19. Ach..Da...Ddy....

10.6K 143 3
                                    

Stuhla jsem. Jeho ruka se blížila k lemu mým kalhotek. A já se zmohla jen na zalapání po dechu. Zaskučím když mě pohladí přes kalhotky. Přivádí mě tím k šílenství. „Někdo je nám mokrý.. " úšklebek mu hraje na tváři. Skousnu si ret a přikývnu. „Zvedni ruce" můj bílý crop top končí na zemi a hned po něm jde i sukýnka. Trochu zrudnu a Sklopím pohled. Zachvěji se když si jeho ruce začnou hrát s kalhotky. Jeho teplý dech cítím na krku, na který mě začne líbat. Naskočí mi husí kůže, když jemně a hravě předjíždí prsty po mé holé kůži. Bože, proč mi to dělá? Já se snad udělám jen z jeho dotyků. „Daddy.. " zakňučím. Přestane mě líbat na krku a podívá se mi do očí. „Popros maličká!" zvedne jedno obočí a podívá se na mě tím nejvíc sexy pohledem. „Plosím daddyyy "řeknu co nejvíce dětsky. Ten jeho výraz, bože!!
Usměje se. A jedním rychlím trhnutím mi roztrhne kalhotky. Až lehce vypísknu. „Bože " sykne. Jednu ruku má na mých zádech a druhou mi dělá kroužky na bříšku, pod kterýma se chvěji. „Takové kozičky " vydechne a začne si snimi hrát. Koušu si ret.
„Prosím... " zaúpím. „Tady je nám někdo vzrušení a moc že" šeptá mi do ucha. Dech se mi ještě zrychlí když se jeho ruka přesouvá od prs k mému rozkroku. Jen kývnu. Už je tam, jeho prsty si začnou hrát s mým klitorisem.
Teď jsem ráda, že mě drží. Přivřu oči, zakloním hlavu do zadu a užívám si to. Každý pohyb ve mě vyvolává ještě větší vzrušený. Využije volný přístup k mému krku a přilepí na něj své rty.
„chci slyšet co s tebou dělá Daddy " šeptne, oddám se vášni. Jen doufám že mě neslyší Richard, jelikož nejsem moc potichu.

„Daddy!!!" zalapám po dechu, když do mě vrazí svůj prostředníček. Začne zuřivě přirážet, až to trošku bolí. „Babe jsi tak úzká, stím budu muset něco udělat " cítím v jeho hlase spokojenost. Své tempo zrychlí a přitvrdí. „Ach.. Da...Ddy... " myslím že za chvíli ze šílím rozkoší. Neovládám své vzdychy, které se hlasitě rozléhají v místnosti. Cítím, že už budu. A on to cítí určitě taky. „Daddy já snad... " umlčí mě polibkem. Trochu se zarazím když vytáhne prst. Zrychleně oddechuji. „Ještě ne Babe" šeptne mi do ucha a skousne lalůček. Zaskučím.
Byla jsem tak blízko k vrcholu! A on toho nechá?! Má snad něco v plánu?
Dělá mi to naschvál! „Řekni Daddymu, chceš aby tě udělal?! " nejsem jediná kdo trhavě dýchá. „Ano daddy" odpovím, olízne si rty bože to je tak sexy gesto. „Co přesně chceš? Prdelko" prsty začne zase opečovávat můj klitoris. „Udělej mě daddy, plosím! " podívám se mu do jeho krásně modrých kukadel. Jen co jsem to do řekla, jeho prostředníček pokračoval tam kde skončil.
„Daddy..." netrvá dlouho a já cítím že budu.
„Udělej se kotě!! "
Vykřiknu slastí, příjemné křeče v podbříšku se stávají intenzivní. Vytáhne svůj prst, který je pokrytý mým vyvrcholením, vůbec mě nepřekvapuje když ho olízne. „Chutnáš luxusně Maličká. To někdy zopakujeme" řekne. Jsem spokojená a unavená? Svou hlavu si opřu o jeho hruď a oddechuji. „Nějaká unavená? Radši si půjdeš lehnout." neprotestuji když si mě bere do náruče a odnáší do Velké postele. Krásně měkká postel. „Doufám že nebudeš nemocná Mimi"
Položí mi ruku na čelo. „Nemyslím si, jen toho bylo moc " miknu rameny.
Sundá si sako a pak košily. Vyskytne se mi krásný výhled na jeho tělo.
Všímám si mého díla. Malého cucáku na klíční kosti. „Babe bacha teče ti slina" mrkne na mě. Kruci!! Hlavou spadnu do polštáře a přikryju si obličej peřinou. Vedle mě se prohne postel. „Zkus usnout Prcku ať můžeme jít večer do klubu " sundá mi z hlavy deku. Stojí tam nahý?! Pohled mi omylem sklouzne na jeho chloubu. Uchechtne se. Rychle odvrátím pohled a zrudnu. Dá mi letmo pusu do vlasů.
A odejde do koupelny. Ten zadek! Radši si lehám na bok a zavírám těžké oči......

„Maličká je čas! " slyším Jamese. „Hmmm" zabručím. „Zima! " vypísknu a otevřu oči. James stojí vedle postele s peřinou v ruce a má vážný výraz. Všimnu si že už je oblečený. „Už se jdu obléct" řeknu poraženě. Vezmu si potřebné věci a jdu do koupelny. Zavírám dveře jenže Svalnatá ruka mě zastaví. Otráveně protočím oči.
„Nějaká drzá, nemyslíš? " sjede mě ledovým pohladem. „Ne" řeknu ledabyle a začnu si oblékat kalhotky.
„Prosím?! " řekne naštvaně. Dvoumi rychlími kroky stojí předemnou. Mé tělo mě přestává poslouchat a já se nemůžu ani pohnout. Až teď si uvědomuji, že jsem ho nasrala.„Nic. Omlouvám se Daddy" řeknu smutně.
„To ti nepomůže. Nechám to na doma" řekne káravě a poté se usměje. „Oblékat, chci tě vidět v těch šatech "
Mrkne na mě a opře se o rám dveří.
Jelikož to jsou hodně odvážné šaty tak mi stačili tanga.

Slyším jak hlasitě poklne

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Slyším jak hlasitě poklne. „Chceš pomoct?" zeptá když vidí, že mi to nejde zavázat. „Prosím " řeknu a přenechám mu provázky. Dívám se celou dobu do zrcadla. Je tak velký oproti mě. „Dneska tě nespustím z očí" usměje se na mě přes zrcadlo a své ruce přemístí na můj pas. „Jsi nádherná." dá mi pusu do vlasů. „Děkuji, taky ti to sluší" usměji si a beru Řasenku. Vlasy si dávám do vysokého culíku. „Hotovo tak půjdeme" zatáhne mě za ruku.

„Jak to že ona může jít v šatech! " dupne uraženě Olivie a rozejde se do obýváku. Na sobě má bílé kraťasy a černé uplé tílko. „Protože ona se umí slušně chovat!" zvýší hlas Richard. Leknutím lehce naskočím. Jeho hlas změnil tón, ale stejně Jamesův je strašidelnější. „Co se lekáš trdlo? " přitiskne si mě k sobě James. „Promiň Lilian, moc ti to sluší " řekne už v klidu Richard. „Nic se nestalo a děkuji" šeptnu a využiju toho že mě James mačká k sobě. Po dlouhé době se k němu pořádně nastisku. Nasaju jeho krásnou vůni. „Nějaká přítulná" pohladí mě po vlasech. „Klásně voníš" zažvatlám. Do jeho hrudi Teda spíš bříška. „Ta je rostomilá" uslyším Richarda. „Ale taky umí zlobit, že?" uchechtne se James. „Oliv jedeš nebo zůstáváš doma? " z obýváku se nic neozvalo a tak tam Richard šel.
Nakonec jsme jeli jenom mi tři. Richard s Jamesem seděli ve předu a já v zadu.....

Ano, DaddyKde žijí příběhy. Začni objevovat