duvarla arasına aldı. Gerçekten aşırı etkilenmiştim. Bu düşüncem bıraktım ve gelen kişiye bakışlarımı yönelttim. Görünüşte yoktu bu yüzden de Marvolo çekilmişti ve ilerlemeye devam ettik. Merdivenleri çıktık ve varmıştık. Ben direk oturdum ve yıldızları izleyip derin nefesler almaya başladım.

Marvolo: Ne gördün de bu kadar kötü oldun ?

Aleda: Anlatmalı mıyım bilmiyorum.

Marvolo: Hadi anlat, rahatlarsın.

Aleda: Kapkaranlık biryerdeydim. Hareket edemiyordum. Bana sonun vaftiz kardeşinin ailesi gibi mi olsun istersin dediler ve Eloise ile tehtid ettiler.

Marvolo: Annem her korktuğunda yüzüğünü okşarmış ve bu da onu sakinleştirirmiş. Neden yüzüğü çıkardın ?

Aleda: İkimizin de sevgilisi var Marvolo.

Marvolo: Ama senin yanında Cedric değil ben varım.

Aleda: Bu birşeyi değiştirmez.

Marvolo: Lütfen yüzüğü geri tak.

Aleda: İzninle yıldızları izleyeceğim.

Dedim ve havaya bakmaya başladım. Beni fazlasıyla rahatlatıyordu. Gerçekten Ay' a aşıktım. Hiç bir şeyi takmadan izlemeye devam ettim...

Sabah gözlerimi açtım ve Marvolo' nun sesini duydum. En son hatırladığım şey astronomi kulesinde olduğumdu.

Marvolo: Uyan artık dersler var. Kahvaltı da birazdan başlar.

Tom Riddle Ve Draco Malfoy ile Hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin