Kapitel 1

68 2 5
                                    

Den dagen när jag Mergnite och min vän Emma gick ut i den fina vädret. Men plötsligt hör vi en arg röst jag och Emma gick fram och kolade in och det var Felix från the fooo Emma började nästan skrika jag höll henne för munnen. Vi tänkta ta ett steg bak så råkade jag trampa på en pinne och Felix kolade bak och vi sprang och skrek vi visste inte vad vi skulle göra. Vi ser Felix springa runt och leta efter någon men han vet inte att det är vi. Vi vände oss och skulle se om någon var bakom oss men när vi vände oss igen står Felix framför oss ni följer med mig säger Felix irriterad ut. Vi följde honom vi var så rädda att han skulle ringa polisen men det vet vi inte ännu. Vi gick in i ett rum vi satte oss och då började det. Vad gör ni här? Ehh v..vi lekte sen hörde vi dig så tänkte vi gå. Mm forsätt säger Felix. Men nu är vi här. Är ni fooo fans frågade Felix? Nja inte så mycket men det är jag sa Emma okej ni vill autograf av oss eller? Nej! Hur gammal är ni? Jag är 17 och jag är också 17. Vi frågade tillbaka. Felix sa att han och dom andra är 18 år. Omar kom och mitt hjärta siktade mot honom han kolade på mig och blinkade mot mig, jag vinkade tillbaka. Jag var så kär men Emma glodde på Felix och han glodde, tillbaka det känns att dom två är kära men jag var kär i Omar. Han ville visa mig runt och jag sa okej. Vi gick ut liten stund han frågade vad jag heter jag svarade jag heter Mergnite fint namn sa Omar. Vill du gå ut någon gång frågade han? Jag? Ja du. E..ja tack svarade jag jag får ditt nr så jag kan ringa dig. Ok sa jag. Jag gav honom Emma kom vi ska gå hem sa hon jag svarade ok. Omar vinkade jag vinkade tillbaka. Emma frågade vad hände jag svarade att han bjöd ut mig . Emma skrek vaa. Vi ska kanske gå på fredag. Åh så tur du har, mm det har du också jag hörde att du o Felix skulle gå på bio. Aa vilken dröm jag har sa Emma. Ja vilken dröm sa jag.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 28, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The foo fanWhere stories live. Discover now