10.Bölüm/Loki Laufeyson

2K 112 29
                                    

Kelime sayısı: 605

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

Thor ile çok yakın arkadaşsınız. Dünya'ya, onun değimiyle Midgard'a ilk geldiği zamanlar seni kurtardığında tanıştınız. Sürekli ona Midgard ile ilgili merak ettiklerini ve anlayamadığı şeyleri anlatıyordun. Ve bunlardan en zoru kesinlikle telefon olmuştu.

Hâlâ telefonu öğrenmeye çalışıyordu ve şuan görüntülü konuşmayı anlatmanın üzerinden iki gün geçmişti. Bu yüzden sürekli görüntülü arıyordu seni. Şuanda olduğu gibi.

Y/N: Thor uzaklaştır şu telefonu. Görüntülü aradın, sesli değil.

Thor: Aaa, doğru. -telefonu uzaklaştırır- Selam Y/N! Sürekli bağırarak konuştu için sen buna  alışmıştın fakat bunu bilmeyen ve yan tarafında oturan İzabel yerinde sıçramış, yerle güzel bir öpüşme gerçekleştirmişti. Kendini tutamayıp kahkaha attın. (Şerefsiz arkadaş, gitti ilk öpücük ಥ‿ಥ)

Thor ona güldüğünü sanarak, bir elini ensesine atıp utanmış bir şekilde

Thor: Hâlâ alışmaya çalışıyorum :/' der.

Y/N: Anlıyorum Thor ama sana gülmedim. Normal birşey bu dersin. Hemen ardından bir ses yankılanır
(İzabel ve sen Türkçe konuşuyorsunuz.)

İzabel: Gülme lan pinç, yerle ilişkiye girdim neredeyse kaldır beni!

Y/N: İzabel kalk işte neyine yardım edeyim diyerek göz devirirsin.

Thor: Herşey yolunda mı? Diye sorar endişeyle.

İzabel: Değilll!! Lan salak bacağımı kırdım sanırım ambulansı ara!

Y/N: Yuh onu nasıl becerdin acaba!? Sadece kanepeden düştün sen.

İzabel: Bunu mu tartışalım şuan!? Bacağım gitti lan mal!

Thor ise çoktan kalkmış, Avengers kulesine 10dk olan evine çoktan gelmeye başlamıştı. Tabi bağırışları duyup, kendine eğlence arayan Loki de hemen arkasından.

Kapı çalınca ayağın ile İzabel'i dürtükleyerek

Y/N: Kapıya baksana be, çok üşendim kanka demen ile başını hızla sana çevirir.

Y/N: Oldu o zaman, ben bakayım. Hem spor olur bana da.

Hızlıca kapıya gidip açtın. Karşında Thor'u görünce

Y/N: Biz, seninle telefon ile konuşuyorduk lan! Ne ara telefonu kapattın da geldin?

Thor: Endişelendim sesleri duyunca cevapta vermedin diyince kafanı Loki'ye çeviriyorsun.

Loki: Ben eğlence olur diye geldim.

Loki'nin dediğine gülüp onları içeriye alıyorsun. İçeri girdiğinizde yerde bir adet İzabel vardır.

Y/N: Sen neden hâlâ kalmadın yerden mal?

İzabel: Ulan ben iki sattir ne anlatıyorum sana!?

Y/N: Hassiktir, sen ciddi mıydın lan? Ben yine abartıyorsun sandım.

Thor gidip onu kaldırır ve üçlü koltuğa bırakır. Ayağının ucundaki yere de kendi oturur. Mutfaktan buz getirip İzabel'e atarsın. Sonrada boş olan ikili koltukta Loki'nin yanına oturursunuz.

İzabel ve Thor çoktan sohbet etmeye başlamışlardı. Ve sizi yok sayıyorlardı. Bu sizin açınızdan ciddi anlamda sinir bozucuydu. İzabel'in örümceklerden ne kadar korktuğu aklına gelince sinsice sırıttın ve Loki'ye döndün. Loki, kendisine baktığını anlayınca kaşlarını çatarak sana döndü. Yüzündeki sırıtma hoşuna gitmişti. Aklını okuyunca oda sırıttı.

Loki: Mutfak nerede? Diye sordu. Aklını okuduğunu yüzüne yerleştirdiği sırıtmadan anlamıştın zaten. Ehh, Loki gibi birinin de bu eğlenceden geri kalmayacağı belli birşeydi zaten. Sen ona mutfağın (!) yerini tarif ettin. Loki mutfağa girdiği gibi biçim değiştirmişti.

Örümcek olması yetmezmiş gibi tarantula olmayı seçmişti. Hızlıca ve görünmeden İzabel ve Thor'un oturduğu koltuğun arkasına geçmişti. Tabiki sen bunu görmüştün. Yüzündeki sırıtmayı saklamaya çalışıyordun. Loki yavaşça koltuğun arka tarafından tırmandı ve tam İzabel'in olduğu tarafa geldi. İzabel tarantulayı(!) gördüğü gibi çığlık atmıştı ve kanepeden düşüp kafasını masaya çarpmıştı. Sen kahkaha atıyordun. Loki ise eski haline dönmüştü. Tabiki yüzünden bir sırıtma da eksik değildi. Thor, İzabel'i yerden kaldırırken sizi azarlıyordu. Loki hiç umursamadan sırıtmaya devam ediyor, sen iste kendini tutuyordun. Loki Biranda elini tuttu ve sizi bir binanın tepesine getirdi. Aynı anda kahkaha atmaya başlamıştınız. Ve ikiniz de  içinizdeki mutluluğu sorguluyordunuz. İlk karşılaşmanız olması, asla son olduğu anlamına gelmiyordu.

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

Kestik🎬🎬


Diğer bölümler için kafamda çoktan 3 farklı senaryo var. Yazmam çok uzun sürmez fakat ödevler ile birlikteydi olunca zorluyor. Yazmamın yanı sıra okumayı da sevdiğim için biraz gecikme olabiliyor. Elimden geldiğince hızlı bir şekilde yazıyorum. Bir sonraki bölüm büyük ihtimalle 'Clinton Francis Barton' ile olacak.

I love you 3000🤍🤍

Avengers ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin