mehmetle aramiz cok iyiydi ben bozulacak diye korkuyordum.
okulda bi kizla tanistim okula yeni gelmisti.kaynastik hemen.bana arkadas edinmek istedigini soyledi.
okul cikisi beraber yuruyoduk o arada mehmet gelmis.hemen yanina gidip sarildim.
yeni tanistigim kizin adi beyzaydi.beyzada yanima geldi.onu mehmetle tanistirdim.o gun 3 muz takildik.
mehmet beyzayla baya kaynasti.beyzaya arkadaslarindan birini ayarlayacakti 4muz takilacaktik artik..
ertesi gun mehmet arkadasyla geldi.adi recepti.receple beyza kaynastilar.beyza o gun evdeki skntilarindan bahsediyordu.evden kacmak istedigini soyledi.bana donup kacsam sizde kalabilir miyim dedi.sasirmistim ne diyecegimi sasirdim.tabiki kalabilirsin dedim.o gun 4muz cok eglenmistik.beyzayi 2 gundur taniyodum daha.acaba gercekten kacar mi bize gelir mi diye endiselendim.
dusuncelere kapilirken uyuyakalmisim.sabah telefonumn sesiyle uyandm arayan beyzaydi.
evden kacmis bize gelecegini soyledi.tamam dedim kapattim.annem hala uyuyordu boyle birseyi kabul etmezdi annem ne diyecem diye dusunurken kapi caldi actim.
gelen beyzaydi cok yorgun gorunuyordu annem uyandi arkadasin mi geldi kizim dedi.evet anlamnda basimi salladim annem beyzaya hosgeldin deyip mutfaga gecti.hemen annemn yanina gittim.beyza bizde kalacakmis annesi gil evde yokmus korkuyomus tek kalmaktan dedim annem tamam kizim senin kursun yok mu bugn dedi.tamamen aklmdan cikmisti kurs.evet var cikicaz simdi beyzada benmle gelecek dedim.tamam dedi.
odaya gidip beyzaya kursa gidecegimi soyledim.beyzayi evde tek birakamazdim.yanimdada goturemezdim yasakti.mehmeti aradim.beyzanin evden kacip bize geldigini soyledim.bana napacaksin peki dedi.bilmiyorum sen goturur musn yaninda beyzayi dedim.tamam dedi.ne kdr anlayisli bi sevgilim vardiya.mehmet hazirlanin 10dakkaya ordayim dedi.bende beyzaya soyledim mehmetle benm kurs cikisima kadar gezeceklerini.tamam dedi.
10 dk snra mehmet geldi asagi indk arabaya binip benim kursun onune gittik.beyzaya sklmazsn demi dedim.hayir dedi.mehmet benm bugn cok isim var habern olsn dedi bana.bende tamam cikista gorusuruz dedim optum indm arabadan.
kursa gittim ama aklim beyza ve mehmetteydi icimde bi sknti vardi.
mehmet msj atti biz bize geciyoruz haberin olsn sonrada carsida islerim var dedi tamam dedim.aradan 2 saat gecti mehmet msj atti beyza sklmis gitti senin kurs cikisina gelecekmis dedi.nereye dedim.benja cafeye biraktim orda oturacakmis dedi.benja cafe benm kursuma yakindi.oglen oldu hemen cafeye gittim ama beyza yoktu.mehmeti aradim burda yok beyza dedim.ben oraya biraktim bilmiyorum dedi.kapattik telefonu aksam oldu benm kurstan cikma saatim geldi.ama ortafa ne mehmet vardi ne beyza.mehmeti aradim beyza gelmedi sen gelicek misn dedim benim isim bitmedi bitincede amcamlara gidicem gelemiycem dedi.peki ddm evin yolunu tuttum.
eve geldim bi kadin vardi evde beyzanin annesiymis bizde oldugunu ogrenmis.mehmeti aradim beyza gelmedi annesi bizde napacaz dedim.kendi yapti bosver deyip durdu.
aradan zaman gecti.annesi aglayarak gitti.bende mehmeti arayip durumu anlattim.uzulme bosver hadi sen yatta uyu yorulmussundur bugn dedi.tamam deyip yattim.
ertesi gun beyzadan hala yoktu.annem bana kiziyordu sen biliyomuydn evden kactigini diye hayir diyerek yatistirmaya calisiyordum.neyseki beyza aradi.nerdesn sen diye bende beyzaya kizmaya basladim.geliyorum ercil cantami almaya eve geri dondum ben dedi.
megersem beyzayi parkta polisler bulmus ailesine goturmus.
mehmeti arayip anlatttim.beni dinledi obur tlfnm calisiyo sirketten ariyolar dedi kapatti.
bende gun boyu ders calistim mehmette aramadi.
sabah oldu okula geldim mehmetle hala konusmamistim.sonra aradi okul cikisi almaya gelcem seni dedi.tamam deyip kapattim.
bu arada beyzayida sehir disina cikartmis ailesi okula gelmedi.
mehmet beni almaya geldi.cok tuhaf davraniyodu.ve olay patlak verdi.
cnku ben mehmetin neden boyle oldugunu biliyodum kiyameti kopardimm.
mehmet bey ve beyza hanim tum gun beraberlermis hic ayrilmamislar benim mehmeti her aradigmda beyza zaten yanindaymis.okuldan birinden duymustum bende.mehmete bagirdim hemen herseyi anlatmani istiyorum dedim.
mehmet yutkundu ve basladi anlatmaya..