Ik open mijn ogen en kijk naast me. Peeta ligt naast mij nog vredig te slapen, dat verdient hij ook wel na gisteren. Gisteren hadden we onze bruiloft, eerst in het capitool met een groot feest en veel mensen en daarna zijn we met een hovercraft naar 12 gevlogen om hier te toasten. Ik kruip dicht tegen peeta aan en leg mijn hoofd op zijn borst. De warmte van peeta verwarmt mijn lichaam. Hij opent zijn ogen en glimlacht terwijl hij zijn lippen op die van mij drukt. "Goedemorgen" zegt hij als hij zijn lippen van mijn lippen afhaalt. "Ik ga naar benenden, ga je mee vraagt hij met een slaperige stem. "Oke, kom op." Zeg ik terug. We stappen uit bed en lopen in onze pyjama's de trap af naar beneden. Als we beneden komen lopen we samen de keuken in. "Jij gaat mij mee helpen met ontbijt maken." Zegt peeta terwijl hij mij naar zich toe trekt. "Oke" giegel ik.
-tijdens het ontbijt-
"Katniss?"
"Ja?"
"Ik weet dat we nog maar 17 zijn maar, ik wil een gezin start-"
"Ja"
"Echt?"
"Ja, peeta ik wil een baby samen met jou."
"Ja, ja , ja, katniss ik hou van je." Zegt peeta terwijl hij van zijn stoel opstaat en naar mijn kant van de tafel loopt en me optilt van de stoel in de lucht. Zijn lippen vinden die van mij en we zoenen zacht en liefdevol. Als zijn lippen die van mij weer verlaten en hij zet me neer ruimen we te tafel af en kleden we ons om.
Als we beneden komen doen we onze schoenen aan en onze jassen en loop ik samen met hem mee naar de bakkerij.
"Over 5 maanden zijn we mentoren" zegt peeta als we de victors village uit lopen, en handen vasthouden. "Ja, weet ik, ik kan het niet geloven." zeg ik terug. Ik leg mijn hoofd tegen peeta's arm. We lopen langs de mijnwerkers, ze staren ons aan als of we iets gedaan hebben. Ik ga dichter op peeta lopen en houd zijn hand steviger vast. Ik zie gale naar ons staren terwijl hij voor ons langs loopt. Als we bij de bakkerij aan komen lopen we naar binnen. "goedemorgen katniss en peeta." Zegt peeta's vader als hij ons ziet. " Goedemorgen" zeg ik met een vriendelijke glimlach. Ik draai naar peeta en kus zijn lippen. "Tot vanavond" zeg ik tegen hem als ik de bakkerij weer uitloop. Ik besluit naar het ziekenhuis te gaan om een zwangerschapstest te kopen aangezien de die alleen daar verkopen. Als ik het ziekenhuis van 12 binnen kom zie ik mensen rond rennend druk bezig met een nieuwe patiënt. Ik zet mijn zonnebril op en doe mijn haar in een staart. Ik loop naar de balie en druk op de bel die erstaat voor als er niemand staat achter de balie. Er komt een vrouw van geschat 35 aanlopen. "Goedemorgen mevrouw, hoe kan ik u helpen?" Vraagt ze met een glimlach. Ik zet ern andere stem op en glimlach"ik was opzoek naar een zwangerschapstest." Vertel ik haar. "Oh, maar mevrouw die zijn erg duur." Zegt ze terwijl ze er een pakt. "Ja dat weet ik." Zeg ik. "Oke, dat is dan $60,- " "alstublieft" zeg ik terwijl ik haar het geld geef. "Dank u wel" Zegt ze terug. Ik pak het doosje en loop het ziekenhuis uit met het doosje onder mijn jas. Ik loop de victors village in en loop richting Peeta's en mijn huis. Ik open de deur en loop naar de badkamer ik leg het doosje in het kastje en loop weer naar beneden, doe mijn jas uit en ga op de bank liggen en voel mijn ogen langzaam dichtvallen terwijl ik helemaal niet moe ben.
Als ik wakker word voel ik een paar lippen op die van mij heb ik de heledag geslapen?! Ik kus terug en proef kaneel. Als Peeta's lippen die van mij verlaten ga ik rechtop zitten. "Lekker geslapen kat? (Cat)" vraagt hij "ja hoor hoelaat is het? "
"Het is 6 uur, kom je eten?"
"Oh, ja hoor"
-na het eten-
"Peeta?"vraag ik als ik mijn hoofd optil van Peeta's borst. "Ja?" "Wanneer gaan we zeg maar uhh.. proberen voor een baby?" Zegt ik en peeta kijkt me aan."wanneer jij wilt kat (cat)." Zegt hij. Ik kus Peeta op zijn lippen en hij kust terug. De zoen word hard en wild ik zit op peeta's shoot nu. Als ik mijn lippen van de zijne afhaal en fluister "dus dan kan het dus ook nu?" Zeg ik. Peeta zoent me en ik sla mijn armen om zijn nek. Hij staat op en ik sla mijn benen om zijn middel en giegel. Hij slaat zn armen om mijn middel en hij probeert richting de trap te lopen. Als we eenmaal boven zijn in onze slaapkamer legt hij me op het bed. Ik probeer zijn shirt uit te krijgen en gooi hem ergens in de kamer terwijl peeta aan mijn shirt bezig is. Al snel ligt een een hoopje kleding op de grond ergens naast het bed. Peeta kust mijn nek als hij mijn lingerie uit probeert te krijgen. Ik voel zijn erectie tegen mij aan. Hij doet zijn boxers uit terwijl hij mij zoent en de dekens over ons heen gooit. Ik sla mijn benen om Peeta's middel. Zijn lippen vinden die van mij terwijl hij zijn erectie naar binnen duwt. We kreunen allebij, seks met Peeta laat me alles om me heen vergeten. Hij vind een goed ritme, en met een van zijn handen masseert hij mijn clit. Peeta trekt zijn erectie terug om met een harde stoot weer naar binnen te dringen "Peeta!" Kreun ik hard, dit moet de hele straat gehoord hebben want we zijn het raam vergeten dicht te doen. "H-harder!"met een harde stoot komt hij weer in me. Het bed bonkt keihard tegen de muur dat er nog net geen gat in komt. Peeta zoent me nu in mijn nek. Ik sla mijn benen om zijn rug zodat zijn harde lul makkelijker naar binnen kan. "Ahh, je bent zo strak." Kreunt Peeta terwijl hij door blijft neuken. Ik ga met mijn handen over zijn lichaam en sla mijn armen om zijn nek. We nemen een langzamer ritme aan en Peeta kust mijn borsten. Hij kust zo ver naar beneden dat zijn erectie weer tegen zijn buik aangesprongen is. Waar Peeta net nog naar binnen ramde vervangt hij nu met zijn tong en vingers. Het duurt ook niet lang voordat ik klaarkom en Peeta even later weer met harde stoten verder neukt. "Wow dat was-" voor ik wat kan zeggen stoot Peeta weer hard in me. "Shh, ik ga je een tweede keer laten komen." Het ritme neemt toe en met snelle harde stoten hou ik het bijna niet meer. "Peetaaa!" Kreun ik hard. "Ahhhh" kreunt Peeta bij het horen van z'n eigen naam.