Something new

2.2K 53 0
                                    

Setnja je bila duga i jako zanimljiva. Pokazivao mi je najlepsa mesta u gradu i mesta sa kojih je pogled savrsen. Hteo je da odemo na veceru, ali nisam bila gladna pa smo samo uzeli sladoled kod nekog coveka na ulici i nastavili svoju setnju ka plazi. Oduvek sam sanjala o moru. Setnja pored istog probudila je takve emocije u meni, da sam sela na plazu i gledala u more, a zamisljala kako je dan i kako se kupam.
Sedeo je pored mene. Cutali smo. Spustili smo se na laktove i tako lezali na plazi.
Onako zagledana u more, preusmerila sam pogled ka Tajleru i obratila mu se.
"Hvala ti za sve sto si ucinio. Ove trenutke cu zauvek pamtiti, ma koliko trajali." nasmejala sam se i zatvorila oci kao da sanjam.
"Zasluzila si ovako nesto."

Kada smo krenuli sa plaze, bilo je jako nezgodno hodati u onim patikama i hodala sam jedva.. kada mi se jednom noga iskrivila i umalo nisam pala, on me je pridrzao i stavio svoju ruku pod moju, pa smo tako nastavili.
Nesto se desava sa mnom kada me dodirne. Svaka dlaka na meni se najezi, krv struji u meni i gorim iznutra.
Zapravo, zelim da me dodirne. Ali, ja ne osecam nista prema njemu.. Sva moja osecanja su pomesana i ne znam sta da uradim da razjasnim sve ovo sebi.
Kada smo usli u kucu posli smo ka svojim sobama, posto je bilo jako kasno.
Kada sam posla sa udjem u svoju sobu, zaustavio me je tako sto me je uhvatio za ruku.
"Hej, ovaj, ako ti nesto bude trebalo, kucni ma moja vrata.. laku noc Sandra." Rekao je vracajuci ruke u zadnje dzepove i krecuci ka svojoj sobi.
"U redu, laku noc Tajlere." Rekla sam i napravili smo kontakt ocima, koji je trajao dok nisam usla u svoju sobu i zatvorila vrata.
Stala sam uz vrata i zbunjeno gledala u plafon. Kako moj zivot postaje ovako magicno lep odjednom? I dok su mi misli prolazile kroz glavu skliznula sam niz vrata na pod i sedela tu jos neko vreme. Cuvsi neku pticu koja je prosla pored moje terase, trgnula sam se iz bezbroj misli i otisla u krevet.

Tajler P.O.V.

San me ne hvata od kada sam se rastao sa njom. Lezim i prevrcem se po krevetu razmisljajuci o tim braon ocima. Sve je tiho. Medjutim, cujem u pocetku neki nejasan zvuk koji dopire iz njene sobe, a zatim plakanje i zatim isprekidano vristanje. Ustajem sto sam brze mogao i odlazim do njene sobe. Kucam na vrata, ali ih ne otvara. I dalje cujem kako place.
Ulazim u njenu sobu i vidim je kako spava, ali ocigledno ima kosmare.
"Molim te, nemoj, ne, ne, ne.."govorila je jedva jasnim glasom dok spava.
Prisao sam do nje i seo, a onda odlucio da je probudim iz kosmara. Prodrmao sam je lagano i rekao :" Sandra, hajde probudi se, sve je u redu." Nije se probudila. Otvorila je na momenat sanjive oci i privukla me za ruku, a zatim legla u moj zagrljaj. Ususkala se i pokrila do usiju. Mirno spava. Umoran sam i ja sam. Celu noc sam razmisljao o njoj, a sada evo je, u mom zagrljaju. Spustam glavu na njenu i tonem u san.

Sandra P.O.V.

Otvaram oci i prvo sto ugledam su ruke na mojim grudima koje me obgrljavaju skroz oko vrata. Podizem glavu i vidim Tajlerovo lice kako spava nagnut ka meni. Tako mirno spava. Njegov dodir na meni je previse topao, osecam cudan osecaj u stomaku, ali i dalje nastavljam da gledam u te zatvorene oci dugih trepavica.
Sve igra u meni. Emocije koje se nagomilavaju su moj najveci problem. Dok ga gledam ovako blizu mene, ja na njegovim grudima sve me opcinjava. Ne znam zasto se ne pomerim, zasto ne ustanem i legnem na drugi krevet. Ne zelim. Duboko u sebi imam osecaj da zapravo zelim sve ovo. Spustam glavu na njegovo rame i stavljam svoju desnu ruku preko njega i uzivam u njegovom mirisu. Secam se da je sinoc dosao kada sam imala kosmar. Sinoc mi je trebao i sinoc je bio tu za mene. Prvi muskarac kom sam zahvalna na necemu, kao i na drugim stvarima koje je ucinio za mene.
Zatvaram oci i pokusavam da ponovo zaspim, ali u mojoj glavi se budi previse misli. Kada se on pomerio zatvorila sam oci i pravila se da sam u dubokom snu. Podigao je glavu toliko, koliko mu je bilo potrebno da sagleda celu situaciju nas dvoje. Moja desna ruka na njegovom stomaku, njegova ruka koja me grli, moja glava na njegovom ramenu, naslonjeni jedno na drugo.
Lezao je par minuta i gledao u plafon, bas kao ja malo pre. Zatim mi je prosao rukom kroz kosu i igrao se sa pramenovima koji su se nasli na dohvat njegove ruke. Cutala sam, i trudila se da uzivam u svakom momentu. Stavio mi je ruku na bradu i pomazio me palcem po obrazu, a zatim posmatrao moje lice i po koji put me opet pomilovao. Otvorila sam oci, kada je njegova ruka bila na mom obrazu i kada je moja bila na njegovom vratu. Ne mrdamo se. Gledamo jedno u drugo, nemo.
Ruke su nam gde su vec bile. Nema nazad. Da li je ovo ono sto zelimo. Ne znam, ali moj strah koji me ubija iznutra, tera me da sklonim ruku i ustanem iz kreveta prekidajuci divan momenat.

Nije cak bio ni iznenadjen. Ustao je i i nasmejao mi se pozvasi me na dorucak.
Bila sam prijatno iznenadjena, koliko je sposoban da od jedne tako neprijatne situacije napravi da sve bude lako.

Sedam sa sto preko puta njega i jedemo pastu.
Svako jelo ovde je izvrsno. I nisam u stanju da jedem, a da ne pohvalim kuvaricu milion puta.
Odlucila sam da im danas saopstim vest, da zelim da pocnem da radim i zaradjujem svoj novac. Tajler je napravio zbunjenu facu i pogledao me.
"Da li si sigurna, mozda bi bilo bolje da jos koji dan ne radis nista." rekao je zabrinuto.
"Ne brinite, ovo je ono sto zapravo zelim. Ja nisam bila umorna od svega sto mi se desilo, bila sam povredjena, ali moje rane pocinju da zarastaju. Mislim da je bolje da proslost potisnem i zaboravim svaki detalj onoga sto mi se desilo. Stvarno ne zelim da zivim u kandzama surove proslosti." rekoh odlucno stavljajuci im do znanja.
"U redu, ali tvoj prvi posao ce biti ovde. U ovoj kuci. Mozes da pomazes nasoj kucnoj pomocnici u raspremanju. Moram da vidim kako se snalazis. Ali ne sumnjam u tebe." Rece.
Ne svidja mi se sto ne idem dalje od ove vile, ali cinjenica da novac koji cu dobiti ide samo meni, me raduje. Ne, nisam sebicna. Ceo zivot sam radila za druge. Vreme je da se osamostalim.

IGRAJ ZA MOJE OČITempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang